Bloodless Skrevet 20. august 2015 #741 Del Skrevet 20. august 2015 (endret) Merkelig at jeg ikke er kastet ut av den gruppa enda, så mange ganger som jeg har advart mot øyensminke fra Kina til 10 kroner. Altså, det var snakk om en fibermaskara som ei hadde fått påvist rifter på øynene av, men folk insisterte likevel på å bruke den. "Alt er jo farlig, yolo, lololol". Jeg blir svett. Og fyi, alle der inne er ikke idioter, men om vi som har LITT vett i skallen snakker for høyt, blir vi kastet ut. Endret 20. august 2015 av Bloodless 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Økland Skrevet 20. august 2015 #742 Del Skrevet 20. august 2015 Jeg blir helt oppgitt over alt som har blitt skrevet her inne. Så trist å se hvor mye tid og energi folk bruker på tulleting som dette. Hvor mange ting eller hvor mye penger folk bruker på ebay er vel opp til dem. Hvordan påvirker det livet deres? Synes det blir feil å skylde på miljø osv. Det er bare en unnskylding dere bruker for å slenge mer dritt. Opprett heller deres egen gruppe på facebook som handler om miljøpåvirkning med Ebay kjøp. Men da regner jeg med at dere er like skeptisk på ALT dere kjøper, hvor det kommer og arbeidsomgivelsene. Også her i Norge. Og hva folk legger ut på Ebay siden på facebook er hver enkelts valg. Selv synes jeg mye som blir lagt ut er drøyt. Men jeg tenker at det er deres liv. De er voksne nok til å vite hva de legger ut. Dere kan umulig ha det godt med dere selv. Voksne mennesker som gjemmer seg bak en datamaskin for å mobbe andre. Det er motbydelig å kvalmende å lese kommentarene her inne. Ikke glem å skriv ut hva dere har skrevet å ramme det inn. Fin julepresang til foreldre eller besteforeldre. De kommer til å bli stolt av dere. jeg har aldri opplevd maken...Bruk heller tiden deres til noe fornuftig jenter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #743 Del Skrevet 20. august 2015 Det var da voldsomt så engasjert jeg ble av det her. Plutselig har det gått en time. En hel time av livet mitt jeg aldri får tilbake. Men kommer det ikke en mann med mikrofon poppende opp bak sofaen min snart?? "Haha, nå trodde du at en nifst høy prosentdel av befolkningen har skummelt lav selvinnsikt, men det var bare på gøy! Skjult kamera! Hahaha! Selvsagt oppfører ikke voksne damer seg sånn mot hverandre!! Luuuurte deg!". Noe sånt. Det venter jeg på. Anonymous poster hash: b3762...3df 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #744 Del Skrevet 20. august 2015 Jeg legger heller ikke ut bikinibilder osv, men jeg gjør ikke narr av de som gjør det allikevel? Alle er voksne mennesker og kan ta den avgjørelsen selv. Nei, dere kommer ikke direkte ut med navn, men det er lett å forstå hvem dere snakker om når dere legger ut kommentarene osv. Poenget mitt er att dere er ikke så mye bedre selv når dere oppfører dere slik. Nei, synes ikke det var greit av admin å henge ut noen med selve profilen på Facebook visst ho har gjort det. Bare til å poste, gjør ingenting om du fyller opp eposten min for det går jo an å slette det;) Jeg tror du har misforstått poenget. Vi gjør narr av at noen legger ut slike bilder i en så stor gruppe. Og vi gjør narr av de som skal fortelle om nytt hår eller ny hårfarge, når det eneste man ser på bildet er pupper. Har du aldri selv ledd av morsomme videoer på youtube? Av folk som dummer seg ut, blir lurt med skjult kamera, faller, hopper i et basseng som var islagt e.l.? Jeg skjønner ikke hvorfor dere skal ta dere selv så høytidelige. De som har postet bilder av ting som ikke har passet har hatt selvironi og ledd av seg selv. Og det er en bra holdning! MEN, å legge ut slike ting på en offentlig gruppe for mange tusen mennesker er jo latterlig. Latterlig fordi det er dumt. Det er damer der inne som henger ut mennene sine, forteller at han liker å ta henne i "fisern" etc. Hva om mannens søster er der også? Eller arbeidsgiver? Vi er kritiske til at dere oppfører dere som en gedigen venninnegjeng, når dere strengt tatt deler noe med hele verden. Vi ler av at dere er så naive at dere tror ingen deler bilder videre, bare fordi admin har satt det som regel. Vi håper jo at flere får opp øynene nå. Det har alltid vært tilfeller hvor man har ledd av dumme ting folk har gjort og sagt. Slik er verden, slik har det alltid vært. Hvis du mener det er mobbing, så bør du heller jobbe for at folk ikke legger ut slike ting. Når man velger å tre inn i offentligheten og skaffe seg oppmerksomhet på det viset, så må man forvente reaksjoner og at man blir diskutert. Det mener man jo om bloggere, og hva er egentlig forskjellen på noen som legger ut undertøysbilder til 40000 på facebook, og noen som legger ut undertøysbilder på en blogg med 40000 lesere? Velger man å rope høyt foran hele verden må man regne med å få svar. Og foreløpig er det ingen som har kommentert utseendet til noen her inne, faktisk aldri. Så hva er det som er så ille egentlig? At vi ler av noen som tydeligvis ikke har tenkt gjennom hvordan internett fungerer? Anonymous poster hash: 3103c...ee2 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayoo Skrevet 20. august 2015 #745 Del Skrevet 20. august 2015 Jeg blir helt oppgitt over alt som har blitt skrevet her inne. Så trist å se hvor mye tid og energi folk bruker på tulleting som dette. Hvor mange ting eller hvor mye penger folk bruker på ebay er vel opp til dem. Hvordan påvirker det livet deres? Synes det blir feil å skylde på miljø osv. Det er bare en unnskylding dere bruker for å slenge mer dritt. Opprett heller deres egen gruppe på facebook som handler om miljøpåvirkning med Ebay kjøp. Men da regner jeg med at dere er like skeptisk på ALT dere kjøper, hvor det kommer og arbeidsomgivelsene. Også her i Norge. Og hva folk legger ut på Ebay siden på facebook er hver enkelts valg. Selv synes jeg mye som blir lagt ut er drøyt. Men jeg tenker at det er deres liv. De er voksne nok til å vite hva de legger ut. Dere kan umulig ha det godt med dere selv. Voksne mennesker som gjemmer seg bak en datamaskin for å mobbe andre. Det er motbydelig å kvalmende å lese kommentarene her inne. Ikke glem å skriv ut hva dere har skrevet å ramme det inn. Fin julepresang til foreldre eller besteforeldre. De kommer til å bli stolt av dere. jeg har aldri opplevd maken...Bruk heller tiden deres til noe fornuftig jenter. For all del, folk kan legge ut hva de vil, men da må de også tåle at det blir kommentert. Jeg står for alt jeg skriver, men er ikke noe interessert i å bli hengt ut i gruppen med fult navn og bilde, derfor holder jeg meg her. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #746 Del Skrevet 20. august 2015 Jeg legger heller ikke ut bikinibilder osv, men jeg gjør ikke narr av de som gjør det allikevel? Alle er voksne mennesker og kan ta den avgjørelsen selv. Nei, dere kommer ikke direkte ut med navn, men det er lett å forstå hvem dere snakker om når dere legger ut kommentarene osv. Poenget mitt er att dere er ikke så mye bedre selv når dere oppfører dere slik. Nei, synes ikke det var greit av admin å henge ut noen med selve profilen på Facebook visst ho har gjort det. Bare til å poste, gjør ingenting om du fyller opp eposten min for det går jo an å slette det;) Nå er det ikke latterliggjøring som har vært hovedpoenget med tråden her. Selv har jeg ikke sett mye narr, og ikke klarer jeg å skjønne hvem det er prat om heller med mindre det er ADMIN. Det vi har i hovedsak har diskutert er; Totalt mangel på nettvett. Hva, hvorfor? Hva er konsekvensene, hvorfor gjør de det. Tenker de ikke på konsekvensene? ADMINs tosidighet mtp latterliggjøring av utestengte brukere og promotering av FL/motehus affiliate mens andre brukere har blitt nektet Sletting av viktig informasjon mtp helse, miljø og sikkerhet. Dvs opplysninger om farlige stoffer i lammende sprayer/kremer, kina-sminke, hundebånd, gift i babyleker. Sletting av informasjon om hva en støtter om en kjøper falske merkevarer. For noen kan det være greit å vite at den MK-veska kan være med å finansiere IS som igjen fører til en enorm humanitær katastrofe og flyktningestrøm til Europa. Om en MK-veske er viktere enn det så er det jo ok. Forbruksmønster/økonomi/avhengighet. Bruk og kast. Har man egentlig behov for 50-klokker? Hva skal du med 10 ebay-kjoler som er for små. Hvilke virkninger har dette på miljøet. Hvordan vet en at en har handlet for mye? Har det gått for langt når en kjøper bare for å kjøpe? Dette er ting vi ikke kan diskutere inne i gruppa, og noen av oss begynte å prate om dette i en annen tråd som ble delt til denne. Skråblikk på gruppen har vi også hatt, men det har vi om mye her inne på kg. Mvh TS Anonymous poster hash: 80af4...d6b 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #747 Del Skrevet 20. august 2015 Jeg blir helt oppgitt over alt som har blitt skrevet her inne. Så trist å se hvor mye tid og energi folk bruker på tulleting som dette. Hvor mange ting eller hvor mye penger folk bruker på ebay er vel opp til dem. Hvordan påvirker det livet deres? Synes det blir feil å skylde på miljø osv. Det er bare en unnskylding dere bruker for å slenge mer dritt. Opprett heller deres egen gruppe på facebook som handler om miljøpåvirkning med Ebay kjøp. Men da regner jeg med at dere er like skeptisk på ALT dere kjøper, hvor det kommer og arbeidsomgivelsene. Også her i Norge. Og hva folk legger ut på Ebay siden på facebook er hver enkelts valg. Selv synes jeg mye som blir lagt ut er drøyt. Men jeg tenker at det er deres liv. De er voksne nok til å vite hva de legger ut. Dere kan umulig ha det godt med dere selv. Voksne mennesker som gjemmer seg bak en datamaskin for å mobbe andre. Det er motbydelig å kvalmende å lese kommentarene her inne. Ikke glem å skriv ut hva dere har skrevet å ramme det inn. Fin julepresang til foreldre eller besteforeldre. De kommer til å bli stolt av dere. jeg har aldri opplevd maken...Bruk heller tiden deres til noe fornuftig jenter. Det blir sikkert foreldrene til ebay-medlemmene også. "Neimen så flink du er jenta mi, som lar mannen din få ta deg i "fisern"! Og så brukte du bedøvelseskrem for å klare å få han langt nok ned i halsen ja, det var nok lurt, kanskje du skal fortelle det til faren din også?" Anonymous poster hash: 3103c...ee2 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thalassos Skrevet 20. august 2015 #748 Del Skrevet 20. august 2015 "Fritidsproblemer az. Hjælpes!!!!!!!!!!!!!" 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Økland Skrevet 20. august 2015 #749 Del Skrevet 20. august 2015 Jeg tror du har misforstått poenget. Vi gjør narr av at noen legger ut slike bilder i en så stor gruppe. Og vi gjør narr av de som skal fortelle om nytt hår eller ny hårfarge, når det eneste man ser på bildet er pupper. Har du aldri selv ledd av morsomme videoer på youtube? Av folk som dummer seg ut, blir lurt med skjult kamera, faller, hopper i et basseng som var islagt e.l.? Jeg skjønner ikke hvorfor dere skal ta dere selv så høytidelige. De som har postet bilder av ting som ikke har passet har hatt selvironi og ledd av seg selv. Og det er en bra holdning! MEN, å legge ut slike ting på en offentlig gruppe for mange tusen mennesker er jo latterlig. Latterlig fordi det er dumt. Det er damer der inne som henger ut mennene sine, forteller at han liker å ta henne i "fisern" etc. Hva om mannens søster er der også? Eller arbeidsgiver? Vi er kritiske til at dere oppfører dere som en gedigen venninnegjeng, når dere strengt tatt deler noe med hele verden. Vi ler av at dere er så naive at dere tror ingen deler bilder videre, bare fordi admin har satt det som regel. Vi håper jo at flere får opp øynene nå. Det har alltid vært tilfeller hvor man har ledd av dumme ting folk har gjort og sagt. Slik er verden, slik har det alltid vært. Hvis du mener det er mobbing, så bør du heller jobbe for at folk ikke legger ut slike ting. Når man velger å tre inn i offentligheten og skaffe seg oppmerksomhet på det viset, så må man forvente reaksjoner og at man blir diskutert. Det mener man jo om bloggere, og hva er egentlig forskjellen på noen som legger ut undertøysbilder til 40000 på facebook, og noen som legger ut undertøysbilder på en blogg med 40000 lesere? Velger man å rope høyt foran hele verden må man regne med å få svar. Og foreløpig er det ingen som har kommentert utseendet til noen her inne, faktisk aldri. Så hva er det som er så ille egentlig? At vi ler av noen som tydeligvis ikke har tenkt gjennom hvordan internett fungerer? Anonymous poster hash: 3103c...ee2 Og så? Hva har det å si hva folk poster på gruppen? helt enig at mye som er over grensa der inne. Det er ikke verre enn å skrolle videre. Men visst du virkelig er så bekymret på andres vegne, bør du heller sende dem en personlig melding. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #750 Del Skrevet 20. august 2015 Jeg blir helt oppgitt over alt som har blitt skrevet her inne. Så trist å se hvor mye tid og energi folk bruker på tulleting som dette. Hvor mange ting eller hvor mye penger folk bruker på ebay er vel opp til dem. Hvordan påvirker det livet deres? Synes det blir feil å skylde på miljø osv. Det er bare en unnskylding dere bruker for å slenge mer dritt. Opprett heller deres egen gruppe på facebook som handler om miljøpåvirkning med Ebay kjøp. Men da regner jeg med at dere er like skeptisk på ALT dere kjøper, hvor det kommer og arbeidsomgivelsene. Også her i Norge. Og hva folk legger ut på Ebay siden på facebook er hver enkelts valg. Selv synes jeg mye som blir lagt ut er drøyt. Men jeg tenker at det er deres liv. De er voksne nok til å vite hva de legger ut. Dere kan umulig ha det godt med dere selv. Voksne mennesker som gjemmer seg bak en datamaskin for å mobbe andre. Det er motbydelig å kvalmende å lese kommentarene her inne. Ikke glem å skriv ut hva dere har skrevet å ramme det inn. Fin julepresang til foreldre eller besteforeldre. De kommer til å bli stolt av dere. jeg har aldri opplevd maken...Bruk heller tiden deres til noe fornuftig jenter. Shit! Der avslørte du hele miljøbevegelsen! Anonymous poster hash: dd38e...114 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 20. august 2015 #751 Del Skrevet 20. august 2015 Innlegget er der, og en ADMIN prøver seg på svar.Hi dummies! I tilfelle dere ikke forsto det, så var det DERE jeg kalte idioter og ikke Ruth. Jeg ba henne og dere om å lese historiebøkene dere på nytt for dere vet virkelig ikke hva ordet nazist betyr. Jeg prøvde å tagge Ruth, og det er ikke mulig å "drite henne ut" når hun selv kaller oss noe så idiotisk som nazister og innlegget hennes er lengre oppe med fullt navn. Og siste avsnittet i kommentaren min var til dere og ikke henne. For jeg vet jo dere følger med her som vi gjør inne hos dere. Og nei jeg har ikke lagd meg bruker for å svare dere. Hadde jeg derimot gjort det så ville det vært med mitt eget navn og ikke anonymt som dere feiginger.De har tydeligvis ikke skjønt poenget med et forum...Og når det kommer til hva en nazist er så vet jeg det godt, jeg har slekt som ble sent til leir. Det betyr likevel ikke at jeg tar meg nær av det når noen bruker ordet.Anonymous poster hash: 80af4...d6b Men atte hæ? Er det ikke meningen at man skal være anonym på et forum? Trodde det var meningen jeg?? Er det noe jeg ikke har fått med meg? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Økland Skrevet 20. august 2015 #752 Del Skrevet 20. august 2015 Det blir sikkert foreldrene til ebay-medlemmene også. "Neimen så flink du er jenta mi, som lar mannen din få ta deg i "fisern"! Og så brukte du bedøvelseskrem for å klare å få han langt nok ned i halsen ja, det var nok lurt, kanskje du skal fortelle det til faren din også?" Anonymous poster hash: 3103c...ee2 WOW, dere henger dere virkelig opp i den fiser'n greia. Er enig at det er drøyt å legge ut. SLike ting er privat. Men hun såret da ingen med den kommentaren. Det var ikke en kommentar som handlet om å gjøre andre til latter. For det er nemlig det dere driver med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Økland Skrevet 20. august 2015 #753 Del Skrevet 20. august 2015 Shit! Der avslørte du hele miljøbevegelsen! Anonymous poster hash: dd38e...114 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppie Skrevet 20. august 2015 #754 Del Skrevet 20. august 2015 Om vi blir anmeldt (lål lizzm), og kommer i fengsel (superlåll lizzomtizzom)....kan vi be om å få sone i samme fengsel da? 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #755 Del Skrevet 20. august 2015 WOW, dere henger dere virkelig opp i den fiser'n greia. Er enig at det er drøyt å legge ut. SLike ting er privat. Men hun såret da ingen med den kommentaren. Det var ikke en kommentar som handlet om å gjøre andre til latter. For det er nemlig det dere driver med. Du skriver ikke under fullt navn at du har kjøpt butplug til mannen i en gruppe med 40k medlemmer om du ikke skjønner at folk kommer til å lure på om personen er i sine fulle fem. Anonymous poster hash: e6629...ed8 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daemonia Skrevet 20. august 2015 #756 Del Skrevet 20. august 2015 Akkurat som syklubben deres har regler så har forumet her også regler. En av dem er at nicket ikke skal være ens fulle navn, eller på andre måter kunne identifisere brukeren. Og dermed så forstår sikkert også både du og ADMIN at brukernavnet her ikke har noe med feighet å Gjøre 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #757 Del Skrevet 20. august 2015 WOW, dere henger dere virkelig opp i den fiser'n greia. Er enig at det er drøyt å legge ut. SLike ting er privat. Men hun såret da ingen med den kommentaren. Det var ikke en kommentar som handlet om å gjøre andre til latter. For det er nemlig det dere driver med. Vi henger oss opp i det fordi det var et så veldig tydelig eksempel på ting man vanligvis ikke proklamerer på nettet under fullt navn. Anonymous poster hash: b3762...3df 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #758 Del Skrevet 20. august 2015 Og så? Hva har det å si hva folk poster på gruppen? helt enig at mye som er over grensa der inne. Det er ikke verre enn å skrolle videre. Men visst du virkelig er så bekymret på andres vegne, bør du heller sende dem en personlig melding. Nei, nå har vi jo ikke gått inn og diskutert det heller da, vi har latt folk få holde på og sett på det som underholdning samt påminnelse om hvor forsiktig man skal være selv. Hvorfor er det ille at vi ler av det da? WOW, dere henger dere virkelig opp i den fiser'n greia. Er enig at det er drøyt å legge ut. SLike ting er privat. Men hun såret da ingen med den kommentaren. Det var ikke en kommentar som handlet om å gjøre andre til latter. For det er nemlig det dere driver med. Ja, for det første er det et ekstremt stygt kallenavn for endetarmen, for det andre er det så privat at jeg omtrent gapte da jeg så det første gangen. Og det har jo skjedd flere ganger at folk har nevnt det, ikke minst også fortalt om analkuler. Anonymous poster hash: 3103c...ee2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #759 Del Skrevet 20. august 2015 Hæ?! 15 nye sider siden tidligere i dag! Gått glipp av drama jeg nå Anonymous poster hash: 4cd7d...bc0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Økland Skrevet 20. august 2015 #760 Del Skrevet 20. august 2015 Du skriver ikke under fullt navn at du har kjøpt butplug til mannen i en gruppe med 40k medlemmer om du ikke skjønner at folk kommer til å lure på om personen er i sine fulle fem. Anonymous poster hash: e6629...ed8 Og hvordan påvirker det deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg