AnonymBruker Skrevet 13. august 2015 #1 Skrevet 13. august 2015 Spørsmål 1. Hvordan få en jente til å squirte med fingerbruk? hvordan gjør jeg det, jeg får det ikke til. Spørsmål 2. Jeg har ganske korte fingre, og føler det hemmer meg noe. Har str noe å si på nytelsen når det gjelder fingrene også? Anonymous poster hash: f5f9a...5bc
AnonymBruker Skrevet 14. august 2015 #2 Skrevet 14. august 2015 Jeg får lettere squirteorgasme av en mann som har korte fingre. Da treffer han g-punktet perfekt. De med litt lengre får ikke samme trykket på riktig sted. Finn g-punktet hennes inne i sjeden, og legg to fingre på det. Hold gjerne andre hånden på venusberget og legg litt trykk på. Så beveger du fingrene i "kom hit" bevegelse, eller opp og ned. Så fort og hardt du klarer. Prøv gjerne å ha tommelen fra den andre hånden litt lett på klitoris samtidg også. Anonymous poster hash: 47a9e...25e
Trøndermann Skrevet 14. august 2015 #3 Skrevet 14. august 2015 Finger på g pungtet samtid som bruker tunga på klitten har gitt meg noen herlige squirte-opplevelser
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå