AnonymBruker Skrevet 13. august 2015 #1 Skrevet 13. august 2015 Jeg leste nylig en sjokkerende repertasje om at over 13 millioner briter er fattige. Leverkårene enkelte steder er på nivå med Øst-Europa faktisk og folk kan gå i dagesvis uten å spise. Dette fikk meg til å tenke,at kanskje det hadde gått an å importere en til Norge? Jeg har alltid synes britiske menn har vært så sjarmerende.Har møtt flere og de har noe norske menn ikke har,som jeg tiltrekkes av.Særlig gentleman væremåten er noe jeg liker. Lurer derfor på å registrere meg på noen datingsider der jeg kan treffe britiske menn som kanskje vil flytte til Norge. Er det noen her som har tips til gode sider?Jeg kjenner til Match og OK Cupid men finnes det andre som er bedre? Anonymous poster hash: 8f167...505 3
Macro Skrevet 13. august 2015 #2 Skrevet 13. august 2015 Husk å se på produktet og bli kjent med hvordan det virker før du importerer har ingen tips til sider dessverre... Masse lykke til! 2
Gjest Overrasket Skrevet 13. august 2015 #3 Skrevet 13. august 2015 England er et av de landene jeg har bodd i. Jeg kan lett si at det er et av de siste landene jeg ville funnet partner fra. Gentleman-væremåte? Den finnes kun på film. Briter går ikke rundt og er som Bill Nighy eller han der alle damer liker. Colin Firth. Og for ordens skyld, damene er ikke som Felicity Jones (dessverre) eller Keira Knightley heller. Filmindustrien har skapt en myte om hvordan briter er. Men filmverdenens brite fins ikke. De kan være uelegante, hovne, selvopptatte, dvaske og veldig glad i alkohol. Og ingen av de snakker sånn som Hugh Grant gjør på film, untatt kongefamilien. Og de har vi som nasjon allerede importert fra.
AnonymBruker Skrevet 13. august 2015 #4 Skrevet 13. august 2015 England er et av de landene jeg har bodd i. Jeg kan lett si at det er et av de siste landene jeg ville funnet partner fra. Gentleman-væremåte? Den finnes kun på film. Briter går ikke rundt og er som Bill Nighy eller han der alle damer liker. Colin Firth. Og for ordens skyld, damene er ikke som Felicity Jones (dessverre) eller Keira Knightley heller. Filmindustrien har skapt en myte om hvordan briter er. Men filmverdenens brite fins ikke. De kan være uelegante, hovne, selvopptatte, dvaske og veldig glad i alkohol. Og ingen av de snakker sånn som Hugh Grant gjør på film, untatt kongefamilien. Og de har vi som nasjon allerede importert fra. Og jeg kjenner ikke igjen et snev av dette hos min britiske date. Han er en flott mann. Veldig flott. Fant han her i landet. Anonymous poster hash: 07d13...77b 2
AnonymBruker Skrevet 13. august 2015 #5 Skrevet 13. august 2015 Mitt beste tips er å dra dit. Bli kjent med de Og unngå London, der er det altfor mye innvandrere og turister. Reis til en liten landsbygd. Anonymous poster hash: 5dc6e...942 2
Gjest Overrasket Skrevet 13. august 2015 #6 Skrevet 13. august 2015 Og jeg kjenner ikke igjen et snev av dette hos min britiske date. Han er en flott mann. Veldig flott. Fant han her i landet.Anonymous poster hash: 07d13...77b Fins jo så klart unntak, da. Jeg skrev "kan" bevisst. Men det er pga. personen, ikke nasjonen. Synes det er flott at du har funnet en mann du liker, men tverrsnittet av briter er ikke flotte i mine øyne. Det kan aldri bli meg og ei britisk dame.
Gjest Overrasket Skrevet 13. august 2015 #7 Skrevet 13. august 2015 Mitt beste tips er å dra dit. Bli kjent med de Og unngå London, der er det altfor mye innvandrere og turister. Reis til en liten landsbygd. Anonymous poster hash: 5dc6e...942 London er ikke fremragende, jeg er helt enig i det. Men småbyene er ikke vesentlig bedre synes jeg. Og jeg har bodd begge steder.
guttemann Skrevet 13. august 2015 #8 Skrevet 13. august 2015 De dannede gentlemens er nok gjerne ikke blant de fattige som sliter med å få nok mat. Så hvis du så for deg at det var nødvendig for å ha sjans, blir du nok skuffet... 2
AnonymBruker Skrevet 13. august 2015 #10 Skrevet 13. august 2015 Husk å fortolle! Dette må da være tollfritt? Finnes jo ikke lignende varer å få tak i her i Norge. Anonymous poster hash: 8f167...505 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2015 #11 Skrevet 13. august 2015 Æsj! Britiske menn ( og kvinner) er dritstygge! Overvektige, dårlig hud og dårlig tenner. Tror jeg hadde satset på import fra et annet sted...Anonymous poster hash: 6d96b...a4b 3
AnonymBruker Skrevet 13. august 2015 #12 Skrevet 13. august 2015 Æsj! Britiske menn ( og kvinner) er dritstygge! Overvektige, dårlig hud og dårlig tenner. Tror jeg hadde satset på import fra et annet sted...Anonymous poster hash: 6d96b...a4b What???Jeg synes alle jeg har truffet har hatt så pene blå øyne og atletiske kropper.Har ikke merket noe til dårlige tenner og hud.Hvor har du møtt på disse? Anonymous poster hash: 8f167...505
AnonymBruker Skrevet 13. august 2015 #13 Skrevet 13. august 2015 Briter er enten superspreke og aktive eller slabbedasker. De spreke er meget bra. Anonymous poster hash: 07d13...77b
AnonymBruker Skrevet 13. august 2015 #14 Skrevet 13. august 2015 Hei, jeg studerer der borte og kan meddele at jeg hadde heller valgt en jente i Norge enn der borte. Er også ansett som mer attraktiv der enn her hjemme, så jeg regner med at standarden er bedre her hjemme(for gutter/menn). Og de "gentlemen" finner du veldig få av! Men for all del, mange er veldig hyggelige og åpne. Personlig ser jeg få grunner til å gjøre det selv, men lykke til i såfall Anonymous poster hash: 966ad...d18 2
AnonymBruker Skrevet 13. august 2015 #15 Skrevet 13. august 2015 What???Jeg synes alle jeg har truffet har hatt så pene blå øyne og atletiske kropper.Har ikke merket noe til dårlige tenner og hud.Hvor har du møtt på disse?Anonymous poster hash: 8f167...505 Briter ligger på europatoppen av overvekt og de har sånn blekfet fregnete hud. Det er jo viden kjent at de har dårlige tenner. Google it.Anonymous poster hash: 6d96b...a4b 3
Sandie Skrevet 14. august 2015 #16 Skrevet 14. august 2015 Det finnes jo en del engelskmenn som allerede bor i Norge og jobber her.Kanskje like greit å satse på en av dem? 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2015 #17 Skrevet 14. august 2015 Du er nok noen tiår for sen. Det beste du finner i Storbritannia er en dvask brite som du må hente hjem hver kveld på fylla. De drikker som bare det, og kan ikke engang holde på alkoholen... Det er en grunn til at det finnes flere steder i Europa med "british stagparty" stemplet, hvor de lokale blir meget irritert over oppførselen deres.Anonymous poster hash: 121bc...c4a
AnonymBruker Skrevet 14. august 2015 #18 Skrevet 14. august 2015 Du er nok noen tiår for sen. Det beste du finner i Storbritannia er en dvask brite som du må hente hjem hver kveld på fylla. De drikker som bare det, og kan ikke engang holde på alkoholen... Det er en grunn til at det finnes flere steder i Europa med "british stagparty" stemplet, hvor de lokale blir meget irritert over oppførselen deres.Anonymous poster hash: 121bc...c4a Hmmm...har observert noen da jeg var i syden ja.Er ikke helt det ejg er ute etter da jeg drikker ganske lite alkohol.Ser etter en stabil familieorientert mann. Hva med de som bor i Norge,er de bra integrert eller er det fylla og pubturer flere ganger i uken? Anonymous poster hash: 8f167...505
AnonymBruker Skrevet 14. august 2015 #19 Skrevet 14. august 2015 Hmmm...har observert noen da jeg var i syden ja.Er ikke helt det ejg er ute etter da jeg drikker ganske lite alkohol.Ser etter en stabil familieorientert mann. Hva med de som bor i Norge,er de bra integrert eller er det fylla og pubturer flere ganger i uken? Anonymous poster hash: 8f167...505 Som jeg skrev tidligere her, så er briter enten eller. De som er sporty er veldig helsefikserte. De fester ja, men de drikker ikke bøtter med øl hver dag. De er gjerne vegeterianere og de holder seg fysisk aktive. De er liksom litt enten eller. Enten slabbedask eller sporty og sunne. Jeg har jobbet med mange briter og de har alle utpreget seg som godt over sunne og friske. Min date er også veldig frisk og rask. Han er veldig aktiv med ekstremsport. Men når jeg er i england så ser jeg stort sett bare en haug med slabbedasker Anonymous poster hash: 07d13...77b
AnonymBruker Skrevet 14. august 2015 #20 Skrevet 14. august 2015 Hvorfor akkurat en brite? Den beste "gentleman"-oppførselen har jeg møtt fra øst-europeere (kollegaer). Nesten oversnille, type utføre alt fysisk arbeide mens damene ikke får lov, åpne døren osvAnonymous poster hash: 6aee3...13d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå