Gjest BethD Skrevet 13. august 2015 #2 Skrevet 13. august 2015 Det du føler er ikke sant Det er ikke for påtrengende å hilse på jenta, og jeg er rimelig sikker på du vet hvor grensa går til at man blir brysom og ekkel, for du virker som en oppegående kar ! Hva med å holde øyekontakt? smile ? Da får du vertfall en indikasjon på at det er greit du kommer bort..
AnonymBruker Skrevet 13. august 2015 #3 Skrevet 13. august 2015 Du må tørre å ta plass, og jobbe mye med tankegangen din. Du høres ut som en bra fyr og jeg er sikker på at du har masse å by på. Ville også prøvd å date litt og øve deg på å ikke legge så mye i det. Man må ofte på en del dater for å finne noen man klikker med, og dermed er det god trening for deg. Anonymous poster hash: c4436...56f 2
AnonymBruker Skrevet 13. august 2015 #4 Skrevet 13. august 2015 Jeg er en mann på 34, og har det akkurat som deg - vet ikke helt hvordan jeg skal angripe det. En trøst å ikke være alene i hvert fall Anonymous poster hash: 5c988...c8e
hoorai Skrevet 13. august 2015 Forfatter #5 Skrevet 13. august 2015 Det du føler er ikke sant Det er ikke for påtrengende å hilse på jenta, og jeg er rimelig sikker på du vet hvor grensa går til at man blir brysom og ekkel, for du virker som en oppegående kar ! Hva med å holde øyekontakt? smile ? Da får du vertfall en indikasjon på at det er greit du kommer bort.. Godt å høre, ja vet godt hvor grensa går. Men det er jo disse sperrene man skaper for seg selv. Prøve å få øyekontakt er et godt tips, har egentlig ikke forsøkt det før, selv om det kanskje er lesson number one i dating. Smiling er desverre lite hinder i det daglige, ansiktet mitt uttrykker jo "mandag morgen" hele uken, selv om jeg kjempe glad og fornøyd! Jeg har sett bilder av meg selv, ser ofte ut som jeg har det forferdelig 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2015 #6 Skrevet 13. august 2015 Dere har så mye å by på gutter. Det er jo slike som dere vi egentlig vil ha. Men vi blir "overfalt" av de sjarmerende og får ikke rom for å se mot dere. Dere må bare være litt mer frempå. Men ikke bli en storflørter som buser avgårde. Bare tør å tro på dere selv når dere ser noe dere vil ha. Dytt vekk playerene. Anonymous poster hash: 289fa...e2d 3
Gjest BethD Skrevet 13. august 2015 #7 Skrevet 13. august 2015 Godt å høre, ja vet godt hvor grensa går. Men det er jo disse sperrene man skaper for seg selv. Prøve å få øyekontakt er et godt tips, har egentlig ikke forsøkt det før, selv om det kanskje er lesson number one i dating. Smiling er desverre lite hinder i det daglige, ansiktet mitt uttrykker jo "mandag morgen" hele uken, selv om jeg kjempe glad og fornøyd! Jeg har sett bilder av meg selv, ser ofte ut som jeg har det forferdelig Da prøver du å smile mer.. Fikk et råd her om dagen. Smil så mye gjennom dagen at du nesten blir irritert på deg selv,smil så ofte du kan så skaper man en illusjon av lykke og blir dermed lykkelig av det.. hjelper faktisk,dessuten er det kjempesjarmerende med smilende menn
AnonymBruker Skrevet 13. august 2015 #8 Skrevet 13. august 2015 Test ut tinder? Synes jo du høres ut som en drømmemann:) Nå er jeg jente, men har hatt det på samme måte. På tinder har jeg lært å være litt mer til bry, ta i initiativ og ta mer plass. Anonymous poster hash: 5790a...491
hoorai Skrevet 13. august 2015 Forfatter #9 Skrevet 13. august 2015 Test ut tinder? Synes jo du høres ut som en drømmemann:) Nå er jeg jente, men har hatt det på samme måte. På tinder har jeg lært å være litt mer til bry, ta i initiativ og ta mer plass.Anonymous poster hash: 5790a...491 Hehe, finner man mange "ordentlige" dates på Tinder da? Fått inntrykk av at det er en ren sex-greie. Mulig jeg må teste det ut en dag
Gjest BethD Skrevet 13. august 2015 #10 Skrevet 13. august 2015 Hehe, finner man mange "ordentlige" dates på Tinder da? Fått inntrykk av at det er en ren sex-greie. Mulig jeg må teste det ut en dag Tinder er ikke veien å gå..
AnonymBruker Skrevet 14. august 2015 #11 Skrevet 14. august 2015 Tinder ødelegger synet på det motsatte kjønn vil jeg heller si. Ellers er kvinner individer. Noen liker sjenerte gutter, noen utadvendte, noen filosofiske, noen som ikke bruker tenke på så mange konsekvenser. Osv. Alle risikerer å bli avvist om det skulle vise seg at en utadvendt sjekker opp en som er mest tiltrukket av sjenerte. Dette er grov simplifisering, men håper det illustrerer at der er litt flere nyanser enn "har ikke nok å bidra med". Kvinner har ulike behov, noen kunne til og med bodd i et annet hus enn partneren og vært fornøyd med noen dates og sex i ny og ne som et forhold. Så det å tenke at man ikke ha noe å bidra med er litt fåfengt. Det handler heller om at personlighet og behov må være kompatible Anonymous poster hash: a9633...69b 2
AnonymBruker Skrevet 14. august 2015 #12 Skrevet 14. august 2015 Det er bare å hoppe i det. Ta det gradvis - smil til en jente du synes er attraktiv, uten at det er mer enn det. Start en samtale med en kvinne på byen. Som nevnt over er kvinner individer akkurat som menn, ikke kloninger av hverandre. En avvisning fra en kvinne er ikke en avvisning fra alle. Dersom en mann misliker deg, tenker du at alle menn misliker deg? Nei. Du må rett og slett begynne å se kvinner som like menneskelige som deg. Og det begynner ved at du presser igjennom muren av angst (for den er der, selv om du ikke sliter i det daglige generelt) og ser at en enkelt kvinnes syn på deg ikke definerer deg. Anonymous poster hash: a72f9...156 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2015 #13 Skrevet 14. august 2015 Hehe, finner man mange "ordentlige" dates på Tinder da? Fått inntrykk av at det er en ren sex-greie. Mulig jeg må teste det ut en dag Du treffer helt klart mange der som bare vil ha sex, jeg er ikke der for å få sex men fordi det er en enkel måte å bli kjent med andre på. Anonymous poster hash: 5790a...491
AnonymBruker Skrevet 14. august 2015 #14 Skrevet 14. august 2015 Jeg føler meg sånn som deg, som jente. At jeg er veldig til bry, og tør knapt å hilse på venner til og med. Noen oppfatter det som at jeg er overlegen og det er jo ikke bra, men jeg vil virkelig ikke være innspåsliten heller liksom! Det er en treningssak, og når jeg observerer andre og tenker over ting, så er jo ikke det å hilse og være normalt hyggelig mot folk noe innpåslitent eller til bry! Prøv å tenk sånn du også "hvordan ville jeg tenkt om den personen, om en person gjorde akuratt det samme mot meg?" jo mest sannsynlig ville du syntes det bare var hyggelig, så da er det "trygt" å gjøre det selv også Så lenge du oppfører deg normalt, og ikke setter deg kliss oppå fremmede jenter og puster de i øret, eller følger etter de hele kvelden hvis de flytter seg, eller fortsetter å prate og klå når hun har gang på gang prøvd å avslutte samtalen , så er du helt innafor Anonymous poster hash: 2f236...efe 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2015 #15 Skrevet 14. august 2015 Kvinner liker drittsekker, ikke snille, hyggelige, varme, romantiske gutter/menn. Er du ikke en drittsekk vil du aldri være så mye som et blipp på deres radar. Anonymous poster hash: 788fa...ac7
AnonymBruker Skrevet 14. august 2015 #16 Skrevet 14. august 2015 Det at du sier du er en generøs fyr, det sier masse. Håper du tar hintet nå...Anonymous poster hash: e6114...c32
AnonymBruker Skrevet 14. august 2015 #17 Skrevet 14. august 2015 Kvinner liker drittsekker, ikke snille, hyggelige, varme, romantiske gutter/menn. Er du ikke en drittsekk vil du aldri være så mye som et blipp på deres radar. Anonymous poster hash: 788fa...ac7 *sukk * roll eyes * facepalm* Anonymous poster hash: 2f236...efe 1
Gjest BethD Skrevet 14. august 2015 #18 Skrevet 14. august 2015 Kvinner liker drittsekker, ikke snille, hyggelige, varme, romantiske gutter/menn. Er du ikke en drittsekk vil du aldri være så mye som et blipp på deres radar. Anonymous poster hash: 788fa...ac7
Gjest EspenAskeladd Skrevet 14. august 2015 #19 Skrevet 14. august 2015 Kvinner liker drittsekker, ikke snille, hyggelige, varme, romantiske gutter/menn. Er du ikke en drittsekk vil du aldri være så mye som et blipp på deres radar. Anonymous poster hash: 788fa...ac7 Det er ikke det at de er drittsekk som er greia. Det er at de ikke er så needy og desperate etter å bli likt som de mennene som sier "damer går bare etter drittsekker"
AnonymBruker Skrevet 14. august 2015 #20 Skrevet 14. august 2015 Det er ikke det at de er drittsekk som er greia. Det er at de ikke er så needy og desperate etter å bli likt som de mennene som sier "damer går bare etter drittsekker" Jeg er hverken needy eller desperat. Det er derfor jeg tør å si det rett ut. Du, derimot, som prøver å innynde deg... Anonymous poster hash: 788fa...ac7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå