AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #441 Skrevet 4. oktober 2015 Heier på Mari jeg.. Syntes Anja er altfor høy på pæra Anonymous poster hash: 7cc44...468 6
Faith- Skrevet 4. oktober 2015 #442 Skrevet 4. oktober 2015 (endret) Hæ?.. Er det noe jeg ikke har fått med meg? Episoden har bare var i 10 min og allerede er godkjenning av oppdrag ferdig og andrekjempe er valgt og det er klart for tvekamp? Oja, ser det gikk en time tidligere i kveld, er det noe nytt denne uken? Endret 4. oktober 2015 av Faith- 1
embla1807 Skrevet 4. oktober 2015 #444 Skrevet 4. oktober 2015 Herreguud, hvorfor fortsetter Mari med samme taktikk når det failer helt? Teit. 2
Gjest Belle âme Skrevet 4. oktober 2015 #446 Skrevet 4. oktober 2015 Herreguud, hvorfor fortsetter Mari med samme taktikk når det failer helt? Teit. Det samme tenkte eg, blei utrulig irritert 😁
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #447 Skrevet 4. oktober 2015 Mari burde gjere som Anja. Absolutt. Merkelig hun ikke gjorde det. Anja virker som ei skikkelig fi*te! Typisk om hun blir værende leenge. Anonymous poster hash: 4c9f3...ec5 3
Gjest Belle âme Skrevet 4. oktober 2015 #448 Skrevet 4. oktober 2015 Absolutt. Merkelig hun ikke gjorde det. Anja virker som ei skikkelig fi*te! Typisk om hun blir værende leenge.Anonymous poster hash: 4c9f3...ec5 Ja! Eg er best liksom, eg kjem til å vinne for eg er best!"
Marimba Skrevet 4. oktober 2015 #449 Skrevet 4. oktober 2015 Whaaat, de kan jo ikke begynne å endre tid på programmet sånn.. Dette har jo heller ikke dekoderen min fått med seg, så det tidligere i kveld har ikke blitt tatt opp Håper det blir lagt ut i canal digitals ukesarkiv i morgen, så jeg kan se det da 1
Pinto2013 Skrevet 4. oktober 2015 #450 Skrevet 4. oktober 2015 Åhh, glemte også at det startet tidligere i dag
Nowayback Skrevet 4. oktober 2015 #451 Skrevet 4. oktober 2015 Dritt-Farmen! Da var det ingen søte jenter igjen Er det ingen regler for tømmerrulling at man ikke kan bruke hendene? Skulle tro man måtte stå oppreist.. 2
bullehurk Skrevet 4. oktober 2015 #452 Skrevet 4. oktober 2015 (endret) Dritt-Farmen! Da var det ingen søte jenter igjen Er det ingen regler for tømmerrulling at man ikke kan bruke hendene? Skulle tro man måtte stå oppreist.. Å joda. Marthe er både søt og sexy,bare hun får slått ut håret sitt å løst ut den knuten eller "opppsettet" eller hva f... det heter. Endret 4. oktober 2015 av bullehurk
Kontormus Skrevet 4. oktober 2015 #453 Skrevet 4. oktober 2015 Tror klokka hos TV2 går helt feil i kveld. 21- Nyhetene begynte 12 minutter for sent!! Teit kamp. Hadde Mari også satt seg ned på knærne, kunne de sittet og rugga stokken til sola gikk ned! 3
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #454 Skrevet 4. oktober 2015 Dritt-Farmen! Da var det ingen søte jenter igjen Er det ingen regler for tømmerrulling at man ikke kan bruke hendene? Skulle tro man måtte stå oppreist.. Enig, det der var bare lattelig. Stå på knærne og bruke hendene? Helt idiotisk.Anonymous poster hash: 26ae2...6f2 9
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #455 Skrevet 4. oktober 2015 Kan ikke forstå hun fikk lov til å sitte sånn på tømmerstokken? Var jo ikke fair i det hele tatt. Anonymous poster hash: 5dbf2...9f4 7
fresia Skrevet 4. oktober 2015 #456 Skrevet 4. oktober 2015 enig! feigt gjort å klamre seg fast i tømmerstokken. trodde ikke det var lov. hun skulle blitt diskvalifisert... 2
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #457 Skrevet 4. oktober 2015 Programmet burde skifte navn til: Farmen - en dokumentar om Charlotte og Mari (nå bare Charlotte), siden de blir/ble intervjuet nesten hver gang noen av deltakerne skal/skulle snakke. Anonymous poster hash: de04c...691 4
Gjest Reza08 Skrevet 4. oktober 2015 #458 Skrevet 4. oktober 2015 Tømmerstokkrulling ser helt seriøst vondt ut. Gikk en liten frysning inni meg da Mari tok et splitthopp, og falt på skrittet. Jeg synes at de burde bytte ut det med bryting, det er vel så underholdene som denne greia, bare uten risiko for å gli og slå seg. De praktiserte bryting på Farmen for noen år siden. Her er det Hugo Fiksdal (for øvrig en bra kar) og Eren Gjegtvik (utfordrer) i aksjon: https://www.youtube.com/watch?v=IHiSVKBRK7U
Apis Skrevet 4. oktober 2015 #459 Skrevet 4. oktober 2015 Dritt-Farmen! Da var det ingen søte jenter igjen Er det ingen regler for tømmerrulling at man ikke kan bruke hendene? Skulle tro man måtte stå oppreist.. Helt enig, dette er en balansegren, burde egentlig telle som tap når begge hendene berører stokken på samme måte som når en får begge føttene i vannet 1
Gjest chisandra Skrevet 4. oktober 2015 #460 Skrevet 4. oktober 2015 Farmen er litt tam i år, så selv om jeg fryser på ryggen av hun Anja, håpet jeg at hun skulle vinne - det kan gi litt mer liv enn med Mari. Hvorfor i all verden krabbet ikke denne Mari rundt på samme måte som Anja, tro?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå