Gå til innhold

Enorm eksplosjon i Kina

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kineserne tenkte vel at det er terror. Minst flere titalls er drept og 400 er sendt til sykehus. Veldig lite om dette i norske medier. Det får ikke den oppmerksomheten det fortjener. 

Anonymous poster hash: 2ff2c...415
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skrevet

De må jo ha trodd at verden gikk under!

Skrevet

De har ikke noen arbeidsmiljølov i Kina. Kina er ekstrem-kapitalismens høytårn. Alt blir gjort for å spare penger. Da skjer slike "uhell" som dette her.

"Uhell" ja. Jeg ville kalt det sabotasje og på grense til terrorisme, når folk må leve med den frykten for at det skal gå galt, hver eneste dag, pga arbeidsgivere som presser på uten omtanke for arbeidstakerne.

Anonymous poster hash: 8a1b9...e82
  • Liker 1
Skrevet

Ingen trodde det var terror. Området var evakuert et par timerr før eksplosjonen fordi det hadde oppstått brann i forkant.  Men ja, som ab over meg sier. Dette er nok følger av uregulert kapitalisme 

Anonymous poster hash: 19e8f...4f8
Skrevet

Kina er ekstrem-kapitalismens høytårn. Alt blir gjort for å spare penger. Da skjer slike "uhell" som dette her.

Anonymous poster hash: 8a1b9...e82

Ja, dette var sikkert kjempelønnsomt!

Wow. Bare wow. Sosialistenes idioti kjenner ingen grenser. Kina styres av kommunistpartiet. Ja, de har noe mer markedsøkonomi enn før, men hvis du tror ulykker ikke skjedde i Kina under deres rødeste periode så tar du grundig feil. 

Heldigvis tror jeg du bare er ute etter å provosere. Og slike har et navn. 

Anonymous poster hash: e4857...dd9

Skrevet

Frekkhetens nådegave? Å prøve å slå politisk mynt på dette er så desperat at jeg mangler ord. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...