AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #701 Del Skrevet 20. august 2015 Jeg lurer litt på hvor de mener det har stått at vi her inne har mobbet noens utseendet. Etter det jeg vet har det absolutt ikke skjedd! 1. Det har blitt kommentert at noen skal vise frem hår og flasher pupper istedet. 2. Det har blitt kommentert at man legger ut undertøysbilder av seg selv på nett foran så mange. (Ikke om utseendet!) 3. VIKTIG! Ingen skrev noe negativt om saken om damen som la ut bilde med den kjolen som var for liten. Vi diskuterte at det var feil å mobbe noen om det, men at man burde jo skjønne at det kan skje når man legger ut bilde for 40000 mennesker. Vi kommenterte også angående admin som oppfordret til å svare jenta som hadde delt bildet videre, da admin viste at hun ikke var noe bedre selv. Ingen har kommentert kroppen eller utseendet på personen på bildet!!! Anonymous poster hash: 3103c...ee2 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #702 Del Skrevet 20. august 2015 Og der ble den første brukeren som la ut noe kritisk under innlegget fra ADMIN kalt idiot og blitt dritt ut i offentligheten. Tror ikke en gang vedkommende har deltatt her inne. Trist. Anonymous poster hash: 80af4...d6b 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adelia Skrevet 20. august 2015 #703 Del Skrevet 20. august 2015 Nå våknet ADMIN 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-ssi Skrevet 20. august 2015 #704 Del Skrevet 20. august 2015 Er visst psykologer inne på gruppa også, vi KG-er er beskyldt for å ha personlighetsforstyrrelser Anonymous poster hash: 45555...467 Og ikke har vi samvittighet heller... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #705 Del Skrevet 20. august 2015 Nå våknet ADMIN Og andre hiver seg på. De ber ADMIN om å slette brukeren og alle som likte det hun skrev. Reaksjonen bare forsterker det kg-damene har kritisert. Anonymous poster hash: 80af4...d6b 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #706 Del Skrevet 20. august 2015 Må si jeg blir litt skremt av naiviteten til enkelte som har kommentert admins innlegg om denne tråden. Noen spør om det er "tryggt nå?", om admin vet hvem dette er siden de har lest tråden og blitt tipset. Tror de virkelig admin av denne gruppen har noen kontrollmuligheter over KG? Anonymous poster hash: dd38e...114 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adelia Skrevet 20. august 2015 #707 Del Skrevet 20. august 2015 Må si jeg blir litt skremt av naiviteten til enkelte som har kommentert admins innlegg om denne tråden. Noen spør om det er "tryggt nå?", om admin vet hvem dette er siden de har lest tråden og blitt tipset. Tror de virkelig admin av denne gruppen har noen kontrollmuligheter over KG? Anonymous poster hash: dd38e...114 Samme tenkte jeg. Har de aldri vært borti et forum før? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #708 Del Skrevet 20. august 2015 Åååå, det er altfor travelt å følge med i denne tråden, Facebook-gruppa OG holde gang i den falske Facebook-profilen min. Heldigvis har jeg ikke venner, hobbier og lever på 90-tallet. ( er det 93 eller 94 vi har kommet til nå?). Er så vanskelig å holde styr på dette med personlighetsforstyrrelsen min. Anonymous poster hash: 45555...467 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #709 Del Skrevet 20. august 2015 "Ville sletta **** og alle som liker det hu sa... det sier noe om de folka og hva de syns om gruppa. .. imo" Altså. Da bekrefter man jo nøyaktig hvorfor hun kom med "nazi"-kommentaren.. Jesus... Anonymous poster hash: 71f9d...b93 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hulderjenta Skrevet 20. august 2015 #710 Del Skrevet 20. august 2015 "Jeg har ikke lest alt her, men ja, moderatorene på KG kan se ip-adresser og sperre, men det synes sikkert bare disse folka er gøy... Uansett, flott at det er noen her også som administrerer! 👍🏼" Ja, jøss. KG sperrer sikkert alle oss som er kritiske til gruppa ut, bare vent! 😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayoo Skrevet 20. august 2015 #711 Del Skrevet 20. august 2015 (endret) "Jeg har ikke lest alt her, men ja, moderatorene på KG kan se ip-adresser og sperre, men det synes sikkert bare disse folka er gøy... Uansett, flott at det er noen her også som administrerer! " Ja, jøss. KG sperrer sikkert alle oss som er kritiske til gruppa ut, bare vent! Ja, bare vent. De skal jo anmelde oss også, så før du vet ordet av det står politiet på døren og spør om det er sant at du har stilt kritiske kommentarer til den gruppen. Vi må nok i fengsel alle mann (kvinner)... Endret 20. august 2015 av IglePigle 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 20. august 2015 #712 Del Skrevet 20. august 2015 Jeg lurer på hvordan de har tenkt å "luke" jeg 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adelia Skrevet 20. august 2015 #713 Del Skrevet 20. august 2015 Altså jeg lurer virkelig på hvordan de skal finne ut hvem som kommenterer her blant de 30000 medlemmene!?! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #714 Del Skrevet 20. august 2015 Jeg lurer på hvordan de har tenkt å "luke" jeg Jeg kan sikkert ofre meg hvis dere lover å holde meg oppdatert videre Anonymous poster hash: 6f508...3ca 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #715 Del Skrevet 20. august 2015 Ja, bare vent. De skal jo anmelde oss også, så før du vet ordet av det står politiet på døren og spør om det er sant at du har stilt kritiske kommentarer til den gruppen. Vi må nok i fengsel alle mann (kvinner)... Kjenner en god advokat, så vi skal nok komme oss ut av dette Men fra spøk til revolver, liker hvordan de mest kritiske bare deler utvalgte ting av det vi sier. Dog virker det som om noen har blitt litt opplyst av det de har lest, og det syns jeg er bra. Det finnes håp! Anonymous poster hash: 80af4...d6b 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #716 Del Skrevet 20. august 2015 Samme tenkte jeg. Har de aldri vært borti et forum før? Tydeligvis ikke. "Har dem slettet forumet nå?" (korrigert skrivefeil) Anonymous poster hash: dd38e...114 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #717 Del Skrevet 20. august 2015 Ja det er virkelig gøy. Godt du føler deg beæret Drøyt. Dette forslår jeg at du endrer umiddelbart. Anonymous poster hash: ebbc8...a59 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss Selfridge Skrevet 20. august 2015 #718 Del Skrevet 20. august 2015 Altså jeg lurer virkelig på hvordan de skal finne ut hvem som kommenterer her blant de 30000 medlemmene!?! Haha, ser du er kommet med i kommentarfeltet der inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 20. august 2015 #719 Del Skrevet 20. august 2015 "Ville sletta **** og alle som liker det hu sa... det sier noe om de folka og hva de syns om gruppa. .. imo" Altså. Da bekrefter man jo nøyaktig hvorfor hun kom med "nazi"-kommentaren.. Jesus... Anonymous poster hash: 71f9d...b93 Ja mens vi er slemme som tuller med ikke navngitte personer så finner de stor glede i å henge ut navngitte medlemmer i gapestokken sin. Det er heller ikke første gangen jeg har sett samme ADMIN irettesette navngitte personer åpent så hele gruppa ser det. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 20. august 2015 #720 Del Skrevet 20. august 2015 Tråden er ryddet for personidentifisering, hets og brukerdebatt. - Pavilion, mod 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg