Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Sommerbåten? WTF er det med den?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor er den så populær? Hva er det med den?

Anonymous poster hash: cf7cc...69c
Skrevet

Den hører i allefall ikke hjemme her :)

Skrevet

Det er glad-tv på lik linje med skal vi danse og hver gang vi møtes. Synes det er helt jævlig. Ser ikke på, men måtte lide meg gjennom et par episoder i sommer sammen med svigers.

Anonymous poster hash: c2c9e...462
Skrevet

Er det så populært? Jeg kjenner ingen som ser på.

Anonymous poster hash: 9da23...cdf
Skrevet

Den hører i allefall ikke hjemme her :)

Gjør det vel! Det er jo trafikk! BÅTtrafikk

Skrevet

For meg var det interessant når den var på for meg kjente steder. Det er vel det som tiltrekker seerne.

Anonymous poster hash: 67604...3ee

Skrevet

Gjør det vel! Det er jo trafikk! BÅTtrafikk

Det er et eget emne for TV og FILM her inne!!!

Anonymous poster hash: 4315f...da5

Skrevet

Det er et eget emne for TV og FILM her inne!!!

Hadde du vist hva TS spurte om hadde du forstått at det var over 100 båter som kjørte sammen i dag! Ergo båt-trafikk. Så ro deg ned å slutt å spam tråden

Skrevet

Ser stadig lenker på nrk.no - sommerbåt her, sommerbåt der. har aldri klikka på det siden det virker så dørgende kjedelig. Greia er allsang og kjedelige innslag fra lokalmiljøet?

Anonymous poster hash: 5b1dc...af0

Skrevet

Den appelerer til den resignerte nordmannen. Flertallet som ikke lenger har noen verdier, noen kultur, noen identitet. Viljeløse maneter som ikke klarer absorbere mer...overskuddet de har igjen etter arbeid, shopping og generellt umenneskelig stress går til å stirre hvileløst på en båt de ikke orker eie og en tur de ikke evner ta.

Det er tragisk, dog interessant.

• Liker 1
Skrevet

Hadde du vist hva TS spurte om hadde du forstått at det var over 100 båter som kjørte sammen i dag! Ergo båt-trafikk. Så ro deg ned å slutt å spam tråden

Joda, jeg klarer fint å lese og forstå hva TS er ute etter, men at det likevel skal underbygge hva du sier gjør det bare IKKE!!!

Du kan jo bare se rundt Sommerbåten, alle de små båtene, det er faktisk en hobby/fritidsinteresse. Og selve Sommerbåten, den hører fortsatt hjemme under tv og film!! Slik er det med den saken!

Skrevet

Joda, jeg klarer fint å lese og forstå hva TS er ute etter, men at det likevel skal underbygge hva du sier gjør det bare IKKE!!!

Du kan jo bare se rundt Sommerbåten, alle de små båtene, det er faktisk en hobby/fritidsinteresse. Og selve Sommerbåten, den hører fortsatt hjemme under tv og film!! Slik er det med den saken!

Neida, det er semantikk, kjære.

Anonymous poster hash: 50029...570

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...