MiriamH Skrevet 13. august 2015 #1 Skrevet 13. august 2015 Hei. På lørdag var jeg hos kjæresten min og vi hadde sex (brukte kondom). Jeg gikk hjem på søndag etter jeg hadde sovet hos han. Jeg ble skikkelig dårlig, fikk feber (38,6, men er nå gått ned til 37,8). Normal kroppstemp. for meg er 36,1. Men jeg har ikke bare hatt feber, men også vært utrolig slapp og lite krefter i både armen og bein. Føler meg rett og slett kraftløs i hele kroppen, hjertebank og svette mye på natten. Jeg har også blitt skikkelig deprimert og grått mye (uten å helt finne svar på det) :/.. Jeg har også ekstreme smerter i underlivet, jeg klarer ikke å stappe en fing inni en gang, det er akkuratt som det har tettet seg helt der nede. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre? Går dette over av seg selv? Jeg tenker selvfølgelig først på kreft i underlivet, men tviler da.
AnonymBruker Skrevet 13. august 2015 #2 Skrevet 13. august 2015 Gå til lege. mest sannsynlig sopp som ikke har noen forbindelse med feberen. MEN GÅ TIL EN LEGE, KG KAN IKKE STILLE DIAGNOSE. Anonymous poster hash: 6ac3f...d23
AnonymBruker Skrevet 13. august 2015 #3 Skrevet 13. august 2015 Det kan kanskje også være en allergisk reaksjon på kondomen, noen er allergiske mot latex. Men jeg sier som personen over meg; gå til legen! Lykke til Anonymous poster hash: 28bc9...b37
AnonymBruker Skrevet 13. august 2015 #4 Skrevet 13. august 2015 Du blir ikke deprimert og får hjertebank og sånn av kreft i underlivet, og det er heller ikke noe som oppstår så plutselig. Du har nok bare fått en virus eller bakterie infeksjon og er nok frisk om en uke Anonymous poster hash: 15345...5b9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå