AnonymBruker Skrevet 12. august 2015 #1 Skrevet 12. august 2015 Kjøpte kondomer idag rfsu extra thin mener jeg de heter. Så nå at de kun var 185mm lange.. kjæresten sin penis er 21/22cm lang. Kan vi ikke bruke de nå eller?? Eller strekker de seg ut? Har ikke erfaring med kondomer da jeg har hatt spiral som prevansjon, tatt den ut nå og venter på legetime for å få ny prevansjon..Anonymous poster hash: 8d484...5cd
innsats Skrevet 12. august 2015 #2 Skrevet 12. august 2015 Er den lang så er ikke lengden på kondomet problemet, men heller at han er tilsvarende tjukk og vil merke at kondomet er laget for peniser med ca omkrets 11 til 13 cm. Søk på gents.se. Der har de oversikt hvor de anbefaler etter størrelse. Kjapp levering. Bruker selv Mysize da de er lange og er lette å rulle på selv med omkrets 50% over snittet. Nytt gaven din mann har, men bruk rett kondom.
avida30 Skrevet 12. august 2015 #3 Skrevet 12. august 2015 (endret) Herregud, dere burde ikke ha sex om du ikke vet at en kondom vier seg og tilpasser seg. Her er det en tredd på et bein, og den strammer nesten ikke ved rota heller. Her kan du lese mer: NO PENIS IS TOO BIG FOR A NORMAL CONDOMhttp://nymag.com/thecut/2015/01/zara-larrson-condom-on-leg.html Du kan jo også prøve å blåse opp en kondom å se hvor stor den blir. God plass til pikken til typen din! Endret 12. august 2015 av avida30 2
AnonymBruker Skrevet 13. august 2015 #4 Skrevet 13. august 2015 Hvis ikke pikken hans har plass i et kondom har den ikke plass inni deg heller...Anonymous poster hash: 0bd7b...62b
AnonymBruker Skrevet 13. august 2015 #5 Skrevet 13. august 2015 Ett bein er like følsomt som en penis? Noen kan synes att standard kondomer er ubehagelige å ha på, sex skal vare diligbog behagelig eller har jeg missforstått noe?Anonymous poster hash: 085f7...7ee 3
AnonymBruker Skrevet 13. august 2015 #6 Skrevet 13. august 2015 Herregud, dere burde ikke ha sex om du ikke vet at en kondom vier seg og tilpasser seg. Her er det en tredd på et bein, og den strammer nesten ikke ved rota heller. Her kan du lese mer: NO PENIS IS TOO BIG FOR A NORMAL CONDOMhttp://nymag.com/thecut/2015/01/zara-larrson-condom-on-leg.html Du kan jo også prøve å blåse opp en kondom å se hvor stor den blir. God plass til pikken til typen din! Det er en grunn til at det stort sett er kvinner som "hyller" idiotiske stunt som dette. Les litt om mannlig atonomi du, penis er et svamplegme som blir fylt med blod, ekstra trykk fra kondomen kan føre til at man ikke blir skikkelig hard, det reduserer også følelsen. Sørg for å få stor nok kondom, jeg har prøvd noen forskjellige som ikke har vært særlig behagelige, hverken å tre på da de har vært veldig trange, eller å ha på over tid. Anonymous poster hash: 6b605...a43 3
Cambria Skrevet 13. august 2015 #7 Skrevet 13. august 2015 Herregud, dere burde ikke ha sex om du ikke vet at en kondom vier seg og tilpasser seg. Her er det en tredd på et bein, og den strammer nesten ikke ved rota heller. Her kan du lese mer: NO PENIS IS TOO BIG FOR A NORMAL CONDOMhttp://nymag.com/thecut/2015/01/zara-larrson-condom-on-leg.html Du kan jo også prøve å blåse opp en kondom å se hvor stor den blir. God plass til pikken til typen din! Jeg håper du er ironisk nå. For du vet vel at det er en grunn til at kondomer har forskjellige størrelser? Det handler jo om at de skal passe til penisen som er følsom. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå