jabx Skrevet 2. november 2015 #61 Skrevet 2. november 2015 Skjønner ikke helt hvordan man kan mene det ikke har skjedd noe så langt, og at det er en treg serie.Helt enig. Det har skjedd veldig masse, og det gikk veldig fort.Problemet er at det gikk så fort at de bare hoppet over alt som skjedde. De viste ikke det meste. De viste at noe begynte å skje, og så hoppet de over flere dager til alt allerede var over på en måte.Så det skjedde mye, bare at vi ikke fikk se det. Det er fordi det skjedde så raskt fordi vi ikke fikk se det...
Gjest Drama Queen Skrevet 2. november 2015 #62 Skrevet 2. november 2015 Jeg tror problemet er at FTWD rett og slett ikke er særlig bra skrevet. Ikke fungerer den som zombiesplatter-serie, og ikke fungerer en som karakterdrama (endimensjonale karakterer man gir blaffen i er liksom ikke helt det man forbinder med et karakterdrama)...Jeg ønsker også å se på hvordan samfunnet kollapset, men de hoppet jo bare over den delen. Rett fra "nå skjer det noe rart" til "nå har alt gått til helvete". Men hva med det som skjedde i mellomtiden?I retrospektiv, så har du helt rett. Det var utrolig skuffende at de bare droppet det som kunne ha løftet serien som noe eget. Det endte bare opp med å være nok en gruppe av mennesker som tok lite gjennomtenkte avgjørelser. En kan jo håpe på at sesong 2 blir bedre, men jeg tviler. Sesong 6 av TWD derimot, my lord, episodene så langt har vært amazing!
Fireflies Skrevet 10. april 2016 #63 Skrevet 10. april 2016 Blir spennende å se hvordan sesong to blir. Den har premiere i dag 1
Kassiopeia Skrevet 10. april 2016 #64 Skrevet 10. april 2016 6 timer siden, Stormborn88 skrev: Blir spennende å se hvordan sesong to blir. Den har premiere i dag Premieren er 11 april, altså i morgen.
Fireflies Skrevet 10. april 2016 #65 Skrevet 10. april 2016 6 timer siden, Kassiopeia skrev: Premieren er 11 april, altså i morgen. 10. april står det i skjermen. Men den kommer vel ut dagen etterpå i alle andre land. 1
Chizue Skrevet 10. april 2016 #66 Skrevet 10. april 2016 41 minutter siden, Stormborn88 skrev: 10. april står det i skjermen. Men den kommer vel ut dagen etterpå i alle andre land. Stemmer det, for oss er det vel den 11 april, men den airer 10.april -pga tidsforskjellen Hadde den blitt sendt på samme tid på norske tv'er, så ville programmet kommet kl 02-04 alt ettersom hvor det er x)
Fireflies Skrevet 11. april 2016 #67 Skrevet 11. april 2016 Noen som har sett dagens episode? Synes det går så sykt sakte der og håper noen spiser han faren snart. Herregud, han irriterer meg!
Chizue Skrevet 12. april 2016 #68 Skrevet 12. april 2016 50 minutter siden, Stormborn88 skrev: Noen som har sett dagens episode? Synes det går så sykt sakte der og håper noen spiser han faren snart. Herregud, han irriterer meg! Jaaa jeg så den også x) Og helt enig med deg Så du webisodene til FTWD? Flight 462, altså samme flyet som Nick så i sesong 1? Vi får ett gjensyn med Charlie (Michelle Ang) :D Men ikke før senere i sesongen ._.
