Gå til innhold

Heidi og Spencer Pratt på snapchat


Tjukk Norris

Anbefalte innlegg

Ja.. Nå har jeg jo funnet enda noen Gærninger på snapchat..

Husker dere the hills? Da husker dere kanskje disse 2? De faket b.la. Sitt eget bryllup i etterkant av serien, kun for oppmerksomhet og Heidi ble kjent for 10 plastiske operasjoner iløpet av en dag.

Uansett, kom over snapchat kontoene deres. (prattheidi Og prattspencer)

Carina Dahl blir konservativ i forhold til disse.

Har snapchat blitt den nye kanalen for folk som ikke får sitt eget reality program til å filme ALT i sin egen hverdag?

Hun her filmer til og med når hun ligger og spyr på dass fordi hun har drukket for mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja.. Nå har jeg jo funnet enda noen Gærninger på snapchat..

Husker dere the hills? Da husker dere kanskje disse 2? De faket b.la. Sitt eget bryllup i etterkant av serien, kun for oppmerksomhet og Heidi ble kjent for 10 plastiske operasjoner iløpet av en dag.

Uansett, kom over snapchat kontoene deres. (prattheidi Og prattspencer)

Carina Dahl blir konservativ i forhold til disse.

Har snapchat blitt den nye kanalen for folk som ikke får sitt eget reality program til å filme ALT i sin egen hverdag?

Hun her filmer til og med når hun ligger og spyr på dass fordi hun har drukket for mye.

Disse må jeg følge! Speidi er jo syke i hodet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså... Disse to må jo ha limt fast tlf sin i hånden? At det går an å "dokumentere" såå mye surr i løpet av en dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy fader:O

Og når hu som serverer drink må vente på at Heidi skal finne den beste sangen hun har på tlf.

Er det mulig, blir pinlig berørt.

høres ut som begge går på noe beroligende midler med den sløve talemåten. Eller så er de vel alkiser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må jeg sjekke ut. Pleide å hoppe over scenene de var i på The Hills, så orker neppe dette mer en dag eller to!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette må jeg sjekke ut. Pleide å hoppe over scenene de var i på The Hills, så orker neppe dette mer en dag eller to!

Jeg slettet de med en gang igjen! Ble altfor mye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slettet de med en gang igjen! Ble altfor mye!

Haha ja, skulle akkurat inn og si det samme. Orker ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blue Ivy.

Husker de veldig godt fra The Hills. Spencer var en dritt og Heidi gikk fra å være en søt og naturlig jente, til å bli helt barbie looking. 

 

Noen kjendiser er jo helt desperate etter å bli i søkelyse. Dokumenterer ALT de gjør til en hver tid. Flaut! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...