Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har fått grå hår og jeg er bare 23 år, og det verste er at jeg forsatt er jomfru. Føler jeg er gammel. Jeg har nettopp begynt  å studere og er ikke ferdig før jeg er 28.  Kommer sikker til å se ut som et skrukketroll inn den tid. 

Anonymous poster hash: eb2c7...d3e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Endre innstilling. Grå hår er ikke verdens undergang. Jomfru er det heller ikke.

Ferdig med utdanning til du er 28 er heller ikke noe å syte over.

Jeg var 29 da jeg var ferdig. Jomfru til jeg var 28. Livet er tipp topp. Jobb, familie og barn. Noen grå hår her og der.

Anonymous poster hash: b1318...944

Skrevet

Jeg er 27 og har mange grå hår allerede. De sees ganske godt i min mørke og lange manke, men jeg kommer ikke til å farge det, og kjæresten min synes bare det er morsomt.

Du kommer nok til å få flere grå hår og jomfrudommen din kommer nesten garantert til å forsvinne. 😉

Anonymous poster hash: 57347...c99

Skrevet

Jeg har fått grå hår og jeg er bare 23 år, og det verste er at jeg forsatt er jomfru. Føler jeg er gammel. Jeg har nettopp begynt  å studere og er ikke ferdig før jeg er 28.  Kommer sikker til å se ut som et skrukketroll inn den tid. 

Anonymous poster hash: eb2c7...d3e

usj ..Fikk grå hår da jeg var 17. Tror du trenger å legge vekk speilet og leve litt mer :)

Anonymous poster hash: b9b00...eb8

Skrevet

Dette er genetisk, og betyr ikke at du eldes fortere enn andre. Min far begynte å bli grå da han var i 20-årene. Nå er han 55 og ser minst 10 år yngre ut. Grå hår er ikke synonymt med rynker, og de fleste kvinner farger jo håret uansett. 

Anonymous poster hash: 9b7b6...595

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...