Gå til innhold

Dine beste tipset mot munnsår (herpes)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har startet opp med longo vital fra sunkost men selve munnsåret er så plagsomt. Noen som har gode tips for å redusere svien? Levetiden til munnsåret og at det kommer igjen.

Anonymous poster hash: 4d8f1...9ea

Videoannonse
Annonse
Skrevet

inotyol

Anonymous poster hash: 7f2ac...0b0
Skrevet

Tar solhatt på en bomullspinne straks det begynner å klø eller er i gang, varigheten reduseres med 60-80 prosent. Husker ikke nøyaktig, er lenge siden sist. Du kan også ta solhatt forebyggende.

Skrevet

Ikke gå på apoteket og spør i alle fall. Det gjorde jeg. Der var det to personer som skulle "hjelpe" meg, men de behandlet meg i stedet som om jeg var spedalsk og sto på GOD avstand (1.5-2 meter) fra meg og pekte på god avstand heller enn å nærme seg. Det var som om jeg var livsfarlig. Flaut og aldri om jeg ber noen på apotek om hjelp igjen.

Anonymous poster hash: 5eedd...9ce
Skrevet

Minimer stressnivå, prøve å ta ting litt lettere, puste godt med magen:) viruset aktiviseres av adrenalinet vi skiller ut i stresshormonene våre. Lykke til

• Liker 1
Skrevet

Smør på Antix e.l med en gang du kjenner det prikker litt. 

Anonymous poster hash: 4d090...c54
Skrevet

Hvitløk. Spis flere fedd om dagen i en ukes tid.

Anonymous poster hash: eb821...778
Skrevet

Woulgan biogel fra Biotec. Tar ca 3 dager eller så før det forsvinner... Litt dyr, men sikkert over hundre ganger så effektiv som andre, også forholdsvis dyre, produkter...

Anonymous poster hash: a0d38...21d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...