AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #561 Del Skrevet 20. august 2015 Husk på å holde inne ALT da. Anonymous poster hash: 97148...148 Hehe... Anonymous poster hash: 6d5ef...682 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #562 Del Skrevet 20. august 2015 Hva er det? Anonymous poster hash: 99125...8bd Hurtigknapp for å oppdatere siden. Anonymous poster hash: 3103c...ee2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #563 Del Skrevet 20. august 2015 Endelig er jeg med på et KG historisk event! Jeg spiser paprika-chips og koser meg glugg ihjel her inne Anonymous poster hash: 99125...8bd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #564 Del Skrevet 20. august 2015 Hehe... Anonymous poster hash: 6d5ef...682 Jeg mente jo såklart F5 Anonymous poster hash: 6d5ef...682 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #565 Del Skrevet 20. august 2015 Hurtigknapp for å oppdatere siden. Anonymous poster hash: 3103c...ee2 Bruker bare F5 jeg Anonymous poster hash: 99125...8bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daemonia Skrevet 20. august 2015 #566 Del Skrevet 20. august 2015 Ett spørsmål ramlet ned i huet på meg nå: Er dere ikke ekstremt glad for at det er slutt på gjesteposting her på forumet nå? Eller... Det kunne jo vært fantastisk morsomt egentlig. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #567 Del Skrevet 20. august 2015 Hvis 100 personer velger å kommentere på det, er det ca 38500 som ikke kommenterer på det. Kanskje er 10 enig med den som har lagt ut det innlegget, vil det si at de 10 stykkene representerer majoriteten av gruppen? Vil det si at alle medlemmene der er dummere en sin egen skostørrelse? De i denne tråden er flinke til å generalisere ja! Jeg blir så provosert av denne tråden at jeg på ren trass kjøper mer enn jeg burde. Jeg gleeeder meg til mine neste 12 pakker! Selv om jeg antageligvis ville jeg kjøpt samme tingene i Norge Anonymous poster hash: c29f4...bd7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blåmus Skrevet 20. august 2015 #568 Del Skrevet 20. august 2015 Hun gav deg i oppdrag å holde øye med oss altså Be henne ta seg en tur ut med dyra sine heller i stedet for å handle tull hun ikke har råd til. Anonymous poster hash: 74887...7e2 Du tar så forrykende feil i absolutt alt du skriver at du aner ikke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #569 Del Skrevet 20. august 2015 Nå har vi forresten LAGET dette forumet for å diskutere denne gruppa. Anonymous poster hash: 3103c...ee2 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #570 Del Skrevet 20. august 2015 "De kaller seg jo blant annet fru Beist så kan vel kanskje ikke vente noe annet 🙊 tenker de ikke på at kanskje sjefen, svigermor, tantebarn, naboer osv faktisk kan være medlemmer her inne å kan se hvordan de oppfører seg? Selv om de fleste her er helt ukjente mennesker så kan man vel respektere andre? Ingen blir tvunget til å kjøpe eller kommentere på ting som blir lagt ut her... dessuten har man ikke noe hyggelig å si så hold det for deg sjøl!" Dette skriver en, skjønner ikke. Er den ment negativt til de som er her under nick/anonymbruker eller til de som legger ut ting på facebookgruppa under fullt navn? Virker jo som det er ment negativt til de som er her på kvinneguiden, men det er jo noen av de på face som burde tenke på at venner, familie, sjefer osv kanskje er der inne og kan se hva de skriver:P Anonymous poster hash: 350d2...da4 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #571 Del Skrevet 20. august 2015 De i denne tråden er flinke til å generalisere ja! Jeg blir så provosert av denne tråden at jeg på ren trass kjøper mer enn jeg burde. Jeg gleeeder meg til mine neste 12 pakker! Selv om jeg antageligvis ville jeg kjøpt samme tingene i Norge Anonymous poster hash: c29f4...bd7 Jaja, det er din økonomi det går utover... Anonymous