Gå til innhold

Varighet på akten

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kvinner: Hvor lenge syns du disse burde vare?

Forspill med kyss og kos

Fingring/slikking

Samleie

Anonymous poster hash: 5fa11...bc3

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Sikkert ikke det svaret du ønsker men jeg har aldri følt for å sitte med stoppeklokken når jeg har sex, sex tar den tiden det tar. Tid som i sekunder, minutter eller timer er ganske urelevant i denne settingen.

Jeg har aldri tenkt at "ja nå har vi klint i 13 min så nå må vi ha oralsex i 3 min og etter det så blir det samleie i 11, 37 min" f.eks.

Tiden for når en går videre til neste steg er ikke avhengig av sekundviseren men stemningen. Jeg/vi merker når stemningen er tilstede for å bytte aktivitet, og den er ikke statisk men varierende.

Endret av skreppamedleppa
  • Liker 1
Skrevet

Sikkert ikke det svaret du ønsker men jeg har aldri følt for å sitte med stoppeklokken når jeg har sex, sex tar den tiden det tar. Tid som i sekunder, minutter eller timer er ganske urelevant i denne settingen.

Jeg har aldri tenkt at "ja nå har vi klint i 13 min så nå må vi ha oralsex i 3 min og etter det så blir det samleie i 11, 37 min" f.eks.

Tiden for når en går videre til neste steg er ikke avhengig av sekundviseren men stemningen. Jeg/vi merker når stemningen er tilstede for å bytte aktivitet, og den er ikke statisk men varierende.

Dette!

Skrevet

minst 20 min
minst 40 min
helst 30 min

Anonymous poster hash: c1737...f70

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...