AnonymBruker Skrevet 13. august 2015 #1 Skrevet 13. august 2015 Jeg er det man kan kalle hotwife. Jeg har ligget med andre menn med godkjenning fra min mann. Dette er noe han i utgangspunktet tenner på, kan vell ikke akkurat klage når man kan ligge med andre flotte menner under et godt ekteskap. Noen ganger vet jeg ikke hvor lyst jeg har til å fortsette, det tenner nok ikke meg like mye som det tenner mannen min. Noen her inne som har erfaring? Anonymous poster hash: 134e9...527 Anonymous poster hash: 134e9...527
AnonymBruker Skrevet 14. august 2015 #2 Skrevet 14. august 2015 Jeg er det man kan kalle hotwife. Jeg har ligget med andre menn med godkjenning fra min mann. Dette er noe han i utgangspunktet tenner på, kan vell ikke akkurat klage når man kan ligge med andre flotte menner under et godt ekteskap. Noen ganger vet jeg ikke hvor lyst jeg har til å fortsette, det tenner nok ikke meg like mye som det tenner mannen min. Noen her inne som har erfaring? Anonymous poster hash: 134e9...527 Anonymous poster hash: 134e9...527 Jeg hadde sikkert passet å være litt hotwife.Ble litt tennt av tanken...Syns du er heldig,så lenge du velger selv,hvem med,og hvor ofte...så er du heldig.Og hvis mannen din er litt eldre og lat i senga,og syns det er bedre å "se på" en å gjøre jobben selv.Så er det jo perfekt løsning Anonymous poster hash: e1797...613 2
HandymanOslo Skrevet 14. august 2015 #3 Skrevet 14. august 2015 Ser mannen din på - eller får du gjøre det uten ham? Skal ha referater/bilder etc? Litt spes fantasi av ham, men sikkert deilig for deg. Men du må jo ikke gjøre det om du ikke liker det. Typisk også at det man får lov til etterhvert ikke er like spennende :-)
AnonymBruker Skrevet 14. august 2015 #4 Skrevet 14. august 2015 Ser mannen din på - eller får du gjøre det uten ham? Skal ha referater/bilder etc? Litt spes fantasi av ham, men sikkert deilig for deg. Men du må jo ikke gjøre det om du ikke liker det. Typisk også at det man får lov til etterhvert ikke er like spennende :-) Jeg hadde foretrukket at han var der,i senga med oss...Ikke aktiv,men bare se på : )Føles jo også litt tryggere å ha ha der.Ettersom det er en fremmend mann...for meg.Derfor,ville jeg hat han,med i senga. Anonymous poster hash: e1797...613
HandymanOslo Skrevet 14. august 2015 #5 Skrevet 14. august 2015 Spennende! Nesten en trekant-fantasi da, med en aktiv mann og en passiv mann. Artig tanke. Du må jo si det til han - dette er ikke bare hans fantasi, dette må være noe du også skal nyte. Liker damer som vet hva de vil.
AnonymBruker Skrevet 14. august 2015 #6 Skrevet 14. august 2015 Ser mannen din på - eller får du gjøre det uten ham? Skal ha referater/bilder etc? Litt spes fantasi av ham, men sikkert deilig for deg. Men du må jo ikke gjøre det om du ikke liker det. Typisk også at det man får lov til etterhvert ikke er like spennende :-) Nei mannen min ser ikke på. Jeg drar til disse mennene. Han krever ingenting, så lenge jeg har det fint! Han har ikke fått noe som helst form for referat enda, men tror nok han ikke hadde takket nei til det om jeg hadde kommet hjem med et bilde. Kjenner meg litt igjen i det siste du skrev.. kanskje ikke like spennende når han er klar over at jeg drar og hva jeg holder på med! Anonymous poster hash: 134e9...527
HandymanOslo Skrevet 14. august 2015 #7 Skrevet 14. august 2015 (endret) Nei mannen min ser ikke på. Jeg drar til disse mennene. Han krever ingenting, så lenge jeg har det fint! Han har ikke fått noe som helst form for referat enda, men tror nok han ikke hadde takket nei til det om jeg hadde kommet hjem med et bilde. Kjenner meg litt igjen i det siste du skrev.. kanskje ikke like spennende når han er klar over at jeg drar og hva jeg holder på med! Anonymous poster hash: 134e9...527 :-) PS: Mulig jeg svarte litt rart i sted, trodde jeg svarte deg - men ser ut til at det var en annen "anonym". Du er tydeligvis ikke alene om disse fantasiene. Endret 14. august 2015 av HandymanOslo
AnonymBruker Skrevet 14. august 2015 #8 Skrevet 14. august 2015 Jeg hadde sikkert passet å være litt hotwife.Ble litt tennt av tanken...Syns du er heldig,så lenge du velger selv,hvem med,og hvor ofte...så er du heldig.Og hvis mannen din er litt eldre og lat i senga,og syns det er bedre å "se på" en å gjøre jobben selv.Så er det jo perfekt løsning Anonymous poster hash: e1797...613 Ja skal ikke klage. I dette tilfelle så er han absolutt ikke lat og ikke vil se, han er ikke til stedet når jeg ligger med andre menn. Sexlivet våres er det ingenting og klage på, kunne ikke hatt et bedre sexliv. Denne fantasien er med på og "krydre" sexlivet og ikke la ting bli kjedelige. Anonymous poster hash: 134e9...527 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2015 #9 Skrevet 14. august 2015 :-) PS: Mulig jeg svarte litt rart i sted, trodde jeg svarte deg - men ser ut til at det var en annen "anonym". Du er tydeligvis ikke alene om disse fantasiene. Forstod det veldig forståelig når alle er anonyme nei ser ikke ut til at jeg er alene. takk for svar, ha en fortsatt fin dag! Anonymous poster hash: 134e9...527
HandymanOslo Skrevet 14. august 2015 #10 Skrevet 14. august 2015 (endret) Takk det samme - og god helg. Endret 14. august 2015 av HandymanOslo
AnonymBruker Skrevet 14. august 2015 #11 Skrevet 14. august 2015 Hvis han ikke er der å ser på, og ikke har noen anelse om hvem du puler eller hva du gjør, og du IKKE nyter å pule andre enn han, hvorfor gjør du det da? Han får vel like mye ut av å TRO at du har vært å pult noen andre, som at du faktisk har gjort det. Ville heller tatt meg en tur på cafe, svømming eller shopping jeg da, om jeg ikke selv tente så mye på å ha sex med andre menn enn mannen, siden han uansett ikke skulle være tilstede der for å bevitne det mener jeg. Anonymous poster hash: b90da...60b 2
sweety pie Skrevet 14. august 2015 #12 Skrevet 14. august 2015 Æsj, hadde noen sagt til meg at de tenner på at jeg skal ha sex med andre, hadde jeg seriøst vurdert hele forholdet. Sex er noe fint og intimt mellom to personer i et forhold, ikke førti andre. Men dette er meg. Dere får holde på som dere vil
AnonymBruker Skrevet 14. august 2015 #13 Skrevet 14. august 2015 Æsj, hadde noen sagt til meg at de tenner på at jeg skal ha sex med andre, hadde jeg seriøst vurdert hele forholdet. Sex er noe fint og intimt mellom to personer i et forhold, ikke førti andre. Men dette er meg. Dere får holde på som dere vil Æsj, hadde du laget en tråd for å fortelle hva du tente på hadde jeg blitt kvalm. Dine fordomsfulle holdninger og din trang til å gå inn i tråder som er uinteressante for deg bare for å fortelle andre at du avskyr dem synes jeg er så ekkelt at du er bare helt turn off for min del. Anonymous poster hash: 19497...76c 3
sweety pie Skrevet 14. august 2015 #14 Skrevet 14. august 2015 Æsj, hadde du laget en tråd for å fortelle hva du tente på hadde jeg blitt kvalm. Dine fordomsfulle holdninger og din trang til å gå inn i tråder som er uinteressante for deg bare for å fortelle andre at du avskyr dem synes jeg er så ekkelt at du er bare helt turn off for min del.Anonymous poster hash: 19497...76c Hva DU synes er turn off er veeeeldig uinteressant for meg, kjære AB.
AnonymBruker Skrevet 14. august 2015 #15 Skrevet 14. august 2015 Spennende! Nesten en trekant-fantasi da, med en aktiv mann og en passiv mann. Artig tanke. Du må jo si det til han - dette er ikke bare hans fantasi, dette må være noe du også skal nyte. Liker damer som vet hva de vil. Ja jeg hadde nytet det.Har ligget imellom han og kompisen hans.Ble råtent av alle de deilige manneferomonene og luktene...automatisk..kompisen hans lå å støk på meg under dyna,uten at mannen min visste om det.,og han kysset meg...og hadde tydelig lyst på meg.Han lå full og sov ved siden av....hadde han vært edru,og dette var mer avtalt..bedre planlagt.Så hadde jeg gjerne hatt sex der og da: )Så vet jeg hadde likt det.Men krever at du har en partner som ikke er sjalu.Som er hundre prosent trygg på deg og forholdet.Og man bør vell ikke velge en kompis til det.Vennskapet blir vell bare ødelagt da.Det må være en fremmend...vi kan kaste ut døra etterpå : ) Anonymous poster hash: e1797...613 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2015 #16 Skrevet 14. august 2015 Ja jeg hadde nytet det.Har ligget imellom han og kompisen hans.Ble råtent av alle de deilige manneferomonene og luktene...automatisk..kompisen hans lå å støk på meg under dyna,uten at mannen min visste om det.,og han kysset meg...og hadde tydelig lyst på meg.Han lå full og sov ved siden av....hadde han vært edru,og dette var mer avtalt..bedre planlagt.Så hadde jeg gjerne hatt sex der og da: )Så vet jeg hadde likt det.Men krever at du har en partner som ikke er sjalu.Som er hundre prosent trygg på deg og forholdet.Og man bør vell ikke velge en kompis til det.Vennskapet blir vell bare ødelagt da.Det må være en fremmend...vi kan kaste ut døra etterpå : ) Anonymous poster hash: e1797...613 En ting er sikkert.Du kan aldri stole på kompisene dine,når det gjelder dama de.Dama kan du alltids stole på,men aldri kompisen!!! Flere av hans kompiser,har flørtet,strøket på meg og en kom til og med å kysset meg,foresket.Siden han er forelsket,så er det jo ikke hans skyld.Så holder bare kjeft om det !!! Anonymous poster hash: e1797...613
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå