Gå til innhold

.,


dusten89

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Eneste som er "rart" er at du skriver dette på kvinneguiden uten noe mål og mening. Fisker etter reaksjoner kanskje?



Anonymous poster hash: 979a4...409
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har et rart syn på meg selv. jeg har aldri vært fornøyd med det jeg har. Som sagt så er jeg 194 høy. Men utsyret mitt har alltid sett lite ut fra mitt perspektiv. Det er med nervøsitet at jeg sier dette. Den er 22 lang og 15 bred. Ja, deet er stort. Men for meg så er det ikke det. Kunne ønske jeg kunne vist. Men er redd for dårlig feedback.

Ganske normalt!

Akurat som damer som er veldig pene,de blir likevell aldri helt fornøyd uansett hvor pene de er...det er alltid noe som kunne vært bedre,finere,osv.Man er alltid veldig kritisk til seg selv.Menn kan synes jeg har råfin kropp.Men jeg klarer liksom ikke se det selv.Jo litt.Men jeg blir aldri å synes selv,at den er skikkelig perfekt.Uansett hvor slank og veltrent jeg blir/er.Jeg blir aldri super fornøyd.Mye vil ha mer....syndrom...ha ha ha

Samme lider nok du av : )

 

Anonymous poster hash: d28d4...234

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har et rart syn på meg selv. jeg har aldri vært fornøyd med det jeg har. Som sagt så er jeg 194 høy. Men utsyret mitt har alltid sett lite ut fra mitt perspektiv. Det er med nervøsitet at jeg sier dette. Den er 22 lang og 15 bred. Ja, deet er stort. Men for meg så er det ikke det. Kunne ønske jeg kunne vist. Men er redd for dårlig feedback.

:sjokk: Fungerer den også som skjærefjøl? Alternativ lasterampe også?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Eneste som er "rart" er at du skriver dette på kvinneguiden uten noe mål og mening. Fisker etter reaksjoner kanskje?

:opplyser: 

Det gjør de fleste her inne, uavhengig av tema eller kjønn for den del.

Derav navnet; Kvinneguiden forum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle du kanskje heller ønske du var dverg med 2 meger lang pikk?

Anonymous poster hash: 0fe66...262

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...