Gå til innhold

Farmen 2015

Fremhevede innlegg

Gjest Hold the door
Skrevet (endret)

-

Endret av Hold the door
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannen her i huset har ikke fulgt med, og trodde de var det da han så dem ligge og kose i senga. Ikke så rart. :ler:

Lista for hva jenter kan gjøre sammen (og fortsatt regnes som hetero) er jo høy, men allikevel. Læll a gut!!

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor synes Silje det er verre å møte Charlotte enn Marit i kamp? Hun var jo nærmere Marit? :klo:

Anonymkode: 867d8...add

• Liker 4
Skrevet

I år er det jammen en hårsår gjeng når det kommer til 1.kjempevalg.. Så utrolig deilig at Silje ble valgt! Da fikk hun endelig som fortjent, og fikk smake sin egen dolkemedisin. Så ufattelig barnslig hun er.

Blir spennende episode til søndag. Har vel aldri sett noen mer opplagt sabotasje enn den vi fikk en smakebit på.

• Liker 6
Skrevet

Hvorfor synes Silje det er verre å møte Charlotte enn Marit i kamp? Hun var jo nærmere Marit? :klo:

Har GARANTERT å gjøre med at de er nærmere finaleuka, og at hun er tvers igjennom falsk.

• Liker 3
Skrevet

Synes det er dårlig gjort av alle å ga sammen og brenne skiltet. Barnslig!! Og gutta har jo ikke noe å være sure for. For en barnslig gjeng. 

Det sårer Marte mer enn de er klar over. De mener det ikke personlig, men det oppleves slik for henne. Hun har jo dårlig samvittighet for å ha sendt Silje og Charlotte i tvekamp

• Liker 3
Skrevet

Synes det er dårlig gjort av alle å ga sammen og brenne skiltet. Barnslig!! Og gutta har jo ikke noe å være sure for. For en barnslig gjeng. 

De bestemte seg nok for å gjøre dette sammen hele gruppa, da er alle like gode (eller dårlige), ingen som kan "tas" mer enn de andre for å ha sabotert. De greier seg en uke til matmessig og det er ikke noe poeng i at Marte skal få to kniver. Ryker Silje nå så er det ingen som har mer enn en kniv. Å vinne finalen mot en person som har to (eller tre) kniver når man har null kniver selv er omtrent umulig.

• Liker 2
Gjest Hold the door
Skrevet (endret)

-

Endret av Hold the door
Skrevet

Jeg tror mer på det deltagerne sier på utsiden enn den redigerte versjonen vi får servert på tv-skjermen.

Edit: Eller mente du at Silje skal ha snakka Marit trill rundt på utsiden for å få henne til å si det som står i artikkelen?

Jeg tror Silje snakket Marit trill rundt der inne og at Marit fortsatt holder fast på den versjonen, fordi det er for tøft å innrømme nå ettertid at hun ble lurt av Silje.. Jeg tviler sterkt på at hun plutselig ville hjem en uke etter at hun absolutt ikke ville hjem

• Liker 4
Skrevet

Har GARANTERT å gjøre med at de er nærmere finaleuka, og at hun er tvers igjennom falsk.

tror det er litt for å

1. Psyke ut Charlotte slik at hun (Silje) vinner 

2. Få Charlotte til å velge henne som storbonde uken etter 

Hun er nok glad i Charlotte, men likevel.. 

• Liker 3
Skrevet

De bestemte seg nok for å gjøre dette sammen hele gruppa, da er alle like gode (eller dårlige), ingen som kan "tas" mer enn de andre for å ha sabotert. De greier seg en uke til matmessig og det er ikke noe poeng i at Marte skal få to kniver. Ryker Silje nå så er det ingen som har mer enn en kniv. Å vinne finalen mot en person som har to (eller tre) kniver når man har null kniver selv er omtrent umulig.

Akkurat det er jeg helt uenig i. Synes dette med kniver er helt meningsløst nesten fordi ofte så er det tipping fra begge sider, med andre ord 50/50. 

Anonymkode: d1128...13e

Skrevet

Han falt ikke. Han ble dyttet på bålet av Marte da hun tok fra ham skiltet han brant 

Det fikk jeg med meg. Brukte kanskje feil ord, men det var uansett ikke poenget mitt. 

Anonymkode: bc75e...593

Skrevet

:skya:

Anonymkode: 3455d...2a2

Skrevet

Det fikk jeg med meg. Brukte kanskje feil ord, men det var uansett ikke poenget mitt. 

Anonymkode: bc75e...593

Jeg tok feil. Det var et uhell. 

Skrevet

men uka før var jo Marit forbanna for å ha blitt valgt... 

Så tror vel helst Silje klarte å snakke Marit trill rundt 😬

Silje er vel selger, er hun ikke? Hun gjør det sikkert godt i jobben.:P

Anonymkode: 39dfb...f62

Skrevet

Hun sa ikke noe til Øystein, nei... Reagerte på det selv og. 

Hun gjorde nok det, men som vanlig ble Øystein klippet vekk.

Anonymkode: 39dfb...f62

• Liker 5
Skrevet

Det er jo Øystein som er spøkelset. :P 

• Liker 1
Skrevet

Komikveld!

Har vi noen gang sett noen med dårligere selvinnsikt enn Silje i en slik serie? Snakk om å møte seg selv i døra! Hun klaget på Andres "barnslige" oppførsel sist uke osv, livredd for sabotasje, noe Andre altså ikke gjorde.. Later som om Marte ikke eksisterer, griner over brutte løfter når hun selv gjør det samme og ellers lyver til og baksnakker Marte.

Det er som at man ikke tror det kan være sant.

Anonymkode: 26ae2...6f2

• Liker 11
Skrevet

Nå har jeg vært i denne tråden en god, god stund, nesten helt fra de begynte å sende denne sesongen. Det er heldigvis enkelte her i tråden som makter å ha et noenlunde nyansert syn på ting, og husker på at dette er en konkurranse hvor vi får se 3 timer med klipp fra totalt 168 timer i en uke. 

Enkelte holder jo likevel på verre enn de deltakerne de kritiserer! Hva er greia, liksom? Dette er en TV-serie. Voksne mennesker deltar frivliig, og vet at de går til en konkurranse. Skulle det videre være sååå forferdelig mobbing der inne, står man 100% fritt til å forlate gården. 

Og så blir jeg veldig nysgjerrig på hvorfor enkelte velger å kritisere. Virker som om det egentlig ikke er et spørsmål om hva som blir gjort og sagt, men hvem som gjør og sier det og det. Folk velger seg én favoritt, og alt denne gjør er helt greit og heroisk, mens de andre ser man kun for det man kan kritisere.

Når Erling valgte Anja til storbonde, mente hun at det var dårlig begrunnet og en teit avgjørelse og så videre. Da reagerte folk i kommentarfeltene på hvor barnslig og lat hun visstnok var. Men når Erling ble like sur og saboterte da Anja valgte ham tilbake, da var det tydeligvis greit. Var også heeelt ugreit for Marit å hakke på André, men er helt greit for flere at han kaller Silje en drittkjerring. Og André var jo lansert som årets verste deltaker etter førsteuka, men etter hvert er det visst bare synd på ham, for det ble kjekkere å spy dritt om Marit.

Og Silje, som er så fæl fordi hun lager avtaler med folk og bryter dem. Men nå når Marte faktisk har avtaler med hver eneste deltaker igjen der inne, og MÅ bryte en på onsdag, da er det greit, for nå er liksom spillet kommet så langt. (En hel uke lenger!)

Selv har jeg heid på Marte og Marit fra dag 1. Marte synes jeg er tøff og har bein i nesa, og Marit synes jeg er en artig dame som har kommet med gullkorn etter gullkorn og bidratt med masse godt humør. Er de begge perfekte, eller ikke har gjort noe merkelig/dumt der inne? Nei. Men det tror jeg gjelder for samtlige andre deltakere også. André og Silje virker f.eks. som kule, tøffe folk for meg begge to, men på forskjellige måter. 

Anonymkode: 45472...ae5

SÅ enig med deg. DObbeltmoralen  her inne er latterlig 😂😂😂

Anonymkode: 8ca54...5e3

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...