Alja Skrevet 14. august 2015 #1 Skrevet 14. august 2015 Skal ta teorien på mandag og gruer meg fælt. Lite penger, og ønske om å få sertifikatet fort gjør at jeg vegrer meg ift sperrefrist dersom jeg stryker. Hvor mye leste du før di tok teorien, og sto du på første forsøk? Noen tips?
listefyll Skrevet 14. august 2015 #3 Skrevet 14. august 2015 Kjøp en av teoriprøveappene. Da får du trent på å tenke slik du må på teoriprøven. Veldig nyttig!
Alja Skrevet 14. august 2015 Forfatter #4 Skrevet 14. august 2015 Har kjøpt sånn 7 dagers på teoritentamen. Uansett hva jeg gjør får jeg alltid 8 feil!! Arh..
listefyll Skrevet 14. august 2015 #5 Skrevet 14. august 2015 Det tyder kanskje på at du ikke er klar? Jeg leste boken, gjorde oppgavene i appen, og sjekket opp det jeg fikk feil på helt til jeg hadde maks to-tre feil i appen. Viktig å lese oppgavene godt, eliminere de alternativene som er feil, og ha en begrunnelse for å velge det riktige alternativet. Og selvsagt lære seg formel for bremselengde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå