AnonymBruker Skrevet 14. august 2015 #21 Skrevet 14. august 2015 Jeg har flyskrekk. Setter meg ikke på et fly what so ever. Noe som er ganske kjipt da jeg bor i Trondheim og familien bor i Oslo, og jeg må ta tog når jeg besøker de. Besøker de sikkert 1-2 ganger i måneden. Sydenturer og er bare å drite i Anonymous poster hash: fec21...d97
Kjetil E Skrevet 14. august 2015 #22 Skrevet 14. august 2015 NEI Jeg elsker å fly. Hadde vel ikke gjennomført årets sommerferie hvis jeg hadde hatt flyskrekk. Nærmere 60 flygninger med Widerøe land og strand rundt i Norge.
AnonymBruker Skrevet 15. august 2015 #23 Skrevet 15. august 2015 NEI Jeg elsker å fly. Hadde vel ikke gjennomført årets sommerferie hvis jeg hadde hatt flyskrekk. Nærmere 60 flygninger med Widerøe land og strand rundt i Norge. Oi, rich bitch? Anonymous poster hash: 25344...422
Kjetil E Skrevet 15. august 2015 #24 Skrevet 15. august 2015 Oi, rich bitch? Anonymous poster hash: 25344...422 Nope, trenger ikke være så rik heller. 4.000 kr.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå