Gå til innhold

Importere mann fra Storbritannia?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvorfor akkurat en brite? Den beste "gentleman"-oppførselen har jeg møtt fra øst-europeere (kollegaer). Nesten oversnille, type utføre alt fysisk arbeide mens damene ikke får lov, åpne døren osv

Anonymous poster hash: 6aee3...13d

Ok men det blir for stor kulturforskjell tror jeg.Likestillingen er jo ikke kommet like langt i Øst-Europa som f.eks.i Storbritannia.

Anonymous poster hash: 8f167...505

Videoannonse
Annonse
Gjest Hofmann
Skrevet

Ok men det blir for stor kulturforskjell tror jeg.Likestillingen er jo ikke kommet like langt i Øst-Europa som f.eks.i Storbritannia.

Det har du nok rett i.

Skrevet

Det har du nok rett i.

:sjokkert:

omg!

Skrevet

Var jeg som ble "importert" til England i dette tilfellet  :fnise:

Skrevet

Var jeg som ble "importert" til England i dette tilfellet  :fnise:

:)

Hvordan skjedde det,og hvordan synes du det er mtp kulturforskjeller og likestilling?

Skrevet

Jeg leste nylig en sjokkerende repertasje om at over 13 millioner briter er fattige. Leverkårene enkelte steder er på nivå med Øst-Europa faktisk og folk kan gå i dagesvis uten å spise.

De er vel neppe de mest sjarmerende britene landet har. 

Skrevet

De er vel neppe de mest sjarmerende britene landet har. 

Hvordan det?

Skrevet

Haha. For en tråd. Vel, jeg har hørt at grunnen til at briter er så stygge, er at vikingene røvet med de pene eksemplarene til Norden på sine vikingtokter. Ble bare dårlige gener igjen på de øyene der - og vi ser jo resultatet i dag.

Faktisk enig i at flertallet ikke er særlig pene.

• Liker 1
Skrevet

Jeg leste nylig en sjokkerende repertasje om at over 13 millioner briter er fattige. Leverkårene enkelte steder er på nivå med Øst-Europa faktisk og folk kan gå i dagesvis uten å spise.

Dette fikk meg til å tenke,at kanskje det hadde gått an å importere en til Norge? :rodmer:

Jeg har alltid synes britiske menn har vært så sjarmerende.Har møtt flere og de har noe norske menn ikke har,som jeg tiltrekkes av.Særlig gentleman væremåten er noe jeg liker.

Lurer derfor på å registrere meg på noen datingsider der jeg kan treffe britiske menn som kanskje vil flytte til Norge.

Er det noen her som har tips til gode sider?Jeg kjenner til Match og OK Cupid men finnes det andre som er bedre?

hahahaha

ja kjør på du - der ville jeg også lett etter gull

Anonymous poster hash: f2ab3...ad6

Gjest Linaria
Skrevet

Jeg har vært sammen med en brite (en skotte) og jeg synes egentlig ikke de er så veldig forskjellige fra oss. Litt småforskjeller når det gjelder hva slags mat de er vant til, hva de ser på TV, politikk osv.
Og absolutt ikke "alle briter" er stygge og tjukke, og "alle" er ikke høflige og veltrente heller. På samme måte som at alle nordmenn ikke er like hverandre. 

Og jeg traff min på Ok Cupid og det var ikke noe galt med ham. Helt vanlig menneske.

Skrevet

Jeg har vært sammen med en brite (en skotte) og jeg synes egentlig ikke de er så veldig forskjellige fra oss. Litt småforskjeller når det gjelder hva slags mat de er vant til, hva de ser på TV, politikk osv.

Og absolutt ikke "alle briter" er stygge og tjukke, og "alle" er ikke høflige og veltrente heller. På samme måte som at alle nordmenn ikke er like hverandre. 

Og jeg traff min på Ok Cupid og det var ikke noe galt med ham. Helt vanlig menneske.

Takk for svar :) Kanskje Ok Cupid er verdt å prøve.Har profil der men har aldri brukt den aktivt.

Skrevet

Haha. For en tråd. Vel, jeg har hørt at grunnen til at briter er så stygge, er at vikingene røvet med de pene eksemplarene til Norden på sine vikingtokter. Ble bare dårlige gener igjen på de øyene der - og vi ser jo resultatet i dag.

Faktisk enig i at flertallet ikke er særlig pene.

Tror det er mest en myte altså. :) Det er mange pene kjendiser fra UK,

Skrevet

:)

Hvordan skjedde det,og hvordan synes du det er mtp kulturforskjeller og likestilling?

Kulturforskjeller og likestilling?

Merker ikke en dritt forskjell fra norske gutter. Haha. Er da ikke så stor forskjell :) 

Skrevet

Noen er det, finnes slike i alle land, også i Norge.

Selvfølgelig finnes det unntak, men statistisk sett er de rimelig stygge og overvektige. Usj!

Anonymous poster hash: 6d96b...a4b

• Liker 1
Gjest Overrasket
Skrevet

Helt sant at det er mye fedme og overvekt i Storbritannia. Klisjeen er at av vestlige land har USA så mange overvektige, men jeg tviler på at det faktisk er noe statistisk signifikant forskjell mellom briter og amerikanere. Ser vi på gjennomsnittlig BMI for forskjellige nasjoner (som er eneste måten BMI skal brukes på – og ikke på individer), ligger Storbritannia overraskende høyt. Forklaringene i mine øyne er åpenbare: 

Lav fysisk aktivitetsnivå.

Elendig kosthold (potetgull er en helt normal "lunsjrett" f.eks.).

Mye drikking i hverdagen, som representerer mange hundre ekstra kalorier hver dag. 

Land og regioner som Skandinavia, Frankrike og Italia har en langt lavere gjennomsnittelig BMI. 

Skrevet

Kjenner veldig mange briter, og de er vel som alle andre. 

De er nok litt mer åpne kanskje, og er veldig lette å ha samtaler med. Noen av dem er gentlemen, noen ikke. Noen er kjekke, noen ikke. 

Hadde ikke hatt noe imot en brite.

Anonymous poster hash: 02d74...f2f
Skrevet

Dette fikk meg til å tenke,at kanskje det hadde gått an å importere en til Norge? :rodmer:

Jeg har alltid synes britiske menn har vært så sjarmerende.Har møtt flere og de har noe norske menn ikke har,som jeg tiltrekkes av.Særlig gentleman væremåten er noe jeg liker.

Lurer derfor på å registrere meg på noen datingsider der jeg kan treffe britiske menn som kanskje vil flytte til Norge.

Er det noen her som har tips til gode sider?Jeg kjenner til Match og OK Cupid men finnes det andre som er bedre?

Har du bodd i England?  :fnise:

Jeg har det... og eh... ja... ikke alle menn er Colin Firth altså. I England så er det "eliten", arbeiderklassen, og party folka. Sistnevnte finnes i begge grupper. ;) Av det jeg så av britiske menn så går det MYE i alkohol... mye. Det er også større sannsynlighet for at de er utro. :kristin:

Anonymous poster hash: 42359...ffa

• Liker 1
Skrevet

Og gress... MYE gress.

AB over.

Anonymous poster hash: 42359...ffa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...