AnonymBruker Skrevet 13. august 2015 #1 Skrevet 13. august 2015 Jeg har fått grå hår og jeg er bare 23 år, og det verste er at jeg forsatt er jomfru. Føler jeg er gammel. Jeg har nettopp begynt å studere og er ikke ferdig før jeg er 28. Kommer sikker til å se ut som et skrukketroll inn den tid. Anonymous poster hash: eb2c7...d3e
AnonymBruker Skrevet 13. august 2015 #2 Skrevet 13. august 2015 Endre innstilling. Grå hår er ikke verdens undergang. Jomfru er det heller ikke. Ferdig med utdanning til du er 28 er heller ikke noe å syte over. Jeg var 29 da jeg var ferdig. Jomfru til jeg var 28. Livet er tipp topp. Jobb, familie og barn. Noen grå hår her og der. Anonymous poster hash: b1318...944
AnonymBruker Skrevet 13. august 2015 #3 Skrevet 13. august 2015 Jeg er 27 og har mange grå hår allerede. De sees ganske godt i min mørke og lange manke, men jeg kommer ikke til å farge det, og kjæresten min synes bare det er morsomt. Du kommer nok til å få flere grå hår og jomfrudommen din kommer nesten garantert til å forsvinne. 😉 Anonymous poster hash: 57347...c99
AnonymBruker Skrevet 14. august 2015 #4 Skrevet 14. august 2015 Jeg har fått grå hår og jeg er bare 23 år, og det verste er at jeg forsatt er jomfru. Føler jeg er gammel. Jeg har nettopp begynt å studere og er ikke ferdig før jeg er 28. Kommer sikker til å se ut som et skrukketroll inn den tid. Anonymous poster hash: eb2c7...d3e usj ..Fikk grå hår da jeg var 17. Tror du trenger å legge vekk speilet og leve litt mer Anonymous poster hash: b9b00...eb8
AnonymBruker Skrevet 14. august 2015 #5 Skrevet 14. august 2015 Dette er genetisk, og betyr ikke at du eldes fortere enn andre. Min far begynte å bli grå da han var i 20-årene. Nå er han 55 og ser minst 10 år yngre ut. Grå hår er ikke synonymt med rynker, og de fleste kvinner farger jo håret uansett. Anonymous poster hash: 9b7b6...595
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå