Gå til innhold

Farmen 2015

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor han Andre-typen var så fryktelig skuffet for?

Man kan jo aldri stole helt 100 % på noen der inne, og han burde selvfølgelig vært klar over den store risikoen over å bli valgt til første kjempen denne uken... :P

Anonymkode: 3455d...2a2

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror Silje har forregnet seg ved å velge André. For det første kommer han kanskje til å sabotere ukesoppdraget. I så fall får ikke Silje kniven, og de må klare seg uten skikkelig mat neste uke også. For det andre tror jeg André velger Jas som andrekjempe, og jeg tror han slår Jas i tvekampen. I så fall er André tilbake på Farmen.

Det hadde vært smartere å heller velge Jas som førstekjempe, for Jas hadde nok ikke sabotert ukesoppdraget, og han hadde garantert tapt tvekampen.

• Liker 3
Skrevet

Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor han Andre-typen var så fryktelig skuffet for?

Man kan jo aldri stole helt 100 % på noen der inne, og han burde selvfølgelig vært klar over den store risikoen over å bli valgt til første kjempen denne uken... :P

Tror kanskje at det faktum at broren hans døde mens han var inne på Farmen, også spiller inn på hvordan han reagerte. Ifølge tv2 skjedde dette ca. midtveis i innspillingen, og Andrè fikk lov til å gå i begravelsen men måtte tilbake på Farmen innen 24 timer. Han har neppe fått anledning til å sørge, og har sikkert mange tanker i hodet. Han har også sagt i ettertid at han angret på å bli på Farmen etter at han fikk denne beskjeden.

• Liker 6
Gjest Hold the door
Skrevet (endret)

-

Endret av Hold the door
Skrevet

Kjempetrist med broren hans og det spilte nok veldig inn, men han virker jo generelt som en nærtakende type som lett blir fornærmet da. Det har han vist tendenser til hele tiden. Men selv om han er hårsår er han også dyktig og kunnskapsrik og skaper underholdning, så håper han blir lengst mulig. 

Skrevet

Jeg håper André taper tvekampen, for han blir så lett sur

• Liker 1
Skrevet

Syns det er festlig at han blir så lett sur jeg da, derfor jeg vil ha han der. Holdt på å le meg fillete av surmulingen hans i sted! :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Herregud, André oppfører seg som en femåring. Det er et spill, noen må velges. 

Anonymkode: aa767...7d3

• Liker 3
Skrevet

Litt redd for at Andre ikke gir alt i tvekampen og taper den med vilje.

Anonymkode: 5bccd...bbb

Skrevet

Uansett hva som skjer er sjansen rimelig stor for at den som blir storbonde neste uke velger Silje som førstekjempe.

Anonymkode: 26ae2...6f2

• Liker 5
Skrevet

Hvorfor har vi egentlig aldri sett deltakerne mate de papegøyene som holder til på det storbonde-loftet?

Og hva matet man egentlig slike papegøyer med, spesielt i 1915?  :fnise:

Det er ikke papegøyer, men undulater. De blir vel foret med frø kan jeg tenke meg.

Skrevet

Det må i alle fall være temmelig kjipe greier å være den aller siste personen som ryker ut, rett før den finale-uken skal begynne.

Da er man så nære å komme seg inn i finale-uken, i tillegg til at man ikke får muligheten til å velge noen storbonde der inne...

• Liker 1
Skrevet

Får da virkelig håpe at Andre saboterer ukesoppdraget nå! Han har jobbet og stått på som f... og så får han denne midt i trynet av den Silje-bitchen! Fy faen!! Det er obligatorisk å velge alle utfordrere til 1.kjempe så valget hennes burde vært enkelt og greit.

• Liker 1
Skrevet

Silje er ikke mye til taktiker. Gjennom å velge Andre oppnådde hun to ting:

1) Stor fare for sabotasje av ukesoppdraget

2) Stor fare for at enten Andre eller Jazz blir storbonde neste uke, og da vil Silje mest sannsynlig bli førstekjempe

Begge deler hadde hun trolig unngått gjennom å velge Marte. 

• Liker 2
Skrevet

Silje er ikke mye til taktiker. Gjennom å velge Andre oppnådde hun to ting:

1) Stor fare for sabotasje av ukesoppdraget

2) Stor fare for at enten Andre eller Jazz blir storbonde neste uke, og da vil Silje mest sannsynlig bli førstekjempe

Begge deler hadde hun trolig unngått gjennom å velge Marte. 

Du har nok rett. Og hadde hun valgt Marte, og Charlotte hadde ryki, hadde nok Charlotte valgt Silje til storbonde neste uke også 😉

Hadde Marte derimot ryki hadde hun valgt Eilev som storbonde, men jeg tviler på at Marte hadde gitt Eilev ultimatum  om å få ut Silje, og Eilev er nok for snill til å velge noen som hevn uansett. Og Silje er ikke hans største konkurrent der inne, så hun hadde nok ikke blitt førstekjempe, slik hun risikerer nå. 

Anonymkode: 867d8...add

• Liker 1
Skrevet

Du har nok rett. Og hadde hun valgt Marte, og Charlotte hadde ryki, hadde nok Charlotte valgt Silje til storbonde neste uke også 😉

Hadde Marte derimot ryki hadde hun valgt Eilev som storbonde, men jeg tviler på at Marte hadde gitt Eilev ultimatum  om å få ut Silje, og Eilev er nok for snill til å velge noen som hevn uansett. Og Silje er ikke hans største konkurrent der inne, så hun hadde nok ikke blitt førstekjempe, slik hun risikerer nå. 

Anonymkode: 867d8...add

Jepps, enig. Farmen har vel aldri før hatt en selvutnevnt "spiller" som har vært så dårlig til å "spille".

• Liker 1
Skrevet

Fikk utrolig vondt av å se André på God kveld Norge nå:icon_frown:

Anonymkode: bc75e...593

• Liker 1
Skrevet

fortell:)

Skrevet

Hva er egentlig poenget med å skrive et sånt innlegg? Hva tror du vi (dvs. de fleste) som ikke ser på God Kveld Norge får ut av det?

• Liker 2
Skrevet

Hva er egentlig poenget med å skrive et sånt innlegg? Hva tror du vi (dvs. de fleste) som ikke ser på God Kveld Norge får ut av det?

Beklager, har lest flere ganger her at flere følger med på God kveld Norge. Er jo lett å gå inn på tv2.no og sjekke ut klippet.

I hvertfall så fortalte han om hvordan det var å miste sin yngste bror, da han var inne på Farmen.

Igjen, beklager:) Her er klippet: http://www.tv2.no/v/979085/

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...