AnonymBruker Skrevet 13. august 2015 #1 Skrevet 13. august 2015 Kvinner: Hvor lenge syns du disse burde vare? Forspill med kyss og kos Fingring/slikking SamleieAnonymous poster hash: 5fa11...bc3
skreppamedleppa Skrevet 13. august 2015 #2 Skrevet 13. august 2015 (endret) Sikkert ikke det svaret du ønsker men jeg har aldri følt for å sitte med stoppeklokken når jeg har sex, sex tar den tiden det tar. Tid som i sekunder, minutter eller timer er ganske urelevant i denne settingen. Jeg har aldri tenkt at "ja nå har vi klint i 13 min så nå må vi ha oralsex i 3 min og etter det så blir det samleie i 11, 37 min" f.eks. Tiden for når en går videre til neste steg er ikke avhengig av sekundviseren men stemningen. Jeg/vi merker når stemningen er tilstede for å bytte aktivitet, og den er ikke statisk men varierende. Endret 13. august 2015 av skreppamedleppa 1
peppermyntete Skrevet 13. august 2015 #3 Skrevet 13. august 2015 Sikkert ikke det svaret du ønsker men jeg har aldri følt for å sitte med stoppeklokken når jeg har sex, sex tar den tiden det tar. Tid som i sekunder, minutter eller timer er ganske urelevant i denne settingen. Jeg har aldri tenkt at "ja nå har vi klint i 13 min så nå må vi ha oralsex i 3 min og etter det så blir det samleie i 11, 37 min" f.eks. Tiden for når en går videre til neste steg er ikke avhengig av sekundviseren men stemningen. Jeg/vi merker når stemningen er tilstede for å bytte aktivitet, og den er ikke statisk men varierende. Dette!
AnonymBruker Skrevet 13. august 2015 #4 Skrevet 13. august 2015 minst 20 min minst 40 min helst 30 min Anonymous poster hash: c1737...f70
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå