Gå til innhold

Facebook-gruppen eBay for jenter / kvinner

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg lurer litt på hvor de mener det har stått at vi her inne har mobbet noens utseendet. Etter det jeg vet har det absolutt ikke skjedd! 

1. Det har blitt kommentert at noen skal vise frem hår og flasher pupper istedet. 

2. Det har blitt kommentert at man legger ut undertøysbilder av seg selv på nett foran så mange. (Ikke om utseendet!) 

3. VIKTIG! Ingen skrev noe negativt om saken om damen som la ut bilde med den kjolen som var for liten. Vi diskuterte at det var feil å mobbe noen om det, men at man burde jo skjønne at det kan skje når man legger ut bilde for 40000 mennesker. Vi kommenterte også angående admin som oppfordret til å svare jenta som hadde delt bildet videre, da admin viste at hun ikke var noe bedre selv. Ingen har kommentert kroppen eller utseendet på personen på bildet!!! 

Anonymous poster hash: 3103c...ee2
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og der ble den første brukeren som la ut noe kritisk under innlegget fra ADMIN kalt idiot og blitt dritt ut i offentligheten. Tror ikke en gang vedkommende har deltatt her inne.

Trist.

Anonymous poster hash: 80af4...d6b
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er visst psykologer inne på gruppa også, vi KG-er er beskyldt for å ha personlighetsforstyrrelser :ler:Anonymous poster hash: 45555...467

Og ikke har vi samvittighet heller...

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå våknet ADMIN

Og andre hiver seg på. De ber ADMIN om å slette brukeren og alle som likte det hun skrev. Reaksjonen bare forsterker det kg-damene har kritisert.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si jeg blir litt skremt av naiviteten til enkelte som har kommentert admins innlegg om denne tråden.

Noen spør om det er "tryggt nå?", om admin vet hvem dette er siden de har lest tråden og blitt tipset.

Tror de virkelig admin av denne gruppen har noen kontrollmuligheter over KG?  :huh:

Anonymous poster hash: dd38e...114
  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må si jeg blir litt skremt av naiviteten til enkelte som har kommentert admins innlegg om denne tråden.

Noen spør om det er "tryggt nå?", om admin vet hvem dette er siden de har lest tråden og blitt tipset.

Tror de virkelig admin av denne gruppen har noen kontrollmuligheter over KG? :huh:

Samme tenkte jeg. Har de aldri vært borti et forum før?
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå, det er altfor travelt å følge med i denne tråden, Facebook-gruppa OG holde gang i den falske Facebook-profilen min.

Heldigvis har jeg ikke venner, hobbier og lever på 90-tallet. ( er det 93 eller 94 vi har kommet til nå?). Er så vanskelig å holde styr på dette med personlighetsforstyrrelsen min.

Anonymous poster hash: 45555...467

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Ville sletta **** og alle som liker det hu sa... det sier noe om de folka og hva de syns om gruppa. .. imo"

Altså. Da bekrefter man jo nøyaktig hvorfor hun kom med "nazi"-kommentaren.. Jesus... 

Anonymous poster hash: 71f9d...b93
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hulderjenta

"Jeg har ikke lest alt her, men ja, moderatorene på KG kan se ip-adresser og sperre, men det synes sikkert bare disse folka er gøy... Uansett, flott at det er noen her også som administrerer! 👍🏼"

Ja, jøss. KG sperrer sikkert alle oss som er kritiske til gruppa ut, bare vent! 😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg har ikke lest alt her, men ja, moderatorene på KG kan se ip-adresser og sperre, men det synes sikkert bare disse folka er gøy... Uansett, flott at det er noen her også som administrerer! "

Ja, jøss. KG sperrer sikkert alle oss som er kritiske til gruppa ut, bare vent!

Ja, bare vent. De skal jo anmelde oss også, så før du vet ordet av det står politiet på døren og spør om det er sant at du har stilt kritiske kommentarer til den gruppen. Vi må nok i fengsel alle mann (kvinner)...

Endret av IglePigle
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså jeg lurer virkelig på hvordan de skal finne ut hvem som kommenterer her blant de 30000 medlemmene!?!

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lurer på hvordan de har tenkt å "luke" jeg  :fnise:

Jeg kan sikkert ofre meg hvis dere lover å holde meg oppdatert videre :ler:

Anonymous poster hash: 6f508...3ca

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, bare vent. De skal jo anmelde oss også, så før du vet ordet av det står politiet på døren og spør om det er sant at du har stilt kritiske kommentarer til den gruppen. Vi må nok i fengsel alle mann (kvinner)...

Kjenner en god advokat, så vi skal nok komme oss ut av dette :)

Men fra spøk til revolver, liker hvordan de mest kritiske bare deler utvalgte ting av det vi sier. Dog virker det som om noen har blitt litt opplyst av det de har lest, og det syns jeg er bra. Det finnes håp!

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme tenkte jeg. Har de aldri vært borti et forum før?

Tydeligvis ikke. 

"Har dem slettet forumet nå?" (korrigert skrivefeil) 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det er virkelig gøy. Godt du føler deg beæret

Drøyt. Dette forslår jeg at du endrer umiddelbart.

Anonymous poster hash: ebbc8...a59

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miss Selfridge

Altså jeg lurer virkelig på hvordan de skal finne ut hvem som kommenterer her blant de 30000 medlemmene!?!

Haha, ser du er kommet med i kommentarfeltet der inne.  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Ville sletta **** og alle som liker det hu sa... det sier noe om de folka og hva de syns om gruppa. .. imo"

Altså. Da bekrefter man jo nøyaktig hvorfor hun kom med "nazi"-kommentaren.. Jesus... 

Anonymous poster hash: 71f9d...b93

Ja mens vi er slemme som tuller med ikke navngitte personer så finner de stor glede i å henge ut navngitte medlemmer i gapestokken sin. Det er heller ikke første gangen jeg har sett samme ADMIN irettesette navngitte personer åpent så hele gruppa ser det.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...