AnonB Skrevet 12. august 2015 #1 Skrevet 12. august 2015 Heisann!! Jeg har nettopp fått en liten jente, og må da skaffe meg prevensjon så vi ikke får en liten til med en gang.. Jeg har hatt P-stav, men jeg tålte ikke den i det hele tatt. Ble helt tussete i hode og fikk masse bivirkninger.. P-piller er jeg ikke så veldig flink på å huske.. Er det noen her som har en ide eller erfaring på hva dere ble fornøyd med?
Gjest iGirl Skrevet 12. august 2015 #2 Skrevet 12. august 2015 Kanskje hormonspiral ville vært beste alternativet for deg, har du kjennskap til eller erfaring med den?
AnonB Skrevet 12. august 2015 Forfatter #3 Skrevet 12. august 2015 Kanskje hormonspiral ville vært beste alternativet for deg, har du kjennskap til eller erfaring med den? Nei, jeg har ikke hørt så mye om det, men det er noen som har anbefalt både hormon,- og kobberspiral. Av det jeg har lest virker det litt skummelt å ta de, i og med at jeg har lest det kan gå hull på livmoren..?
Gjest iGirl Skrevet 12. august 2015 #4 Skrevet 12. august 2015 Nei, jeg har ikke hørt så mye om det, men det er noen som har anbefalt både hormon,- og kobberspiral. Av det jeg har lest virker det litt skummelt å ta de, i og med at jeg har lest det kan gå hull på livmoren..? Du kan lese mer her: http://nhi.no/foreldre-og-barn/foreldre/prevensjon/hormonspiral-1406.html
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå