Gå til innhold

Farmen 2015

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heier på Mari jeg.. Syntes Anja er altfor høy på pæra

Anonymous poster hash: 7cc44...468

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hæ?.. Er det noe jeg ikke har fått med meg? Episoden har bare var i 10 min og allerede er godkjenning av oppdrag ferdig og andrekjempe er valgt og det er klart for tvekamp?  :klo:

Oja, ser det gikk en time tidligere i kveld, er det noe nytt denne uken?

Endret av Faith-
  • Liker 1
Skrevet

Herreguud, hvorfor fortsetter Mari med samme taktikk når det failer helt? Teit.

• Liker 2
Gjest Belle âme
Skrevet

Herreguud, hvorfor fortsetter Mari med samme taktikk når det failer helt? Teit.

Det samme tenkte eg, blei utrulig irritert 😁

Skrevet

Mari burde gjere som Anja.

Absolutt. Merkelig hun ikke gjorde det.

Anja virker som ei skikkelig fi*te! Typisk om hun blir værende leenge.

Anonymous poster hash: 4c9f3...ec5

• Liker 3
Gjest Belle âme
Skrevet

Absolutt. Merkelig hun ikke gjorde det.

Anja virker som ei skikkelig fi*te! Typisk om hun blir værende leenge.

Anonymous poster hash: 4c9f3...ec5

Ja! Eg er best liksom, eg kjem til å vinne for eg er best!"

Skrevet

Whaaat, de kan jo ikke begynne å endre tid på programmet sånn.. Dette har jo heller ikke dekoderen min fått med seg, så det tidligere i kveld har ikke blitt tatt opp :(

Håper det blir lagt ut i canal digitals ukesarkiv i morgen, så jeg kan se det da :) 

• Liker 1
Skrevet

Åhh, glemte også at det startet tidligere i dag :( 

Skrevet

Dritt-Farmen! Da var det ingen søte jenter igjen :(

Er det ingen regler for tømmerrulling at man ikke kan bruke hendene? Skulle tro man måtte stå oppreist..

• Liker 2
Skrevet (endret)

Er det ingen regler for tømmerrulling at man ikke kan bruke hendene? Skulle tro man måtte stå oppreist..

Å joda. Marthe er både søt og sexy,bare hun får slått ut håret sitt å løst ut den knuten eller "opppsettet" eller hva f... det heter.

Endret av bullehurk
Skrevet

Tror klokka hos TV2 går helt feil i kveld. 21- Nyhetene begynte 12 minutter for sent!!

Teit kamp. Hadde Mari også satt seg ned på knærne, kunne de sittet og rugga stokken til sola gikk ned!

• Liker 3
Skrevet

Enig, det der var bare lattelig. Stå på knærne og bruke hendene? Helt idiotisk.

Anonymous poster hash: 26ae2...6f2

• Liker 9
Skrevet

Kan ikke forstå hun fikk lov til å sitte sånn på tømmerstokken? Var jo ikke fair i det hele tatt. 

Anonymous poster hash: 5dbf2...9f4
  • Liker 7
Skrevet

enig! feigt gjort å klamre seg fast i tømmerstokken. trodde ikke det var lov. hun skulle blitt diskvalifisert...

• Liker 2
Skrevet

Programmet burde skifte navn til: Farmen - en dokumentar om Charlotte og Mari (nå bare Charlotte), siden de blir/ble intervjuet nesten hver gang noen av deltakerne skal/skulle snakke.

Anonymous poster hash: de04c...691
  • Liker 4
Skrevet

Tømmerstokkrulling ser helt seriøst vondt ut. Gikk en liten frysning inni meg da Mari tok et splitthopp, og falt på skrittet. Jeg synes at de burde bytte ut det med bryting, det er vel så underholdene som denne greia, bare uten risiko for å gli og slå seg. De praktiserte bryting på Farmen for noen år siden.

Her er det Hugo Fiksdal (for øvrig en bra kar) og Eren Gjegtvik (utfordrer) i aksjon:

https://www.youtube.com/watch?v=IHiSVKBRK7U

Skrevet

Helt enig, dette er en balansegren, burde egentlig telle som tap når begge hendene berører stokken på samme måte som når en får begge føttene i vannet

• Liker 1
Gjest chisandra
Skrevet

Farmen er litt tam i år, så selv om jeg fryser på ryggen av hun Anja, håpet jeg at hun skulle vinne - det kan gi litt mer liv enn med Mari.

Hvorfor i all verden krabbet ikke denne Mari rundt på samme måte som Anja, tro?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...