Gå til innhold

Har du flyskrekk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er det? Er du redd på hele flyturen? Når begynner du å grue deg?

Anonymous poster hash: 25344...422
Videoannonse
Annonse
Gjest lipgloss
Skrevet

ja jeg har flyskrekk,helt forferdelig må dope meg med medisin som jeg har fått av lege,tar tabelett ca 20 min før flyet går

Skrevet

Nei. Jeg blir bittelitt nervøs rett før vi letter og lander, bare.

Skrevet

ja jeg har flyskrekk,helt forferdelig må dope meg med medisin som jeg har fått av lege,tar tabelett ca 20 min før flyet går

Og da går det bra eller?

Anonymous poster hash: 25344...422

Gjest lipgloss
Skrevet

Og da går det bra eller? Anonymous poster hash: 25344...422

ja da går det ganske greit,men det som er dumt er at jeg er litt likegyldig og groggy de neste 3-4 timene etter jeg har kommet frem der jeg skal

Gjest Morello
Skrevet

Ikke i det hele tatt. ^^ Synes turbulens er gøy..!

• Liker 1
Skrevet

Nei jeg synes det er morsomt å fly. :)

Skrevet

Elsker å fly, jo mer turbulens jo bedre- fikk det over bermudatriangelet og det var BRA!

Anonymous poster hash: ced2d...6cb
Skrevet

ja,dessverre.

da jeg var yngre syntes jeg turbulens bare var gøy, men etter å ha sett masse episode med flyhavarikommisjonen og hvordan selv små ubetydelige feil kan få katastrofale følger så blir jeg redd hvis flyet ristet/mye turbulens/flyet gynger.

hjelper heller ikke å høre om germanwings ulykken eller air Baltic hendelsen med ikke helt edru kaptein..

Skrevet

Overhodet ikke redd . Sover som en stein.

Gjest Balian de Ibelin
Skrevet

Jeg hadde det før

men ikke nå lenger

Gjest lipgloss
Skrevet

Ikke i det hele tatt. ^^ Synes turbulens er gøy..!

skulle ønske det var meg:) jeg flyr ganske mye

Skrevet

Jeg har flyskrekk. Ikke sånn ekstremt, men det begynte for noen få år siden og jeg blir nervøs for hver gang... Jeg er mest redd ved letting og frem til vi er godt oppe i luften og det setebelte-skiltet går av. Slapper litt mer av da, men er veldig var over lyder, og får nesten panikk ved en brå bevegelse, og turbulens synes jeg er helt forferdelig. Klamrer meg fast til setet og tror vi er i ferd med å dø. Er ikke kjempeglad i å lande, men da vet jeg iallefall at jeg er på trygg jord igjen og kan puste lettet ut.

Gjest Morello
Skrevet

skulle ønske det var meg:) jeg flyr ganske mye

Heldig! Jeg elsker å fly :D

Skrevet

ja,dessverre.

da jeg var yngre syntes jeg turbulens bare var gøy, men etter å ha sett masse episode med flyhavarikommisjonen og hvordan selv små ubetydelige feil kan få katastrofale følger så blir jeg redd hvis flyet ristet/mye turbulens/flyet gynger.

hjelper heller ikke å høre om germanwings ulykken eller air Baltic hendelsen med ikke helt edru kaptein..

Turbulens er jo ikke en ubetydelig feil, men noe det så absolutt har blitt tatt høyde for :)

Ellers er jo heller ikke fulle flycrewmedlemmer eller det å bevisst styre flyet i bakken ubetydelige feil det heller, det er ganske alvorlige handlinger gjort med fullt overlegg. 

Anonymous poster hash: 83220...9ba

Skrevet

Jeg synes det er supergøy å fly. 

Har en venninne som er redd for å fly, så satt uendelig pris på at hun kom på besøk i Frankrike. 

Skrevet

Absolutt ikke redd for å fly, men synes egentlig det er litt kjedelig. Turbulens er gøy og jeg sovner ganske så lett. Er fantastisk å kikke ut flyvinduet ved avgang og landing.

Anonymous poster hash: e26ff...e68
Skrevet

Ja. Var bare smånrrvøs før, ved opp/nedflygning og turbulens.

Men etter jeg fikk barn......

Hallelujah. Har ikke flydd på 5 år.

Anonymous poster hash: b5056...23f

Skrevet

Fikk det etter at jeg fikk barn.. Går greit hvis det bare er meg, men hvis mannen også er med er jeg mer nervøs. Mest nervøs under take-off/landing, ikke for turbulens.

Anonymous poster hash: 25d61...18e
Skrevet

Det er noe dritt. Begynner å grue meg dagen før. Er egentlig redd hele turen, men letting, landing og turbulens er selvfølgelig verst. Og når folk skriker eller personalet på flyet ser stressa ut.

Men det har heldigvis blitt mye bedre etter at jeg fikk hjelp hos en psykolog og sluttet å ta piller hver gang jeg skulle fly. Før hyperventilerte og gråt jeg hele turen. Nå klarer jeg i hvert fall å kose meg med en film og holde en normal samtale.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...