Gå til innhold

Facebook-gruppen eBay for jenter / kvinner

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Å stjele bilder for å legge dem ut andre steder, er brudd på Åndsverkloven. Så langt er jeg enig med deg, men så lenge ingen navn blir nevnt og ansiktene er sladdet, er det ikke så lett å identifisere folk.

Brudd på nevnte lov, må du ta med moderatorene, ikke meg.

Anonymous poster hash: 99125...8bd

Navn har også blitt nevnt langt fremme i tråden. Jeg har rapportert til moderatorene.  på et annet innlegg  sladdet de navnene på en screenshot, men bilde av personene og kommentarene personene hadde gitt sto der og ble latterliggjort. 

Anonymous poster hash: 00485...d22

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er faktisk ingen som blir hengt ut her. Facebook-grupper må tåle å bli diskutert rundt omkring. Negativ omtale er ikke det samme som mobbing. 

Jeg synes folk blir hengt ut når man omtaler admin som diktatur-admin osv. Vel... alle som er medlem av den gruppen vet hvem admin er. Når de legger ut bilder av en screenshot tatt av kommentarer, hvor kun navnene er sladdet, ikke ansiktet. Når de faktisk har nevnt navn på folk i gruppen, og at det beviser iq-en der inne osv... Det er ikke hyggelig. Og det tror jeg egentlig ikke du synes heller :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det her begynner å bli veldig saklig må jeg få si 🙈

Anonymous poster hash: 473f1...6c0

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes folk blir hengt ut når man omtaler admin som diktatur-admin osv. Vel... alle som er medlem av den gruppen vet hvem admin er. Når de legger ut bilder av en screenshot tatt av kommentarer, hvor kun navnene er sladdet, ikke ansiktet. Når de faktisk har nevnt navn på folk i gruppen, og at det beviser iq-en der inne osv... Det er ikke hyggelig. Og det tror jeg egentlig ikke du synes heller :)

Jammen kjære deg. Da må du rapportere de innleggene til gruppens moderatorer. De rydder opp i regelbrudd. Hvis disse innleggene nå er fjernet (orker ikke lese gjennom hele tråden), synes jeg vi skal slutte å krangle om dette.

Alle her inne vet at regelbrudd kan rapporteres. Finner moderatorene ut at noe av det rapporterte innholdet kan få stå, er det ingen vits at vi sitter og krangler om det.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det her begynner å bli veldig saklig må jeg få si

Anonymous poster hash: 473f1...6c0

Ja :P Syns denne tråden har blitt like artig som gruppen på facebook :) 

Anonymous poster hash: e0097...add

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og som noen nevner her - rapporter til moderator de innleggene du mener går på personhets, så skal selvfølgelig moderatorene slette dem! Noe de helt sikkert gjør om de vurderer det som uforsvarlig og la stå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil tro at admin følger denne tråden ganske tett og har gjort det lenge :P Det er en sånn type tråd som lett kan skli ut, noe den ikke har gjort før nå i kveld. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men dette er oppspinn, man blir ikke kastet ut om man ikke fortsetter diskutere.

Jo, faktisk. Det ble jeg. Jeg stilte et spørsmål om admins konstante reklamering og fisking etter FLP forhandlere på gruppa. Fikk ikke svar, og spurte igjen.

Så var jeg ute, og rett etter det skjedde så hadde folk her inne sett at admin fikk masse skryt fordi hun ryddet opp og kastet ut sånne "negative folk som ikke kan respektere admin".

Så jo, folk blir kastet ut uten grunn der. Det var et regelbrudd som jeg lurte på om var OK. Tydeligvis så var det helt greit for admin å bryte reglene, og det er klare regelbrudd å faktisk stille legitime spørsmål som ikke engang kritiserer deres valg om å kjøpe fake eller ræl.

"Noen" har tipset om denne tråden... hehe, ja jøss!

Her har nok de store overforbrukerne googlet gruppa og funnet tråden. KG-tråder kommer ofte langt oppe på resultatlister når man søker på noe, så det er nok derfor vi her inne nå blir kalt for drittunger, mobbere, og tråden blir rapportert :skratte:

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blåmus

Jo, faktisk. Det ble jeg. Jeg stilte et spørsmål om admins konstante reklamering og fisking etter FLP forhandlere på gruppa. Fikk ikke svar, og spurte igjen.

Så var jeg ute, og rett etter det skjedde så hadde folk her inne sett at admin fikk masse skryt fordi hun ryddet opp og kastet ut sånne "negative folk som ikke kan respektere admin".

Så jo, folk blir kastet ut uten grunn der. Det var et regelbrudd som jeg lurte på om var OK. Tydeligvis så var det helt greit for admin å bryte reglene, og det er klare regelbrudd å faktisk stille legitime spørsmål som ikke engang kritiserer deres valg om å kjøpe fake eller ræl.

"Noen" har tipset om denne tråden... hehe, ja jøss!

Her har nok de store overforbrukerne googlet gruppa og funnet tråden. KG-tråder kommer ofte langt oppe på resultatlister når man søker på noe, så det er nok derfor vi her inne nå blir kalt for drittunger, mobbere, og tråden blir rapportert :skratte:

Da syntes jeg du burde ta deg en snakk med admin å fortelle dette for det er ikke slik det skal være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, jeg lusker meg så lett på tå. Tror de har mer en nok med den perfekte gruppa si gitt mulig de Admin folka har forandret seg nå, men når jeg var der sist wow da skulle det ikke mye til. Tror seriøst ikke att de hadde klart og tie om dette. Da hadde nok det kommet som innlegg også

Ja jeg er det, men ble så lei og sur for noen mnd siden så gadd ikke å være der mer. Men nå skal jeg inn og sjekke!! Ups da må jeg holde munn denne gangen, ble snakket til sist haha

Satan finner ikke noe drama !!!!!

