Gå til innhold

Farmen 2015

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det noen andre her som synes at historie timene med Gaute er uinteressante?

Synes de kan være interessante jeg

• Liker 1
Skrevet

Jeg som Sunnmøring blir litt pinlig av alle disse Sunnmøringene som oppfører seg som drittsekker på Farmen -_-

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker Mads, jeg. Kjekk er han også ;) Jeg kan ikke fordra storbonden, håper han ryker raskt! Og hun Vibeke suser rundt som en jævla veps for å sosialisere dyra, noe de helt fint klarer selv... Åh, hun irriterer meg!

Håper femikladden Mads ryker ut på søndag. Kan sikkert dra hjem til pappa å sutre litt så får han sikkert en ny leke stakkar.

Nei, farmen er for "real men" !

Anonymous poster hash: ea1f2...679

• Liker 5
Skrevet

Håper femikladden Mads ryker ut på søndag. Kan sikkert dra hjem til pappa å sutre litt så får han sikkert en ny leke stakkar.

Nei, farmen er for "real men" !

Anonymous poster hash: ea1f2...679

Enig! Syns Mads virker som en motbydelig type. Og for en barnslig reaksjon på å bli valgt som førstekjempe! Snakk om grinunge! Greit storbonden er en tulling, men det får da være måte på.

Stig og Øystein syns jeg virker sympatiske.

• Liker 1
Skrevet

Det jeg er så forundret over er at det alltid er et eller annet mannfolk som er så redd for dyrene på gården. Nesten litt komisk :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde så dårlig inntrykk av Stig før serien startet. Gran er ikke sååå langt unna fra der jeg bor, så jeg hadde hørt om han som en skikkelig gæring med masse unger med ulike damer, og sitti i fengsel å greier, men han har jeg fått et godt inntrykk av! Virker ordentlig hyggelig med sin egen sjarm!

Mads derimot, sånne arrogante pappaklyser som i tillegg oppfører seg som drittunger ved litt motgang, nei fysj! 

• Liker 4
Skrevet (endret)

Han Mats er jeg sikker på jeg kunne kvelt om jeg hadde vært der inne.

Reaksjonen hans på å bli valgt var helt latterlig, virker jo som en skikkelig drittunge.

Jeg synes hun dyrehviskeren er en fasinerende dame.  :danse:

"Er det noen som vil være med å lage urte-te" Tror jeg hun sa når Mats hadde kommet med sine trusler. 

Endret av Charmander
  • Liker 4
Skrevet

Mads er en typisk sossete BI-gutt og rik pappagutt. Det er iallefall førsteinntrykket mitt. Men tidligere sesonger har vist at den jeg har hata i starten har blitt favoritten min til slutt. F.eks Andreas i 2012:-)

Du har rett om Mads, tror han er noe stort, og så ryker han muligens ut som første mann. Tenk å prestere å komme på kant med storbonden når man ble valgt som hjelper, for en tomsing!

Anonymous poster hash: 26ae2...6f2

• Liker 4
Skrevet

Men Andreas var jo helt sjef alt fra første episode i 2012.

• Liker 1
Skrevet

Skjedde ikke det i fjor? Finn tok vel Frank som hjelper først og så som kjempe?

Hva? Det gjorde han da ikke? Han valgte han Bjørn Egil fordi sladrehanken Daniel sa til Finn at Bjørn Egil hadde vurdert sabotasje av ukesoppdraget. Og dusten Finn gikk fem på og kvittet seg med hedersmannen Bjørn Egil som ikke var en skikkelig konkurrent engang.

• Liker 1
Skrevet

Hadde klikket på storbonden om jeg var der tror jeg. Takler ikke sånne folk

Hva? Han er jo helt sjef!

• Liker 2
Skrevet

Syns Mads tok det å bli valgt til førstekjempe som en skikkelig trassig fjortis.. Snakk om dårlig "taper" da. Greit nok at storbonden er en dust, men likevel..

Ja, Mads trodde nok han skulle bli Farmens midtpunkt og hele Norges Farmen-kjæledegge. Slik har det (naturligvis) ikke blitt. Grinunge, og helt håpløst å prestere å tirre på seg den som har makta til å velge førstekjempe. Ingen taktiker.

• Liker 2
Skrevet

Er det noen andre her som synes at historie timene med Gaute er uinteressante?

Farmor på 95 synes det er høydepunktet. Hadde ingen likt det hadde de tatt det bort.

• Liker 2
Skrevet

Jeg liker Mads, jeg. Kjekk er han også ;)

Dum som er brød, da. Og av den grunn ryker han nok ganske raskt. Han har fått mye TV-tid denne uka, noe som passer med teorien om at han ryker alt på søndag.

• Liker 2
Skrevet

Jeg som Sunnmøring blir litt pinlig av alle disse Sunnmøringene som oppfører seg som drittsekker på Farmen -_-

Du skal være stolt!

• Liker 1
Skrevet

Ja, at en aksjemegler har tid til å melde seg på og delta på Farmen er vel synonymt med at aksjemeglingen ikke går så bra.

• Liker 1
Skrevet

Hva? Det gjorde han da ikke? Han valgte han Bjørn Egil fordi sladrehanken Daniel sa til Finn at Bjørn Egil hadde vurdert sabotasje av ukesoppdraget. Og dusten Finn gikk fem på og kvittet seg med hedersmannen Bjørn Egil som ikke var en skikkelig konkurrent engang.Anonymous poster hash: 26ae2...6f2

Bjørn Egil var det ja, stemmer det. Men han var vel også hjelper, så samme historien gjentar seg. Mads er uansett en tufs.

Skrevet

Du har rett om Mads, tror han er noe stort, og så ryker han muligens ut som første mann. Tenk å prestere å komme på kant med storbonden når man ble valgt som hjelper, for en tomsing!Anonymous poster hash: 26ae2...6f2

Misforsto jeg noe med den krangelen? For jeg forstod det sånn at Mads hadde begynt å sage opp planker og sånt til grisebingen også klikka storbonden fordi han ikke hadde gitt ham tillatelse til det? Synes storbonden taklet det der utrolig dårlig, han burde heller være glad for at folk faktisk står på og jobber!

Anonymous poster hash: edcd3...bf3

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...