poster hash: 99125...8bd 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 20. august 2015 #572 Del Skrevet 20. august 2015 Endelig er jeg med på et KG historisk event! Jeg også :D Jeg var ikke tilstede når Ronja gikk inn i historiebøkene eller den ekle tråden om mark der man ikke vil ha dem Ett spørsmål ramlet ned i huet på meg nå: Er dere ikke ekstremt glad for at det er slutt på gjesteposting her på forumet nå? Eller... Det kunne jo vært fantastisk morsomt egentlig. Jeg hadde sett humoren Men det ville nok vært kjipt for admins her 374 peser tråden nå 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayoo Skrevet 20. august 2015 #573 Del Skrevet 20. august 2015 Ååååh, jeg får ikke gjort noe av det jeg skulle i dag, blir bare sittende å oppdatere... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #574 Del Skrevet 20. august 2015 det er jo noen av de på face som burde tenke på at venner, familie, sjefer osv kanskje er der inne og kan se hva de skriver:PAnonymous poster hash: 350d2...da4 Eller NAV-sosionomer. Anonymous poster hash: 97148...148 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #575 Del Skrevet 20. august 2015 Ååååh, jeg får ikke gjort noe av det jeg skulle i dag, blir bare sittende å oppdatere... Dette er bedre enn all verdens underholdning. Mannen vil ut og gå tur, men jeg har bare ikke tid nå... Anonymous poster hash: 99125...8bd 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #576 Del Skrevet 20. august 2015 Eller NAV-sosionomer. Anonymous poster hash: 97148...148 Eller det ja:PAnonymous poster hash: 350d2...da4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daemonia Skrevet 20. august 2015 #577 Del Skrevet 20. august 2015 "De kaller seg jo blant annet fru Beist så kan vel kanskje ikke vente noe annet tenker de ikke på at kanskje sjefen, svigermor, tantebarn, naboer osv faktisk kan være medlemmer her inne å kan se hvordan de oppfører seg? Selv om de fleste her er helt ukjente mennesker så kan man vel respektere andre? Ingen blir tvunget til å kjøpe eller kommentere på ting som blir lagt ut her... dessuten har man ikke noe hyggelig å si så hold det for deg sjøl!" Dette skriver en, skjønner ikke. Er den ment negativt til de som er her under nick/anonymbruker eller til de som legger ut ting på facebookgruppa under fullt navn? Virker jo som det er ment negativt til de som er her på kvinneguiden, men det er jo noen av de på face som burde tenke på at venner, familie, sjefer osv kanskje er der inne og kan se hva de skriver:PAnonymous poster hash: 350d2...da4 haha, ja for nickene her er laget for å vise vår sanne natur og for at folk skal få et så korrekt bilde av hvem vi er som over hodet mulig IQ er en fin bil. Foreslår at de kjøper en. På eBay 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adelia Skrevet 20. august 2015 #578 Del Skrevet 20. august 2015 "Greit at dere informerer om hva som foregår på det andre forumet, og ingenting å si mot admin. Dere gjør en super jobb. 👏😀 Kan ikke være enkelt i en gruppe med en haug kakkelhøner. MEN, at vi skal sitte her å snakke om "dem", om hvor barnslige de er osv.. Det syns jeg blir for dumt. Vi er ikke noe bedre selv i såfall. La admin gjøre det de må, så får de av oss som er intr, dele og kjøpe alt fra babyklær til sexleketøy! Det er jo trossalt DET gruppa her er for. Hvertfall derfor jeg er medlem. Er det rart det er krig i verden...? 😝" Noen som har litt mer vett i hodet enn de fleste! 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #579 Del Skrevet 20. august 2015 Hvorfor ble det krangel egentlig? Anonymous poster hash: 6d5ef...682 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #580 Del Skrevet 20. august 2015 Jeg er medlem i ebaygruppa, men det er bare pga denne tråden her 😂😂😂 takk for tipset kg 👍Anonymous poster hash: 211e1...41f 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg