Gå til innhold

Farmen 2015

Anbefalte innlegg

Skrevet

Silje har vel gjennom heile denne TV-serien sagt at avtaler sikkert må brytes, og at man først og fremst må tenke på seg selv. For en ukes tid siden så brøt hun i tillegg ein allianse der inne. Derfor bør hun også tåle å bli valgt til førstekjempe, selv om ein avtale har blitt brutt...

Anonymkode: 3455d...2a2

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Silje kommer sikkert til å bruke sine hersketeknikker og slue overtalelser for å få Charlotte til å bare gi et halvhjertet forsøk i tvekampen. Hun er god til å prate for seg og manipulere folk, det skal hun ha.

Anonymkode: 3f4e7...067

• Liker 1
Skrevet

Skal si de er sutrete disse deltakerne. Spesielt disse to som skal i kamp. Hun der Silje har jo spilt hele tiden, så skjønner ikke hva hun hulkegråter over. 

Anonymkode: ace7a...422

• Liker 3
Skrevet

Akkurat det er jeg helt uenig i. Synes dette med kniver er helt meningsløst nesten fordi ofte så er det tipping fra begge sider, med andre ord 50/50. 

Anonymkode: d1128...13e

Mange av spørsmålene er helt greie også. Hvis f.eks. 4 av 10 spm er planke så kan den med 2 kniver plutselig ha 6-7 rette svar mens den uten kniver har 4-5 rette. Det er best av 10 spm. Vanskelig å ta igjen den med kniver da.

• Liker 1
Skrevet

Hvis man kommer seg så langt som finalen, så kan jeg ikke fatte at det skal være noen heksekunst å beherske oppgavene. Man VET et kunnskap vil være avgjørende, så hvorfor lærer de seg ikke hvor lenge en ku går drektig, hvordan man opererer melkeseparatoren, hva slags redskap man bruker til hva. Det meste de trenger av info står i gårdsboka? Man VET også at man får poeng fra de andre deltagerne, der alle dolkestikk og drittslenging vil straffe seg.

Anonymkode: ad998...de0

• Liker 2
Skrevet

Kjenner at jeg blir litt frustrert av Silje og forsåvidt Charlotte også. Ja, greit at Marte ikke holdt avtalen. Og at de muligens hadde kommet nærmere hverandre. Men klarer de virkelig ikke å forstå at de er med på farmen, og at farmen er en konkurranse. Du kan vinne en bil og hytte. Hvorfor i alle dager skal du sette deg i en dårligere posisjon til å vinne, når du vet at du har større mulighet til å vinne ved å sette Silje som 1. kjempe?! Ahh, gaaad. I tillegg viste de en snutt av episoden på søndag hvor Charlotte ikke vet om hun vil slå Marit! Hallo, hvorfor er du der hvis du ikke har tenkt å vinne?

Dagens utblåsning :fnise:

• Liker 6
Gjest incognita
Skrevet

Silje sier "hopp!", og Charlotte spør " hvor høyt?". Gjør vondt å se på. 

Skrevet

Silje sier "hopp!", Charlotte hopper og kommer ikke ned igjen før Silje sier at det er greit.

Anonymkode: 293bd...e08

• Liker 8
Skrevet

Marte og André i finalen ville vært nice :)

Anonymkode: 74740...07c

• Liker 1
Skrevet

Skal si de er sutrete disse deltakerne. Spesielt disse to som skal i kamp. Hun der Silje har jo spilt hele tiden, så skjønner ikke hva hun hulkegråter over. 

Anonymkode: ace7a...422

Det er jo typisk for slike halv-psykopatiske folk.De mener de har en fødselsrett til å gjøre som de vil med andre,men når de får smake egen medisin tåler de ingenting.

Anonymkode: c5508...a6a

• Liker 7
Skrevet

Det er jo typisk for slike halv-psykopatiske folk.De mener de har en fødselsrett til å gjøre som de vil med andre,men når de får smake egen medisin tåler de ingenting.

Halvpsykopatisk? Kjenner du henne?

• Liker 4
Skrevet

Halvpsykopatisk? Kjenner du henne?

Det å vise slik oppførsel er et psykopatisk trekk.Greit å trakke på andre for min egen vinnings skyld men blir jeg utsatt for det samme skal de andre knuses.

• Liker 6
Skrevet

Det å vise slik oppførsel er et psykopatisk trekk.Greit å trakke på andre for min egen vinnings skyld men blir jeg utsatt for det samme skal de andre knuses.

Nå må du gi deg! For noe sludder.

Anonymkode: 9e356...86a

• Liker 4
Skrevet

:Facepalm:

Skrevet

Nå må du gi deg! For noe sludder.

Anonymkode: 9e356...86a

Tvert i mot - Hun har helt rett !

Anonymkode: ea1f2...679

• Liker 6
Gjest Citronella
Skrevet

Tvert i mot - Hun har helt rett !

Du er hennes lege eller psykiater? i så fall bryter du taushetsplikten din. Men jeg tror du er en sofasynser uten særlig kunnskap om hva du synser her på KG. Silje en lur og bøyer kappe etter vinden. Men slutt med denne diagnostiseringen på nett. Det avlsører deg som en uvitende Ab, samt krenkende for den det gjelder. Men jeg tror Silje er smart nok til å overse sike sofasynsere som deg.  

Skrevet

Jeg tenker at de reaksjonene vi ser fra Silje er mer kalkulert og styrt av fornuft, en de er styrt av følelser, selvfølgelig for å komme lengst mulig, uten at hun av den grunn er psykopat

• Liker 3
Skrevet

Synes ikke Silje har noe å sutre over.Hun har kjørt sitt løp for å nå lengst mulig,og dolket folk i ryggen etter behov.Da er det rimelig å forvente at andre gjør det samme tilbake.At hun står og griner mens hun sier hun håper Andre og de andre setter Marte "så jævlig på plass" blir bare patetisk.Hun hadde gjort akkurat det samme som Marte om det var hennes valg.

• Liker 9
Skrevet

Det sendes egentlig alt for få episoder av Farmen.  :icon_frown:
 Det blir så fryktelig lenge å vente mellom hver nye episode.... 

Anonymkode: 3455d...2a2

• Liker 4
Skrevet

Du er hennes lege eller psykiater? i så fall bryter du taushetsplikten din. Men jeg tror du er en sofasynser uten særlig kunnskap om hva du synser her på KG. Silje en lur og bøyer kappe etter vinden. Men slutt med denne diagnostiseringen på nett. Det avlsører deg som en uvitende Ab, samt krenkende for den det gjelder. Men jeg tror Silje er smart nok til å overse sike sofasynsere som deg.  

I allefall like pass som den " kjerringsynsinga" du driver med

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...