Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kvinner liker drittsekker, ikke snille, hyggelige, varme, romantiske gutter/menn.

Er du ikke en drittsekk vil du aldri være så mye som et blipp på deres radar.

Anonymous poster hash: 788fa...ac7

Sånne svar er så unødvendige,de lyser bitterhet og tydelige dårlige erfaringer med enkelte jenter..

Det er ikke sånn for alle jenter..!

Videoannonse
Annonse
Gjest EspenAskeladd
Skrevet

Jeg er hverken needy eller desperat. Det er derfor jeg tør å si det rett ut.

Du, derimot, som prøver å innynde deg... ;)

Da er du bare kjedelig

Eh, er du ny?

Skrevet

Da er du bare kjedelig

Eh, er du ny?

Å ja, du prøver med personangrep? Beklager, du er så dårlig til det at det er vanskelig å få med seg. Aner ikke hva noen av de setningene har med mitt innlegg å gjøre. Jeg pratet om kvinner, enten i min omgangskrets eller erfaringer min omgangskrets har gjort med kvinner. Min omgangskrets består av, blant annet, to kommunepolitikere (kvinner), en tidligere stortingspolitiker (hun trakk seg, det er vanskelig å være kvinne og politiker - også i kommunepolitikken), en politibetjent (hun har jobbet innen omsorgstjenesten før, kjempeflink med folk), med mere. Bare sånn at jeg er på forskudd før du anklager dem for å også være kjedelige.

Om de har dårlig smak når så mange av dem likevel faller for drittsekker? Tydeligvis.

Skrevet

Sånne svar er så unødvendige,de lyser bitterhet og tydelige dårlige erfaringer med enkelte jenter..

Det er ikke sånn for alle jenter..!

Det er sånn for mange jenter. Bitter? Tja, det er irriterende å se venninner falle for noen som lyser drittsekk lang vei, prøve å si noe, hun er enig, men blåser likevel lang vei i det. Og går på en smell. 

Skrevet

Det er sånn for mange jenter. Bitter? Tja, det er irriterende å se venninner falle for noen som lyser drittsekk lang vei, prøve å si noe, hun er enig, men blåser likevel lang vei i det. Og går på en smell. 

Skjønner det kan være fryktelig frustrerende, skjønner det veldig godt !

Men om du blir så irritert av det så må du nesten bare prøve å distansere deg fra disse litt.

Ellers kan det ødelegge vennskapet,... de er nødt å innse det selv... man kan ikke hjelpe på akkurat det som venninne..

Skrevet

Skjønner det kan være fryktelig frustrerende, skjønner det veldig godt !

Men om du blir så irritert av det så må du nesten bare prøve å distansere deg fra disse litt.

Ellers kan det ødelegge vennskapet,... de er nødt å innse det selv... man kan ikke hjelpe på akkurat det som venninne..

Det har tatt noen år å lære seg å gi blaffen i andres valg. Jeg sier i fra, jeg ser oppgitt på at enkelte til og med blir mishandlet, utsetter seg for forhold der politiet er involvert (i to tilfeller snakk om mannfolk som har prøvd å kvele, ikke drepe forsåvidt, men likevel kvele). Jeg er den som lytter, som får frem at det klokeste og lureste er å avslutte slike forhold. Jeg er den som likevel ser oppgitt på at det likevel fortsetter, trass i kvinner som på ingen måte er dumme, som så absolutt vet bedre, som har god utdanning, likevel fortsetter i slike forhold med argumentene, "ja, men du skjønner ikke, egentlig er han ikke sånn".

Det er ikke noen få kvinner som er slik, det er mange nok til at jeg står for det jeg har sagt. Det er mange som hevder at det ikke er slik, i mens de tviholder på han som er en drittsekk.

Bitter? Nei. Irritert? Ja. For det går ut over dem, de kan bedre, de er verdt så mye mer, de kaster bort så mange år av sine liv på noen som tydelig ikke elsker, ikke evner å elske.

Gjest EspenAskeladd
Skrevet (endret)

Å ja, du prøver med personangrep? Beklager, du er så dårlig til det at det er vanskelig å få med seg. Aner ikke hva noen av de setningene har med mitt innlegg å gjøre. Jeg pratet om kvinner, enten i min omgangskrets eller erfaringer min omgangskrets har gjort med kvinner. Min omgangskrets består av, blant annet, to kommunepolitikere (kvinner), en tidligere stortingspolitiker (hun trakk seg, det er vanskelig å være kvinne og politiker - også i kommunepolitikken), en politibetjent (hun har jobbet innen omsorgstjenesten før, kjempeflink med folk), med mere. Bare sånn at jeg er på forskudd før du anklager dem for å også være kjedelige.

Om de har dårlig smak når så mange av dem likevel faller for drittsekker? Tydeligvis.

Jeg vet ikke hvor du vil med å beskrive yrkene til de folkene så jeg sier bare dette:

Menn går ofte gjennom flere stadier, noen hopper over noen. NOen stopper før slutten

Nivå 1: Jomfru AB redd for å fornærme noen. Ser på drittsekker som får seg dame ->Damer liker bare drittsekker

Nivå 2: AB blir drittsekk. AB får seg damer fordi han har blitt litt mer spennende og damer vet ikke helt hvor de har han. 

Nivå 3: AB blir selvsikker. Erter fortsatt damer, er fortsatt litt uberegnelig. Men god innerst inne

De jeg kjenner som har mest draget på damer er på nivå 3. De er de hyggeligste mest omgåelige personene jeg kjenner. De snakker med alle og passer hele tiden på at alle i gruppen føler seg inkludert. Vennskapelig drittslenging er det og

2 får også damer fordi følelser virker litt utenfor, og de ser på andre mindre rasjonelle ting. Men 3 er likevel mest populær

Endret av EspenAskeladd
Skrevet

Det har tatt noen år å lære seg å gi blaffen i andres valg. Jeg sier i fra, jeg ser oppgitt på at enkelte til og med blir mishandlet, utsetter seg for forhold der politiet er involvert (i to tilfeller snakk om mannfolk som har prøvd å kvele, ikke drepe forsåvidt, men likevel kvele). Jeg er den som lytter, som får frem at det klokeste og lureste er å avslutte slike forhold. Jeg er den som likevel ser oppgitt på at det likevel fortsetter, trass i kvinner som på ingen måte er dumme, som så absolutt vet bedre, som har god utdanning, likevel fortsetter i slike forhold med argumentene, "ja, men du skjønner ikke, egentlig er han ikke sånn".

Det er ikke noen få kvinner som er slik, det er mange nok til at jeg står for det jeg har sagt. Det er mange som hevder at det ikke er slik, i mens de tviholder på han som er en drittsekk.

Bitter? Nei. Irritert? Ja. For det går ut over dem, de kan bedre, de er verdt så mye mer, de kaster bort så mange år av sine liv på noen som tydelig ikke elsker, ikke evner å elske.

Ja jeg skjønner deg godt som sagt !

:)

det kan ikke være lett...skjønner du blir irritert  av det..

Skrevet

Jeg erkjenner det, jeg driver med sitatjuks for å ha en stråmann å angripe, jeg er nemlig veldig glad i stråmenn

De gjør at jeg kan føle jeg presterer å si noe lurt noe.

Nå er ikke jeg noen språknazi, men du glemte et punktum der, Espen.

Har du noe du vil si til meg får du sitere meg korrekt neste gang.

Gjest EspenAskeladd
Skrevet (endret)

Nå er ikke jeg noen språknazi, men du glemte et punktum der, Espen.

Har du noe du vil si til meg får du sitere meg korrekt neste gang.

Det var mye å sitere, og det jeg kommenterte var ikke direkte relatert så mye til det innlegget, men til diskusjonen vår. Om du synes det var dumt, så beklager jeg det. Jeg skal sette inn hele. Men jeg er ikke så nøye med sitering fra anonyme anonyme brukere (vanlig profil er vel anonym nok). 

Endret av EspenAskeladd
Skrevet (endret)

Kvinner liker drittsekker, ikke snille, hyggelige, varme, romantiske gutter/menn.

Går da for pokker an å ha ryggrad selv om man er snill og hyggelig mot folk. Drittsekker finner drittsekker. Folk er ofte mer sammensatt enn som så, det er ikke slik at du må være drittsekk eller en tøffel. Du finner sikkert nok av jenter ved å være en drittsekk, men er det virkelig slike jenter man vil ha? Jenter som faller for drittsekker er like ille som drittsekken selv.

Endret av hoorai
Skrevet

La meg gjette; du mener selv du er en av disse snille og hyggelige som ikke får seg dame? Buhu! Newsflash: Du får deg ikke dame fordi du er et rasshøl, noe som også motbeviser "hypotesen" din.

Hilsen ei jente som forelsket seg i en snill mann, og fikk ham!

Anonymous poster hash: f32da...839

• Liker 3
Skrevet

Det er jo ikke så svart hvitt at enten er man snill og tilbakeholden, eller pågående og pervers. Det handler om å like og bli likt, og hvis en jente liker deg, så oppfatter hun deg ikke som pågående om du er ivrig og tar kontakt. Men du må gi av deg selv og vise hvem du er og hva vil for at hun skal kunne like deg. Jeg har likt noen menn som har vært så tilbakeholdne at alt bare har gått skeis. Det er irriterende egentlig, når man merker at noen liker deg men de ikke tørr å vise det. Når jeg liker noen vil jeg se hvem de er på godt og vondt, ikke at de skal skjule personligheten sin, eller at de liker meg. Det er ingenting galt eller flaut med å like et annet menneske. Utfordre deg selv og øv deg på å vise at du liker de jentene du liker, ellers går du glipp av mye fint.

Anonymous poster hash: fafa7...bbe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...