Gå til innhold

Farmen 2015

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor er Mads og dyre tolkeren?

Anonymkode: bf5bc...606

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor forsvarer du han så mye egentlig? Bare synes det er litt rart så samt du ikke kjenner han :)

Jeg liker ikke at folk skal snakke negativt om folk de ikke kjenner.

Den personen som jeg iallefall har virkelig mislikt fra årets sesong var faktisk Mats.
 Han virker rett og slett som en ufyselig surpomp.

Anonymkode: 3455d...2a2

Du er ikke noe bedre selv. Du er nok en surpomp av og til du også.

Skrevet

Tusen hjertelig takk for den..

For at jeg spekulerer? Vær så god :) 

Skrevet

Hvorfor Mads valgte å stilte opp i denne konkurransen, når han faktisk visste hva som var i gjære. Er for meg en gigantisk gåte.

• Liker 3
Skrevet

Øystein burde jo ha klart dette glatt!
 Han er vel en aktiv svømmer, og burde hatt sterkere armer...

Man bruker ikke armene så mye i melkespannholding, man bruker i hovedsak skuldrene.

Anonymkode: 26ae2...6f2

• Liker 2
Skrevet

Hvor er Mads og dyre tolkeren?

Trakk seg jo fra farmen. Og når du gjør det, så får du ikke vende. Tilbake.

Anonymkode: 5bccd...bbb

Skrevet

Produksjonsfolkene hos TV2 har iallefall lært fra ein av feilene som dem gjorde i forrige sesong. Denne gangen fikk TV-seerne bare se en hel haug med fyrverkeri over Himmelen, i det programlederen  skriker "Gratulerer, du er vinneren av Farmen"

Men TV2 har vel sluppet mer enn nok glimt og små klipp (blant annet fra den finale-festen litt seinere i kveld) til at man gjør seg opp sine formeninger uansett...

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker ikke at folk skal snakke negativt om folk de ikke kjenner.

Du er ikke noe bedre selv. Du er nok en surpomp av og til du også.

Oh, the irony.. 

Anonymkode: 5dbf2...9f4

• Liker 3
Skrevet

Jeg hadde ikke klart å velge mellom Marte og Eilev. Jeg liker begge like godt, og jeg syns begge to er like fortjent i finalen

Skrevet

Hehe, tror Øystein er rimelig full på premierefesten, det så og hørtes i det minste slik ut på VG TV :P

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde ikke klart å velge mellom Marte og Eilev. Jeg liker begge like godt, og jeg syns begge to er like fortjent i finalen

Like lite fortjent en plass i finalen, mener du kanskje ?

• Liker 2
Skrevet

Kan noen forklare hvordan produksjonen kan styre hvem som vinner? Hvordan gjøres det rent praktisk? Ser flere nevner at TV2 mest sannsynlug ikke ville at Øystein skulle vinne, men hvordan får de han til å tape? 

Ja, jeg er blond :(

Anonymkode: 086a6...a27

Skrevet

Kan noen forklare hvordan produksjonen kan styre hvem som vinner? Hvordan gjøres det rent praktisk? Ser flere nevner at TV2 mest sannsynlug ikke ville at Øystein skulle vinne, men hvordan får de han til å tape? 

Ja, jeg er blond :(

Anonymkode: 086a6...a27

Hæ..?

• Liker 2
Skrevet

Elendig av Marte å innrømme alliansen, flere som vurderte å stemme på henne skiftet mening. Også tåpelig av henne å si til Andre at han ville blitt valgt om Marte ikke hadde valgt Silje. 

Og tåpelig av Marte å ikke si til Jas at han ikke måtte finne på å velge henne til storbonde om hun røk ut, det tapte Marte mye på. Også tåpelig av Marte å ikke velge sin argeste konkurrent da hun var storbonde, altså Eilev. Silje var ingen trussel, og hadde Marte blitt valgt til førstekjempe den siste uka ville hun knust all motsatt uansett.

Marte har foretatt mange dårlige valg, så vinner hun nå er det sykt imponerende, klarer ikke helt å tro det basert på diverse - veldig få artikler om Eilev i det siste, Eilev virker å være i best humør på finalefesten osv.

• Liker 1
Skrevet

Jeg syns det er påfallende at Erling fortsatt messer på at han ikke angrer på at han saboterte ukesoppdraget da Anja var storbonde. Hvis han ikke angrer, hvorfor har han ikke da lagt det bak seg?

• Liker 2
Skrevet

For at jeg spekulerer? Vær så god :) 

:Facepalm:

Hvorfor Mads valgte å stilte opp i denne konkurransen, når han faktisk visste hva som var i gjære. Er for meg en gigantisk gåte.

Han kunne ikke vite han ville bli hivd ut

Trakk seg jo fra farmen. Og når du gjør det, så får du ikke vende. Tilbake.

Anonymkode: 5bccd...bbb

Bevis?

mye*

Skrevet

Jeg syns det er påfallende at Erling fortsatt messer på at han ikke angrer på at han saboterte ukesoppdraget da Anja var storbonde. Hvis han ikke angrer, hvorfor har han ikke da lagt det bak seg?

Han ble spurt 

Skrevet

Det urkomiske er at Marte heiet på Eilev i melkespannkonken. Øyvind/Eivind eller hva han anonyme heter hadde ingen finalekniv, og Marte kunne fint fått de andre deltakernes stemmer i konkurranse med Øivind.

• Liker 4
Skrevet

Marit og André? Nei nå har jeg hørt det også..,

• Liker 1
Skrevet

Jeg syns de begge fortjener å være i finalen, og dessuten syns jeg de begge er sympatiske personer. Jeg syns synd på den som ikke vinner finalen og må gå bort tomhendt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...