Gå til innhold

Jeg ønsker meg en svarting "Dell computer"


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest indiangranny

Hei Dere :D

Sitter her ved min gamle Targa og mitt ønske er en svart pc altså en Dell jeg har blinket ut den jeg vil ha,men jeg lurer på om det er noen har som har stiftet bekjentskap med disse pc ene. :)

Jeg er et meget lite data freak som er litt kresen når det gjelder maskiner,håper dere kan fortelle meg om fordeler og ulemper med en Dell.Lever den opp til reklamen og er dere fornøyd eller missfornøyd med den.

hilsen

indianlady :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Jeg bruker Dell både på jobb og hjemme og kan ikke si annet enn at jeg er veldig godt fornøyd. Kan egentlig ikke si noe om fordeler og ulemper, for jeg har ikke så kjennskap til de ulike merkene. Men min PC er utrolig god og jeg er knallfornøyd - og den er sort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

Har den Dell svartingen du snakker om indianlady, og kan ikke si noe annet enn at jeg er VELDIG fornøyd med den! Kjører Windows XP som operativsystem, enkelt og greit og mye mer brukervennlig enn de andre operativsystemene etter min mening!

Lykke til med svartingen din!

(Jeg synes den er drittstilig)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia. Jeg har også en Dell...nettopp kjøpt og er kjempefornøyd. Også er den jo stilig :wink:

Bestilte via intenet, gikk kjempeflott, også kunne jeg følge med hvor langt den var kommet i prosessen. Ingen klager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...