Gå til innhold

Burde jeg ringe legen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg tar medisiner der det egentlig ikke står noe spesielt om det går greit i kombinasjon med alkohol. Så jeg drakk 3 øl i går som burde være nok til å gjøre meg litt brisen, og jeg var egentlig ikke full engang. Men da jeg kom hjem ble jeg så dårlig,og er fortsatt dårlig. Er svimmel og skikkelig kvalm. Fikk kastet opp for et par timer siden og det hjalp. Men jeg blir liksom ikke bra likevel. Har og diaré så er på do ca hvert 5 min. Har hatt en helt forferdelig natt. Bør jeg ringe legen og fortelle?

Anonymous poster hash: 91c05...1f3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du ikke i bedre form i ettermiddag så synes jeg at du tar kontakt med fastlegen i morgen for en prat. Helsa er alltid viktigst i mitt syn. :-)

• Liker 1
Skrevet

Ring heller en gang for mye enn en gang for lite :)

Skrevet

Jeg tar medisiner der det egentlig ikke står noe spesielt om det går greit i kombinasjon med alkohol. Så jeg drakk 3 øl i går som burde være nok til å gjøre meg litt brisen, og jeg var egentlig ikke full engang. Men da jeg kom hjem ble jeg så dårlig,og er fortsatt dårlig. Er svimmel og skikkelig kvalm. Fikk kastet opp for et par timer siden og det hjalp. Men jeg blir liksom ikke bra likevel. Har og diaré så er på do ca hvert 5 min. Har hatt en helt forferdelig natt. Bør jeg ringe legen og fortelle?

Ring nå legen da...

Anonymous poster hash: dc6ef...4b0

Skrevet

Det høres ut som omgangssyken?

Anonymous poster hash: 8f5d5...8ca
Skrevet

Jeg tar medisiner der det egentlig ikke står noe spesielt om det går greit i kombinasjon med alkohol. 

Man skal alltid være forsiktig med alkohol og medisiner. Så det er fullt mulig at alkohol-inntaket ditt er årsaken til at du ble dårlig. 

Skrevet

Står det noe i pakningsvedlegget om at lever eller nyrer kan påvirkes av behandlingen?

Anonymous poster hash: 54940...60f
Skrevet

Kan jo være uavhengig av de tre øl du drakk. Ring for du

Skrevet

Står det noe i pakningsvedlegget om at lever eller nyrer kan påvirkes av behandlingen?   Anonymous poster hash: 54940...60f

Ja, det gjør det. Jeg har også fått utslett i hele ansiktet, men føler meg mye bedre likevel. Er ikke kvalm lengre osv. Skal til legen om 1 uke på sykehuset pga medisinene, så hvis jeg holder den formen jeg har nå venter jeg til da.

Skrevet

Utslett i ansiktet. Det høres ikke bra ut dersom det er relatert til kombinasjonen av medikament og alkohol. Ring legevakten, TS.

Anonymous poster hash: 1b158...1cd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...