Gå til innhold

Farmen 2015

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er mye å glede seg til. London Chess Classic starter 4. desember og Håndball-VM starter dagen etter.

:sove::sove: :sove:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker vi sier Andre og Marte jeg.  Mads var ei klyse ... ekkel femikladd av en blodsoss !

Anonymkode: ea1f2...679

Hva var femi og sossete med ham?

• Liker 1
Skrevet

Sarkasmen merkes ikke her :rolleyes:

Anonymkode: e6a38...37f

Bedre enn mange av dere som sitter her å snakke dritt om folk dere ikke kjenner men bare har sett på tv. Det er mye verre. 

Skrevet

Nesten så jeg begynner å tro du er Mads, Mats. 

• Liker 7
Skrevet

Eventuelt og mer sannsynlig heller en person som er jævlig besatt av ham. 

Anonymkode: edcd3...bf3

• Liker 1
Skrevet

Bedre enn mange av dere som sitter her å snakke dritt om folk dere ikke kjenner men bare har sett på tv. Det er mye verre. 

:murvegg: 

• Liker 1
Skrevet

Ikke noe femi med han. Da har du ikke sett skikkelige femikladder. Du er bare sjalu på de som er penere og har mer greie på kule og pene klær enn deg selv.

Kutt ut, Mads.

Anonymkode: 26ae2...6f2

• Liker 3
Skrevet

Det var du som drev og sa at de som er med på god kveld Norge går ut av farmen og kjefta når noen nevnte at Stig var der

Ja, han som laget tråden besluttet jo at det ikke var spoiling, så da ble det vel vedtatt at det var lov å skrive slike ting her. At Marit ville bli valgt (og ryke) var jo åpenbart ut fra Dagbladets handlinger.

• Liker 1
Skrevet

Eventuelt og mer sannsynlig heller en person som er jævlig besatt av ham. 

Anonymkode: edcd3...bf3

Han var min favoritt i farmen ja og synes han var awesome. Så er jeg i mot drittslenging mot folk dere ikke kjenner. 

Skrevet

Kutt ut, Mads.

Hva? Navnet mitt skrives med t ikke d.

Skrevet

For jeg er i mot drittslenging? 

Skrevet

En måned igjen, det er 12 episoder igjen :)

Hvordan i all verden skal dette være mulig da?

Under Tinget på søndag, så satt det vel seks deltakere igjen på de benkene der?

Pluss ein person som kom tilbake etter tvekampen, da Marit endelig måtte reise fra gården.

Når finale-uken skal begynne, så skal det vel sitte igjen kanskje fem eller seks deltakere?

Anonymkode: 3455d...2a2

Skrevet

Ja, han som laget tråden besluttet jo at det ikke var spoiling, så da ble det vel vedtatt at det var lov å skrive slike ting her. At Marit ville bli valgt (og ryke) var jo åpenbart ut fra Dagbladets handlinger.

Høres hyklersk ut, det var jo aldri noen spoiling uansett. det har vært flere på gkn som ikke har røket ut...

Skrevet

Ja, bedre enn mange. 

Nei, du kan bare dømme etter oppførselen på Farmen hos de andre. Mats er den eneste vi vet hvordan er i 2015, og han er tiltalt for vinningskriminalitet.

• Liker 1
Skrevet

Nei, du kan bare dømme etter oppførselen på Farmen hos de andre. Mats er den eneste vi vet hvordan er i 2015, og han er tiltalt for vinningskriminalitet.

Jeg dømmer de som virkelig har oppført seg som dritt, ikke de andre. Nei du vet ikke hvordan hverken han eller noen andre som du ikke kjenner er. Du har bare lest det media har skrevet. 

Skrevet

For jeg er i mot drittslenging? 

Nei, men fordi du virker så besatt av han. Navnet er det samme, bare ulik skrivemåte og profilbildet ditt er klin likt han. Så jeg tror egentlig at du er han og er her fordi du vil følge med på hva som skrives om deg og det forstår jeg godt. Jeg har aldri hatt noe imot Mads bare så det er sagt. Det han har gjort er fryktelig dumt, men vi gjør alle dumme ting her i livet, noen dummere enn andre. Jeg tror Mads/du er en god gutt som bare har havnet utpå litt og gjort noen dumme valg. 

• Liker 1
Skrevet

Han

Han var min favoritt i farmen ja og synes han var awesome. Så er jeg i mot drittslenging mot folk dere ikke kjenner. 

Si det til offeve

Skrevet

Nei, men fordi du virker så besatt av han. Navnet er det samme, bare ulik skrivemåte og profilbildet ditt er klin likt han. Så jeg tror egentlig at du er han og er her fordi du vil følge med på hva som skrives om deg og det forstår jeg godt. Jeg har aldri hatt noe imot Mads bare så det er sagt. Det han har gjort er fryktelig dumt, men vi gjør alle dumme ting her i livet, noen dummere enn andre. Jeg tror Mads/du er en god gutt som bare har havnet utpå litt og gjort noen dumme valg. 

Jeg digger han og er i mot de som skriver dritt om han. Jeg digger også Marte og er i mot de som skriver dritt om henne. Har ikke sett noen har skrevet dritt om henne. Profilbildet mitt er Kevin Zegers.

Skrevet

Hvem?

Mente offerne, de han svindlet. De vil ikke være enig meg deg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...