Gå til innhold

Farmen 2015


Gjest Jacklost

Anbefalte innlegg

Jeg datt av lasset etter kort tid i kveld. De siste sesongene har jeg alltid tidlig skiftet kanal ved sesongstart. Farmen var min favoritt for mange år siden.. Synd det bare ser ut til å være bitching og drit fra ende til annen nå...

Jeg har håpet at ting kanskje blir annerledes, men nei..

 



Anonymous poster hash: 4c9f3...ec5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rart tv2 ikke har lært etter det helvetet de fikk da de viste klippet med kattungen som ble løftet etter nakkeskinnet i forrige(?) sesong. Sånt bør klippes bort, bare sånn for landsfredens skyld.

Anonymous poster hash: edcd3...bf3

 

produsentene håper vel på å skrape til seg mest mulig oppmerksomhet rundt dette programmet. Desto flere som skriver kommentarer, klager og sutrer, jo større er sannsynligheten for at det kommer oppslag i fleire aviser om dette  programmet. Altså enda mer gratis reklame for produsentene, TV-programmet og heile kanalen. Jo mer oppmerksomhet denne TV-serien får, desto flere begynner også å se på dette programmet = enda større seer-tall.....

Anonymous poster hash: 3455d...2a2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg datt av lasset etter kort tid i kveld. De siste sesongene har jeg alltid tidlig skiftet kanal ved sesongstart. Farmen var min favoritt for mange år siden.. Synd det bare ser ut til å være bitching og drit fra ende til annen nå...

Jeg har håpet at ting kanskje blir annerledes, men nei..

Anonymous poster hash: 4c9f3...ec5

Hva? Er jo det som er gøy!!

Anonymous poster hash: 26ae2...6f2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

herregud, så på dette klippet; http://www.tv2.no/2015/09/21/underholdning/erling-nesbo/7406919

Ser ikke på Farmen, vurderte det.. men får se om jeg gidder eller ikke, har sumo akkurat nå :P

 

Men han ene fyren løftet valpen etter nakkeskinnet! Det er rundt 1;58 i klippet. Smakløst gjort og enda mer smakløst gjort av tv2 å publisere det!! Han er kanskje ingen dyremishandler, men er ikke greit å behandle dyr på den måten. 

 

Det jeg mener de burde ha gjort, altså produsentene er å varsle deltagerne at slik behandling av dyrene ikke er greit, og de burde ikke ha hatt med de få sekundene på skjermen. Joda det er der av en grunn, men fortsatt smakløst å bruke slik håndtering av en hund som underholdning. 

 

Det har nå heldigvis ulovlig å løfte en katt eller kattunge etter nakkeskinnet. Tror dette også gjelder hunder nå. Men er ikke 100% sikker på om det kun er for katter eller for begge. 

 

Men det er fortsatt stygt gjort og ikke rett måte å håndtere en valp på! 

nakkeskinnet tåler en hund, dummeste loven som har kommet. har du sett hvordan en mor behandler valpen sin. eller hunder hverandre da de leke sloss? biter å drar i nakkeskinnet på hverandre. tatt alle bikkjene mine i nakkeskinnet , men jeg står ikke å holder de lenge. å ingen av de har fått skader ut av det, hverken psykisk eller fysisk,... 

Anonymous poster hash: d3b98...5ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er virkelig ikke krise å løfte en valp i nakkeskinnet i 2 sek. Ikke noe jeg ville gjort, men hunder tåler sånt. Er sånn mødrene løfter de osv.

Anonymous poster hash: 7cc44...468

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
AnonymBruker skrev (På 22.9.2015 den 13.43):

 

nakkeskinnet tåler en hund, dummeste loven som har kommet. har du sett hvordan en mor behandler valpen sin. eller hunder hverandre da de leke sloss? biter å drar i nakkeskinnet på hverandre. tatt alle bikkjene mine i nakkeskinnet , men jeg står ikke å holder de lenge. å ingen av de har fått skader ut av det, hverken psykisk eller fysisk,... 

Anonymous poster hash: d3b98...5ec

 

.

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er stor forskjell på at et menneske løfter en valp etter nakkeskinnet, og det at moren gjør det.

Hvordan det egentlig?

Anonymous poster hash: edcd3...bf3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er stor forskjell på at et menneske løfter en valp etter nakkeskinnet, og det at moren gjør det. 

forskjellen er vell at vi ikke tar i så hardt som de... mora går å bærer valpen sånn. mens de fleste normale mennesker tar den i skinnet i 2 sekund.... 

Anonymous poster hash: d3b98...5ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En Hund på den størrelsen skal IKKE bæres i nakkeskinnet. Ferdig snakka.

 

Flere som la merke til "Dritseint med Edel"-dobbeltjgengeren?  :fnise:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ingen av deltakerne som har noe relasjon til hverandre i år?

Anonymous poster hash: edcd3...bf3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ingen av deltakerne som har noe relasjon til hverandre i år?

Anonymous poster hash: edcd3...bf3

 

     Nei heldigvis !

 

Forøverig er jeg glad det er med noen tøffe vestlandskarer så vi kan få litt action, i motsetning til disse femi-urbane senraløstlandspinglene som like gjerne kunne ha gått i skjørt.

Anonymous poster hash: ea1f2...679

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skaffet meg tv2-sumo idag bare pga Farmen.

Storbonden og Mads irriterer meg, men det virker som om de kommer til å få mye tv-tid... De jeg har fått godt første inntrykk av er Vibeke, Erling og Eilev(?)! At de ikke valgte Erling som storbonde forundrer meg, han virker som en alright kar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gleder meg til kveld! Vedder på at storbonden kommer til å velge han ene hjelperen som førstekjempe. Da blir det draaaaama, håhå! Tror dette blir en bra sesong. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjedd før at storbonden har valgt hjelperen til førstekjempe? Og første uka! Legendarisk om så skjer.

Anonymous poster hash: 26ae2...6f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mads er en typisk sossete BI-gutt og rik pappagutt. Det er iallefall førsteinntrykket mitt. Men tidligere sesonger har vist at den jeg har hata i starten har blitt favoritten min til slutt. F.eks Andreas i 2012:-)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...