Wenda Skrevet 12. april 2016 #70 Skrevet 12. april 2016 27 minutter siden, Amber skrev: Går den på FOX? Tror den bare går på HBO Ikke en serie å hige etter. Er på samme nivå som Nation Z...dårlig skuespill osv
Fireflies Skrevet 12. april 2016 #71 Skrevet 12. april 2016 15 timer siden, Chibi skrev: Jaaa jeg så den også x) Og helt enig med deg Så du webisodene til FTWD? Flight 462, altså samme flyet som Nick så i sesong 1? Vi får ett gjensyn med Charlie (Michelle Ang) :D Men ikke før senere i sesongen ._. Nei. Hvor har du sett den? Ligger de fortsatt ute? Håper seriøst neste episode er mer spennende enn denne.
Drizzt Skrevet 13. april 2016 #72 Skrevet 13. april 2016 Er det en ny serie? Jeg trodde det var det samme som på flyet med de uberkorte episodene ... Er det verdt å se denne?
Fireflies Skrevet 13. april 2016 #73 Skrevet 13. april 2016 Den 12.4.2016 at 2.18, Chibi skrev: Jaaa jeg så den også x) Og helt enig med deg Så du webisodene til FTWD? Flight 462, altså samme flyet som Nick så i sesong 1? Vi får ett gjensyn med Charlie (Michelle Ang) :D Men ikke før senere i sesongen ._. Så bra at hun kommer. Hun virker til å ha litt guts. Han yngre gutten kan også komme med. Endelig et cast som er litt fart i 1
Fireflies Skrevet 13. april 2016 #74 Skrevet 13. april 2016 15 minutter siden, Drizzt skrev: Er det en ny serie? Jeg trodde det var det samme som på flyet med de uberkorte episodene ... Er det verdt å se denne? Var spennende å se hvordan sykdommen brøt ut, men synes ikke det er den beste serien jeg har sett. Men klarer ikke slutte å følge med på den heller da.
AnonymBruker Skrevet 14. april 2016 #75 Skrevet 14. april 2016 zzZZZZzzzzzzZZz siste episode var gørr kjedelig. Anonymkode: e9acf...b8f
AnonymBruker Skrevet 14. april 2016 #76 Skrevet 14. april 2016 Vanvittig kjedelig... Skjønner ikke hvorfor jeg ser på en gang. Litt for glad i zombier til å stoppe, men for en dritt av en sesongåpning. Anonymkode: 1e530...bf8
Fireflies Skrevet 15. april 2016 #77 Skrevet 15. april 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Vanvittig kjedelig... Skjønner ikke hvorfor jeg ser på en gang. Litt for glad i zombier til å stoppe, men for en dritt av en sesongåpning. Anonymkode: 1e530...bf8 Er det samme jeg føler. Men så må man bare se en episode til, i håp om at det blir bedre. Siden hun fra flyet skal inn, så håper jeg det tar seg opp. Hun hadde tæl 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2016 #78 Skrevet 18. april 2016 zzzzzzzzzzz... episode 2 var ikke stort bedre. Tror jeg gir opp denne serien nå altså. Får knapt med meg dialogene en gang fordi det rett og slett ikke fanger. Syns ikke det er stort til walkers å se heller og personene er alt for... tja, kjedelige. Ikke noe spenning i det hele tatt. Anonymkode: 1e530...bf8
Ms.Sommerfugl Skrevet 18. april 2016 #79 Skrevet 18. april 2016 Jeg liker serien, men den er ikke i nærheten av The Walking Dead. Jeg liker undertonen serien har. Jeg tror ikke det er ment som en zombie-gørr-serie, men heller noe psykisk. Det ligger jo litt i navnet - Fear the walking dead. Dog haaater jeg karakterene. En humørsyk tenåring som (selvfølgelig) gjør jævlig teite ting, en abstinent og litt ustabil fyr, en kald og avvisende mor, en overkontrollerende og irriterende far, en far som aldri klarer å ha litt baller, og hun siste tenåringsjenta er bare der.
Chizue Skrevet 18. april 2016 #80 Skrevet 18. april 2016 Jeg likte ep2. Fikk sett preview av neste episode og virker som det blir litt mer action da... Virker som en person ryker ut da :O
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå