Gå til innhold

Farmen 2015

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ganske overrasket over førstekjempevalget. Eller, skjønner at hun er en sterk konkurrent, men utfra begrunnelsen skjønner jeg det ikke. Har et kjempegodt inntrykk av hun som ble valgt, og at hun har bidratt godt. Har ikke sett noen tegn til at hun ikke står på like mye som de andre, og i tillegg har hun jo frivillig villet være med på de tyngre tingene, istedenfor å stå på kjøkkenet og slike ting. Svekket veldig inntrykket mitt av han Erling måten han lå det frem på.

Anonymous poster hash: 45472...ae5
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ryddet for spam/tull og svar til dette.

Tekola, admin.

Skrevet

Ganske overrasket over førstekjempevalget. Eller, skjønner at hun er en sterk konkurrent, men utfra begrunnelsen skjønner jeg det ikke. Har et kjempegodt inntrykk av hun som ble valgt, og at hun har bidratt godt. Har ikke sett noen tegn til at hun ikke står på like mye som de andre, og i tillegg har hun jo frivillig villet være med på de tyngre tingene, istedenfor å stå på kjøkkenet og slike ting. Svekket veldig inntrykket mitt av han Erling måten han lå det frem på.

Anonymous poster hash: 45472...ae5

Veldig kult at han la det fram på den måten, synes jeg. Har et håp om at Erling har litt "bajas" i seg, fint at han ikke var helt PK ved førstekjempeutvelgelsen i hvert fall.

Anonymous poster hash: 26ae2...6f2

Skrevet

Nah, hele 2013 var verre :)

Skjønner ikke dette, 2013 var en av de beste sesongene. Hadde legenden Hans "åreknuta" Olav, for eksempel, en av de mest hårsåre deltakerne i historien.

• Liker 1
Skrevet

Noen klager på at Farmen bare er krangle-TV .

Men når det ikke er så store intriger, så er det galt det også....  :rolleyes:

Er ikke sikkert vi blir fornøyd....Uansett...  ;)

Skrevet

Har det forresten skjedd tidligere at noen har bestemt seg for å dra hjem fra farmen?

Skrevet

Noen klager på at Farmen bare er krangle-TV .

Men når det ikke er så store intriger, så er det galt det også.... :rolleyes:

Er ikke sikkert vi blir fornøyd....Uansett... ;)

Er nok ikke de samme som klager på begge deler, du.

• Liker 1
Skrevet

Har det forresten skjedd tidligere at noen har bestemt seg for å dra hjem fra farmen?

Ja visst, var en kar i 2003 som ikke taklet kameraene, og som trodde han skulle bli Farmens midtpunkt, men når han så ikke ble det frihet han ut og dro hjem alt første uka. I følge Wikipedia var navnet Sirius Nani.

I 2010 var det visst mange som trakk seg:

http://www.tv2.no/a/3148020

Mener det var en sværing som trakk seg i 2011 også, så dette er ikke noe nytt.

Skrevet

Ganske overrasket over førstekjempevalget. Eller, skjønner at hun er en sterk konkurrent, men utfra begrunnelsen skjønner jeg det ikke. Har et kjempegodt inntrykk av hun som ble valgt, og at hun har bidratt godt. Har ikke sett noen tegn til at hun ikke står på like mye som de andre, og i tillegg har hun jo frivillig villet være med på de tyngre tingene, istedenfor å stå på kjøkkenet og slike ting. Svekket veldig inntrykket mitt av han Erling måten han lå det frem på. Anonymous poster hash: 45472...ae5

Tenker han som faktisk har bodd og jobbet sammen med henne i to uker eller hvor lenge de nå har vært der kjenner bedre til arbeidsinnsatsen hennes enn oss som har sett fem minutter av henne gjennom tv-ruta.

Anonymous poster hash: edcd3...bf3

• Liker 3
Skrevet

Veldig kult at han la det fram på den måten, synes jeg. Har et håp om at Erling har litt "bajas" i seg, fint at han ikke var helt PK ved førstekjempeutvelgelsen i hvert fall.

Det var nettopp PK han var. Alle de andre er populære og er i såkalte klikker. Hun havner mellom flere stoler og er ikke i en del av en gjeng ser det ut til. Temmelig feigt. Han ville vel holde seg populær der inne. Liker han ikke lengre.

Anonymous poster hash: d1128...13e

• Liker 1
Gjest Stringfellow1
Skrevet
AnonymBruker, on 02 Oct 2015 - 00:29, said:

Tenker han som faktisk har bodd og jobbet sammen med henne i to uker eller hvor lenge de nå har vært der kjenner bedre til arbeidsinnsatsen hennes enn oss som har sett fem minutter av henne gjennom tv-ruta.

Anonymous poster hash: edcd3...bf3

Dette er det faktisk ikke alle som klarer å innse.....

"Jammen, jeg har jo sett at deltakerne oppfører seg slik eller sånn på TV-skjermen, og derfor er h*n garantert på denne måten i det virkelige liv også."    :fnise: 

Skrevet

Ja visst, var en kar i 2003 som ikke taklet kameraene, og som trodde han skulle bli Farmens midtpunkt, men når han så ikke ble det frihet han ut og dro hjem alt første uka. I følge Wikipedia var navnet Sirius Nani.

I 2010 var det visst mange som trakk seg:

http://www.tv2.no/a/3148020

Mener det var en sværing som trakk seg i 2011 også, så dette er ikke noe nytt.

Takk for svar :-)

Hva har skjedd videre når folk har trukket seg tidligere? Kommer andre inn igjen, eller blir flere utfordrere igjen på gården eller noe annet?

Gjest Jacklost
Skrevet

Takk for svar :-)

Hva har skjedd videre når folk har trukket seg tidligere? Kommer andre inn igjen, eller blir flere utfordrere igjen på gården eller noe annet?

Det blir nok en ekstra utfordrer istedenfor :)

Skrevet

Det var nettopp PK han var. Alle de andre er populære og er i såkalte klikker. Hun havner mellom flere stoler og er ikke i en del av en gjeng ser det ut til. Temmelig feigt. Han ville vel holde seg populær der inne. Liker han ikke lengre.

Jeg siktet ikke til utvelgelsen, men begrunnelsen.

• Liker 1
Skrevet

Det blir nok en ekstra utfordrer istedenfor :)

Kanskje, men tror ikke det har vært slik før, faktisk.

• Liker 2
Skrevet

Jeg siktet ikke til utvelgelsen, men begrunnelsen.

Ok

Gjest Jacklost
Skrevet

Kanskje, men tror ikke det har vært slik før, faktisk.Anonymous poster hash: 26ae2...6f2

Hvordan har det vært før?
Skrevet

Hvordan har det vært før?

En mindre i finaleuka.

Skrevet

Får så vondt i meg. Anja er så utenfor.. Alle de andre er så close.

• Liker 1
Skrevet

Enig, håper Anja vinner kampen. Heier på underdogen!

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...