Gå til innhold

Oppkjøring billingstad 18 august 9:30


Oscar-g

Anbefalte innlegg

Hei hvor er det mest sannsynlig jeg kommer til å kjøre når jeg har oppkjøring 18 august 9:30?

 

Hvilken feil må jeg ikke gjøre for å bestå på oppkjøringen?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hvor er det mest sannsynlig jeg kommer til å kjøre når jeg har oppkjøring 18 august 9:30?

 

Hvilken feil må jeg ikke gjøre for å bestå på oppkjøringen?

Men kjære deg... Hvordan tror du noen her inne kan vite hvor du kommer til å kjøre?

Hvis du ikke overholder vikeplikt for biler og fotgjengere, samt holder for høy fart så er det tvilsomt om du består.

Anonymous poster hash: 0947f...691

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men kjære deg... Hvordan tror du noen her inne kan vite hvor du kommer til å kjøre?

Hvis du ikke overholder vikeplikt for biler og fotgjengere, samt holder for høy fart så er det tvilsomt om du består.

Anonymous poster hash: 0947f...691 [/acr

Hvor er det mest sannsynlig at jeg blir kjørt til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er det mest sannsynlig at jeg blir kjørt til?

For det første så blir du ikke kjørt noe sted. Det er faktisk du som skal kjøre!

Og for det andre så lurer jeg på hvorfor du er så opptatt av akkurat hvor du skal kjøre?

Er du klar for oppkjøring så spiller det ingen rolle hvor ruten er. Da skal du mestre alle veier og situasjoner og gjør du ikke det så er du ikke klar for å bevege deg på egenhånd ute i trafikken og da vil du uansett ikke bestå.

Anonymous poster hash: 0947f...691

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ruter inn mot Oslo, så motorveien, Skøyen, Majorstua, Ullevål. Det er flere i Bærum, Sandvika. Så bare å lære å kjøre ut på motorveien på Strand mot Asker. Det er også kjøring mot slemmestad.

Stort sett består man hvis man ikke prøver å drepe sensoren eller andre i trafikken. Men seff økonomisk kjøring, god flyt, gode girvalg, må ha oversikt, legge seg riktig i forhold til andre.

Anonymous poster hash: a9eab...b9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...