Gå til innhold

Farmen 2015

Fremhevede innlegg

Skrevet

Etter å ha truffet relativt greit med rollebesetningen i forrige sesong, så må denne sesongen nærmest betegnes som ett skikkelig bomskudd fra TV 2. Hvor er alle intrigene, baksnakkingen og det strategiske spillet mellom deltakerne?

Hvor har egentlig alle de provoserende og engasjerende  personlighetene blitt av? Det mest spennende som foregår denne sesongen er vel de søte kattungene og den hunden. I tillegg til litt ku-spenning innimellom da selvfølgelig....

Anonymous poster hash: 3455d...2a2
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest Belle âme
Skrevet

Etter å ha truffet relativt greit med rollebesetningen i forrige sesong, så må denne sesongen nærmest betegnes som ett skikkelig bomskudd fra TV 2. Hvor er alle intrigene, baksnakkingen og det strategiske spillet mellom deltakerne?

Hvor har egentlig alle de provoserende og engasjerende personlighetene blitt av? Det mest spennende som foregår denne sesongen er vel de søte kattungene og den hunden. I tillegg til litt ku-spenning innimellom da selvfølgelig....

Og om det skjer drama, så skal drittsekken ut, for da er han ein psykopatisk idiot.

Folk blir aldri fornøyde...

Skrevet

Hvor har egentlig alle de provoserende og engasjerende personlighetene blitt av? Det mest spennende som foregår denne sesongen er vel de søte kattungene og den hunden. I tillegg til litt ku-spenning innimellom da selvfølgelig....

Hva med å gi det litt mer en 2 uker? Innspillingen av sesongen er ikke ferdig før neste uke en gang..

Anonymous poster hash: 7cc44...468

• Liker 3
Skrevet

Synes nå det er anspent allerede jeg da, mellom jentene og Anja. Får se nå denne uken hvordan det utvikler seg.

Anonymous poster hash: d1128...13e
Skrevet

Og om det skjer drama, så skal drittsekken ut, for da er han ein psykopatisk idiot.

Folk blir aldri fornøyde...

Er ikke de samme folkene som sier det, du.

Anonymous poster hash: 26ae2...6f2

• Liker 2
Skrevet

Helt enig. Fjoråret hadde de geniale karakterene Olav og Frank, som skapte et supershow fordi vi også hadde nærtagende Finn. I år er det ingenting av interesse. Denne Øystein som ble promotert på forhånd har vi ikke hørt stemmen til engang. Dyretolken hadde litt potensiale, men hun forsvant. Nei, med mindre det skjer noe drastisk blir dette dødskjedelig. Olav blomstret jo ikke før midtveis i fjor, så man vet aldri, men ser ikke hvem som skal fikse underholdning i år.

• Liker 2
Skrevet

Hey, det har kun gått to uker! Det kommer til å ta seg opp! Mistenker at den jentegjengen kommer til å fryse ut Anja siden hun gjorde så Mari gikk ut. Bra hun slo sutrejenta spør du meg! Anja tror jeg kan være en iskald bitch, så hun har absolutt potensiale til å skape drama.

• Liker 1
Skrevet

Han sosse-Jens fra Lommedalen i Bærum (Mads), tror jeg kan bli utfordrende etter hvert. Ellers virker det som Andre kan ha en sterk personlighet eller en mulig taktisk påtatthet, noe som kan by på litt bråk utover i konkurransen.

Skrevet

Ikke akkurat noen bombe at Silje ble storbonde...

Skrevet

Han sosse-Jens fra Lommedalen i Bærum (Mads), tror jeg kan bli utfordrende etter hvert. Ellers virker det som Andre kan ha en sterk personlighet eller en mulig taktisk påtatthet, noe som kan by på litt bråk utover i konkurransen.

Hvorfor denne stadige latterliggjøringen av folk fra Bærum?

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor denne stadige latterliggjøringen av folk fra Bærum?

Han er jo litt sånn... prototypen på en pappagutt fra Bærum da.. Men synes i grunn ikke det er negativt.:)

Skrevet

Har denne broren til Aleksander Hetland fått sagt et eneste ord på kamera? Maken til undereksponering har jeg ikke sett.

• Liker 6
Skrevet

heile denne serien er så døll og kjedelig, at produsentene må fylle den med sang...

• Liker 1
Skrevet

Den synginga er så klein, hadde blitt meg i leppa for ikke å le smånervøst hadde jeg vært der.

Anonymous poster hash: d1128...13e
  • Liker 5
Skrevet

Og jeg hadde måttet telle til ti inni meg til stadighet for å ikke klikke i vinkel. Jeg hater den syngingen! Hun burde meldt seg på idol i stedet!!

• Liker 5
Gjest Caroline91
Skrevet

Jeg skal ikke si et vondt ord om Charlotte, men må hun synge hele tiden?!? Jeg synes bare det blir sykt kleint..

Skrevet

Ser at mange seere raser mot tvekampen som var, men reglene var jo for faen like for begge! Mari kunne satt seg ned på stokken hun også, hun burde kanskje skjønt at det var en bedre taktikk etter andre gangen hun falt av?

Anonymous poster hash: edcd3...bf3

• Liker 5
Skrevet

Tipper og håper det blir Erling og Marthe i finalen

Anonymous poster hash: ea1f2...679
Skrevet

Har denne broren til Aleksander Hetland fått sagt et eneste ord på kamera? Maken til undereksponering har jeg ikke sett.

Som Jarle i forfjor.

• Liker 1
Skrevet

Ser at mange seere raser mot tvekampen som var, men reglene var jo for faen like for begge! Mari kunne satt seg ned på stokken hun også, hun burde kanskje skjønt at det var en bedre taktikk etter andre gangen hun falt av?

Anonymous poster hash: edcd3...bf3

Hadde blitt en kjedelig tvekamp.

Reglene burde vært enkle, begge opp på beina, om noen går ned på kne eller må ta seg for med hendene, eller faller uti, så har de tapt.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...