AnonymBruker Skrevet 13. august 2015 #1 Skrevet 13. august 2015 Håper noen med litt erfaring med dette garnet kan hjelpe meg. Skal strikke en genser eller kofte i sisu. Ikke superfornøyd med garnvalget, men jeg har nå kjøpt det og det skal brukes. Men blir sisu for varmt til en inne-hverdagsgenser (til meg selv), sånn at jeg bør gå for kofteversjonen i stedet? Noen som vet?Anonymous poster hash: 2bd52...e9f
followURdreams Skrevet 15. august 2015 #2 Skrevet 15. august 2015 (endret) Er ikke sisu et ganske tynt garn? Men det Er vel overvekt av ull i det, så det varmer nok ☺ Ikke veldig mye erfaring med det, bare sett og kjent på det i butikken Endret 15. august 2015 av followURdreams
AnonymBruker Skrevet 15. august 2015 #3 Skrevet 15. august 2015 Veldig godt å strikke med ihvertfall. Men har bare strikket barnegenser av det, så usikker på hvordan det er i bruk til voksen. Anonymous poster hash: dee06...e4c
AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #4 Skrevet 16. august 2015 Brukte Sisu mye for endel år tilbake, da datteren min var liten. Synes det da var et godt garn som tålte barns bruk av plaggene. Strikket også en genser til meg selv, og den brukte jeg til den var utslitt, og kan ikke huske at den var så varm at den ikke kunne brukes. Anonymous poster hash: 63fe1...c75
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå