Gå til innhold

Farmen 2015

Fremhevede innlegg

Skrevet

SLUTT MED DEN SYNGINGEN!!!!

Anonymous poster hash: c08d2...976
  • Liker 11
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette var saklig :ironi:

Det er saklig, han bare sutrer og klager hele tiden. Jeg håper han blir valgt som andrekjempe og blir sendt hjem

Dårlig gjort å velge Morten. Hun burde valgt sladrehanken eller pappagutten i stedet.

Enig

Anonymous poster hash: a6424...cb1

• Liker 1
Skrevet

det er jo så koselig :)

• Liker 2
Skrevet

SLUTT MED DEN SYNGINGEN!!!! Anonymous poster hash: c08d2...976

Enig! Orker snart ikke å se på Farmen mer pga den hersens kleine syngingen.

Anonymous poster hash: 1d993...9a3

• Liker 6
Skrevet

Jaså, mener du "kjerringer" sladrer mer enn menn? Du ville hatt godt av å være flue på veggen når menn er samlet. Tror du de er seriøse alltid?

Ja, de sladrer mer. Nå snakker vi kanskje om to ulike ting. Å snakke om sladder når man er samlet er ikke hva jeg siktet til. Men å si til noen hva andre har sagt om vedkommende er en form for sladring, som er mer vanlig for damer. De som har gått på skolen bør vite dette. Det var jentene som "sa fra" om ting. I klart størst grad.

Anonymous poster hash: 26ae2...6f2

• Liker 1
Skrevet

Enig! Orker snart ikke å se på Farmen mer pga den hersens kleine syngingen.

Anonymous poster hash: 1d993...9a3

det er jo bare koselig

• Liker 1
Skrevet

Velge Morten, utrolig feigt. Kun fordi hun vet at det er kun Anja som ville blitt lei seg om han ryker. Morten er vel ingen stor konkurrent akkurat nå. Burde faktisk tatt Øystein eller sladregutten.

• Liker 3
Skrevet

Nå har det blitt sånn at jeg har sett på Farmen likevel, selv om jeg bestemte meg for at det var dritkjedelig. Noe tidsfordriv her jeg sitter med nyoperert rygg skal man ha.

Jeg bare lurer på hvem han ene mannen er? En mørk fyr som nesten ikke blir filmet, jeg vet ikke hva han heter engang?! Nå under førstekjempevalget så ble han ikke nevnt heller. Når hun sa hun måtte velge den hun kjente minst, så var jeg sikker på at det måtte bli den anonyme mannen, men nei, hun valgte Morten!

Er den mystiske mannen en statist? :P:ler:

Helt enig! :sur:

Hun burde meldt seg på Idol eller noe sånt istedet. Jeg må skru av lyden hver gang.

Liker heller ikke de kjedelige innslagene med historie og andre ting, som i dag om kaffe og bær i bakverk. Herregud, er det skoletime?

:klaske:

Nei, nå skal jeg streame noen gamle episoder av Keeping up with the Kardashians i stedet. Der skjer det i alle fall noe. :P

• Liker 2
Skrevet

Nå har det blitt sånn at jeg har sett på Farmen likevel, selv om jeg bestemte meg for at det var dritkjedelig. Noe tidsfordriv her jeg sitter med nyoperert rygg skal man ha.

Jeg bare lurer på hvem han ene mannen er? En mørk fyr som nesten ikke blir filmet, jeg vet ikke hva han heter engang?! Nå under førstekjempevalget så ble han ikke nevnt heller. Når hun sa hun måtte velge den hun kjente minst, så var jeg sikker på at det måtte bli den anonyme mannen, men nei, hun valgte Morten!

Er den mystiske mannen en statist? :P:ler:

Helt enig! :sur:

Hun burde meldt seg på Idol eller noe sånt istedet. Jeg må skru av lyden hver gang.

Liker heller ikke de kjedelige innslagene med historie og andre ting, som i dag om kaffe og bær i bakverk. Herregud, er det skoletime?

:klaske:

Nei, nå skal jeg streame noen gamle episoder av Keeping up with the Kardashians i stedet. Der skjer det i alle fall noe. :P

Poenget med farmen er jo at man skal få vite hvordan ting gjordes og levde for 100 år siden ;)

Mens vi snakkes om mørke menn, hvorfor er det aldri mørkhudede folk med i farmen, er de rasister tv2?

Skrevet

Temmelig feigt å velge Morten ja. Han er ikke en av de populære eller "kule". Feigt feigt feigt. Og syngingen er så irriterende, pinlig og flaut. 

Anonymous poster hash: d1128...13e
  • Liker 3
Gjest Caroline91
Skrevet

KAN DU SLUTTE MED SYNGINGEN, CHARLOTTE?!?!?

Skrevet

Poenget med farmen er jo at man skal få vite hvordan ting gjordes og levde for 100 år siden ;)

Mens vi snakkes om mørke menn, hvorfor er det aldri mørkhudede folk med i farmen, er de rasister tv2?

Husker jo Amir som drakk seg dritings. Og i fjor var jo broren til en av Madcon-gutta med som utfordrer.

Men det er kanskje slik at innvandrere ikke er så ivrig til å melde seg på?

Elle mener du de bør kvoteres inn, minst en eller to deltakere? Skal det kvoteres inn en med rødt hår også? En homofil? En handikappet?

• Liker 3
Skrevet

Var med en ett år, tror jeg. Men da ble det mye spørsmål rundt hvorfor han fikk bli med, siden det ikke var mørkhudede for 100 år siden i norge. Samtidig må jeg spørre, var det ikke det?! Huff  :fnise:

Skrevet

Var med en ett år, tror jeg. Men da ble det mye spørsmål rundt hvorfor han fikk bli med, siden det ikke var mørkhudede for 100 år siden i norge. Samtidig må jeg spørre, var det ikke det?! Huff  :fnise:

Mørkhudede har alltid eksistert, eksisterte det homofile i 1912? Fortsatt så var det med en homofil deltaker i 2012...

Skrevet

KAN DU SLUTTE MED SYNGINGEN, CHARLOTTE?!?!?

Ikke hennes feil at TV2 velger å vise dette, blant et par timers sammendrag ut fra hva som skjer der hver uke. Skjer åpenbart lite av interesse!

• Liker 2
Skrevet

Husker jo Amir som drakk seg dritings. Og i fjor var jo broren til en av Madcon-gutta med som utfordrer.

Elle mener du de bør kvoteres inn, minst en eller to deltakere? Skal det kvoteres inn en med rødt hår også? En homofil? En handikappet?

Jeg liker å ha litt blanding av forskjellige type folk :) Jeg skulle gjerne ha sett en Dwayne Johnson lignende fyr sjekke inn :)

Skrevet

Mørkhudede har alltid eksistert, eksisterte det homofile i 1912? Fortsatt så var det med en homofil deltaker i 2012...

Hva mener du? Både mørkhudede og homofile har eksistert i tusenvis av år. I Norge derimot var det ikke mørkhudede for 100 år siden, men det var homofile.

• Liker 1
Skrevet

Hvilket utfordrer var det? Du mener vel josef

Skrevet

Å, er det det som er meningen? Okei, trodde det var underholdning. :Gjesp::ironi:

Fant ut at den mystiske typen heter Øystein og er fra Bærum. Hvorfor filmer de aldri han? Har han sagt noe som helst?

Skrevet

Hva mener du? Både mørkhudede og homofile har eksistert i tusenvis av år. I Norge derimot var det ikke mørkhudede for 100 år siden, men det var homofile.

Det kan ikke stemme, hvordan kan du påstå at det ikke var mørkhuda folk i norge i starten av forrige århundre?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...