Wow så dere hun som sa att hun hadde handlet sinnsykt mye der inne, og lurte på hvor mye de andre hadde handlet hjelp er jo sykt mye folk har på gang

........ :plystre:

innlegget er ryddet for sitering av slettet innlegg.

- Pavilion, mod

Endret av Pavilion
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da syntes jeg du burde ta deg en snakk med admin å fortelle dette for det er ikke slik det skal være.

Haha, ja for de er jo så åpne for all kritikk og fornuft de der :rolleyes:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

........ :plystre:

Motsier Tessa seg selv her, eller er det noe jeg har gått glipp av...?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og der sletta vedkommende seg ja.
Det hadde jeg også gjort. Men igjen: Det viser bare nivået på gruppa og de som styrer det :)

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der sletta vedkommende seg ja.

Det hadde jeg også gjort. Men igjen: Det viser bare nivået på gruppa og de som styrer det :)

Hvilken bokstav begynner navnet hennes på? Føler alle der skriver helt likt jeg :P

Anonymous poster hash: 21fb7...840

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

BESKJED FRA ADMIN :
Vi har blitt informert om at det er startet en diskusjon på et forum om denne gruppen og om oss som admin.
Alle vi som er admin har lest igjennom alt som har blitt skrevet, og vi må si vi er utrolig skuffet!
Vi hadde satt større pris på om dere hadde tatt dette opp med oss i stedet for å sitte å "baksnakke" både oss admin og andre medlemmer på ett forum.

Vi kommer til å sette oss i tenkeboksen for å finne ut hvordan ting skal bli videre for denne gruppen, da noen kun er medlemmer for å bli "underholdt" på andre sin bekostning her inne.

Til dere som har vært på forumet: Vi regner ikke med at noen av dere er tøffe nok til å stå frem og si hvem dere er. Dere burde være flaue over deres egen oppførsel.
Medlemsstoppen handlet aldri om dere, uansett hvor viktige og smarte dere tror dere er i forhold til oss andre.
MEN takket være dere vil medlemsstoppen vare på ubestemt tid fremover, da vi vet at dere har laget dere falske profiler for å komme dere inn igjen i gruppen, etter å ha blitt slettet tidligere pga diverse regelbrudd.

Til dere andre medlemmer:
Vi anbefaler at dere tenker dere nøye om før dere legger ut innlegg her fremover, da disse nett-trollene tydeligvis syntes noen innlegg er veldig morsomt å diskutere og rakke ned på.

Vi admin setter stor pris på om dere kan tipse oss på pm om medlemmer som ikke bør være her inne, og vi lover at dere holdes anonyme.

Vi er også utrolig lei oss for at dere som er våre medlemmer har blitt hengt ut på denne måten!

Anonymous poster hash: 00d55...17f
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og som noen nevner her - rapporter til moderator de innleggene du mener går på personhets, så skal selvfølgelig moderatorene slette dem! Noe de helt sikkert gjør om de vurderer det som uforsvarlig og la stå.

Tråden har blitt fin den. For moderatorene har slettet en del nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BESKJED FRA ADMIN :

Vi har blitt informert om at det er startet en diskusjon på et forum om denne gruppen og om oss som admin.

Alle vi som er admin har lest igjennom alt som har blitt skrevet, og vi må si vi er utrolig skuffet!

Vi hadde satt større pris på om dere hadde tatt dette opp med oss i stedet for å sitte å "baksnakke" både oss admin og andre medlemmer på ett forum.

Vi kommer til å sette oss i tenkeboksen for å finne ut hvordan ting skal bli videre for denne gruppen, da noen kun er medlemmer for å bli "underholdt" på andre sin bekostning her inne.

Til dere som har vært på forumet: Vi regner ikke med at noen av dere er tøffe nok til å stå frem og si hvem dere er. Dere burde være flaue over deres egen oppførsel.

Medlemsstoppen handlet aldri om dere, uansett hvor viktige og smarte dere tror dere er i forhold til oss andre.

MEN takket være dere vil medlemsstoppen vare på ubestemt tid fremover, da vi vet at dere har laget dere falske profiler for å komme dere inn igjen i gruppen, etter å ha blitt slettet tidligere pga diverse regelbrudd.

Vi anbefaler at dere tenker dere nøye om før dere legger ut innlegg her fremover, da disse nett-trollene tydeligvis syntes noen innlegg er veldig morsomt å diskutere og rakke ned på.

Vi admin setter stor pris på om dere kan tipse oss på pm om medlemmer som ikke bør være her inne, og vi lover at dere holdes anonyme.

Vi er også utrolig lei oss for at dere som er våre medlemmer har blitt hengt ut på denne måten!

:popcorn:

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sukkerbit

BESKJED FRA ADMIN :

Den vanskeligste egenskapen mennesket kan ha, er selvinnsikt. Det vises ganske tydelig her ihvertfall. Disse adminene burde kanskje titte litt på seg selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...