AnonymBruker Skrevet 13. august 2015 #1 Skrevet 13. august 2015 Hei! Jeg er en 20 år gammel jente som er jomfru. Jeg har kysset gutter før, men det er alt. Jeg har altså aldri berørt noens kjønnsorgan eller noen gang blitt berørt der av andre. Jeg er kjempenoob! Nå holder jeg på å date en gutt, og det er mulig vi kommer til å ha sex sammen om ikke alt for lenge. Jeg er så usikker på hvordan man gjør det? Kan dere komme med grundige forklaringer eller tips? Synes det er så flaut at jeg har så lite erfaring. :/ Anonymous poster hash: 06191...8c5
AnonymBruker Skrevet 13. august 2015 #2 Skrevet 13. august 2015 Ser forresten for meg at rekkefølgen gjerne kan foregå slik: Man kliner og begynner å kle av hverande -> jenta gir gutten en BJ -> gutten fingrer jenta -> vaginalt samleie -> gutten kommer, og slikker så jenta til hun kommer Er det normalt? Eller er dette "merkelig" på noen som helst måte? Akk, alt jeg ikke vet. Anonymous poster hash: 06191...8c5
AnonymBruker Skrevet 13. august 2015 #3 Skrevet 13. august 2015 Sex er ikke noe som kan forklares. Beklager å si det så enkelt, men slik er det faktisk. God sex handler om entusiasme, komfort, lidenskap og kjemi - alle ting som enten er der eller ikke. Teknikk kommer og etter hvert. Hva som skjer får man jo forklart på skolen og til en viss grad på film. Er man forelsket og har etablert noe bra, så blir man tryggere. Du kan jo fortelle ham at du er jomfru så går han saktere frem, samt er forberedt på at du kanskje er litt engstelig. Anonymous poster hash: e5168...30e
Uredd Skrevet 13. august 2015 #4 Skrevet 13. august 2015 Ser forresten for meg at rekkefølgen gjerne kan foregå slik: Man kliner og begynner å kle av hverande -> jenta gir gutten en BJ -> gutten fingrer jenta -> vaginalt samleie -> gutten kommer, og slikker så jenta til hun kommer Er det normalt? Eller er dette "merkelig" på noen som helst måte? Akk, alt jeg ikke vet. Anonymous poster hash: 06191...8c5 Ikke bli overrasket om du kommer til "... -> jenta gir gutten en BJ -> gutten kommer med en gang og mister interessen etterpå... 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2015 #5 Skrevet 13. august 2015 Tror det er veldig få menn som slikker dama etter han har kommet i henne.... 😳😳Anonymous poster hash: e59f5...d47
AnonymBruker Skrevet 13. august 2015 #6 Skrevet 13. august 2015 Tror det er veldig få menn som slikker dama etter han har kommet i henne.... Anonymous poster hash: e59f5...d47 this is my fetish Anonymous poster hash: 3d268...72c
Uredd Skrevet 13. august 2015 #7 Skrevet 13. august 2015 Tror det er veldig få menn som slikker dama etter han har kommet i henne.... Anonymous poster hash: e59f5...d47 Bruker man kondom er jo ikke dette noe problem. Verre er det at kåtheten forsvinner som dugg for solen etter at man har kommet. Til TS: Slikkinga og din orgasme bør komme før hans. 1
Drømmern Skrevet 13. august 2015 #8 Skrevet 13. august 2015 Har ikke så mye erfaring men mistet selv jomfrudommen for ikke alt for lenge siden. Så jeg er vel egentlig også som noob å regne, men uansett. Traff gutten som venner først, så klinte vi, så fingret han meg, så ga jeg ham blowjob, så hadde vi vaginalt samleie. Han var veldig kåt og tok intiativ til alt. Disse tingene skjedde over totalt 3 dager. Vi hang sammen innimellom også, men i offentligheten og med venner. Når vi skulle ha samleie spurte han først om jeg hadde lyst, og jeg sa ja. Vi kledde av oss, kysset litt og han la seg over meg. Så presset han penisen inn i meg. Det var bittelitt vondt i noen sekunder, men det gikk raskt over. Jeg hadde brukt ob og utvidet meg selv med fingrene en stund, så det var ikke så alt for vondt. Han merket ikke at jeg var jomfru heller. Først var han på toppen og jeg bare lå der, så ville han ha meg på toppen. Jeg var litt lost, men satte meg oppå og vugget litt fram og tilbake før jeg fant ut at jeg ikke dugde (teodde jeg, men har gjort det samme med mer selvtillit i ettertid). Han kom og vi var happy begge to. Mine tips: 1. Prøv å utvide deg selv litt (så det ikke gjør så vondt første gang) 2. Pass på å ha forspill! Sexpartneren min er for utolmodig, og av og til kjenner jeg det i flere dager etterpå. 3. Følg det han gjør 4. Det er mindre komplisert enn du tror
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå