Testosteron Skrevet 1. november 2015 #1601 Skrevet 1. november 2015 Er vel Jazz som blir storbonde nå. Det kan bli interessant, hehe. Tv2 spoilet det jo nesten også siden Silje først sa hun skulle sabotere om Jazz ble storbonde og like etter sier hun at hun driter i ukesoppdraget. Ganske tydelig at han blir storbonde da. Håper han sender Mar(er)it(t) ut i kamp igjen! Jeg også tror det blir Jazz siden han var den Habiba stod nærmest, og som du påpeker, har TV2 hintet ganske sterkt om at det blir ham. Spennende å se hvem han velger som førstekjempe
AnonymBruker Skrevet 1. november 2015 #1602 Skrevet 1. november 2015 Silje og Marit alene hadde ikke makt til å sende henne hjem. At hun ikke kjente dem er ikke relevant. Hvis hun syns avtalen var falsk, så kunne hun bare latt være å inngå den. Da hadde hun ikke kommet inn. Det er et spill, og det var det hun kunne gjøre for å komme seg inn Anonymkode: bc75e...593 6
Charmander Skrevet 1. november 2015 #1603 Skrevet 1. november 2015 (endret) Jeg respekterer ikke avtalebrudd. Det er så komisk å se måten Marit driter seg ut på, snakk om å gjøre seg selv til klovn på nasjonal-tv! Habiba derimot er en person jeg må si jeg beundrer. Driter fullstendig i avtalen, og forteller Marit at problemet er at hun er snill med henne, men behandler andre som dritt. Rett og slett første klasse oppførsel, og hun setter foten ned for tullet til Marit som setter seg i et latterlig dårlig lys. Avtalebruddet til Habiba er helt legitimt av helt åpenbare årsaker, synd hun tapte tvekampen men da blir Jasdeep storbonde så det kan jo bli interresant... Endret 1. november 2015 av Charmander 8
AnonymBruker Skrevet 1. november 2015 #1604 Skrevet 1. november 2015 Supert at Marit gikk videre Anonymkode: a360e...378 2
AnonymBruker Skrevet 1. november 2015 #1605 Skrevet 1. november 2015 Etter denne episoden, så er det vel igjen to-tre vanlige uker (med tvekamper) før selve finale-uken begynner? Anonymkode: 3455d...2a2
Testosteron Skrevet 1. november 2015 #1606 Skrevet 1. november 2015 (endret) Da hadde hun ikke kommet inn. Anonymkode: bc75e...593Hvorfor ikke? Hun hadde i utgangspunktet 50 % sjanse for å komme inn. Silje og Marit ønsket seg henne med videre siden de vurderte henne som den svakeste motstanderen. Det kan hende de hadde valgt henne selv uten avtalen, og det var ikke bare Silje og Marit som bestemte dette Endret 1. november 2015 av Testosteron 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2015 #1607 Skrevet 1. november 2015 Silje og Marit alene hadde ikke makt til å sende henne hjem. At hun ikke kjente dem er ikke relevant. Hvis hun syns avtalen var falsk, så kunne hun bare latt være å inngå den. Du tar feil. Hadde Silje og Marit bestemt seg for å få Habiba ut og Camilla inn hadde de lett overtalt Charlotte. Det var jentene på gården som skulle velge av utfordrerjentene. Så JO, de hadde makt og drev et råttent spill. Anonymkode: 867d8...add 5
melatonin Skrevet 1. november 2015 #1608 Skrevet 1. november 2015 Er skuffet... Marit har vist seg å være skikkelig hurpe. Slik hun har oppført seg med André og Habiba. Motbydelig dame. Uansett hvor irriterende anja var så er Marit et motbydelig kvinnemenneske og ti ganger verre, trodde hun var ei liknes dame. Anklage Habiba for å være barnslig er jo bare tull når hun oppfører seg sånn. Håper Marit går fort ut, nå som de andre vet hvordan hun nærer seg til. Andre har jeg begynt å like etter hvert, og de jeg likte fra starten viser seg å være fæle. Men det er vel slik tv2 vil ha det 😀 8
melatonin Skrevet 1. november 2015 #1609 Skrevet 1. november 2015 Det er så komisk å se måten Marit driter seg ut på, snakk om å gjøre seg selv til klovn på nasjonal-tv! Habiba derimot er en person jeg må si jeg beundrer. Driter fullstendig i avtalen, og forteller Marit at problemet er at hun er snill med henne, men behandler andre som dritt. Rett og slett første klasse oppførsel, og hun setter foten ned for tullet til Marit som setter seg i et latterlig dårlig lys. Avtalebruddet til Habiba er helt legitimt av helt åpenbare årsaker, synd hun tapte tvekampen men da blir Jasdeep storbonde så det kan jo bli interresant... håper han da setter Marit som første kjempe og så må hun velge Marthe som ser ut som om hun kan kjempe som en maskin, og knuser henne. Eneste problemet er at da blir Silje storbonde... Da kan vi håpe på sabotasje 😉 1
Testosteron Skrevet 1. november 2015 #1610 Skrevet 1. november 2015 (endret) Det var jentene på gården som skulle velge av utfordrerjentene. Anonymkode: 867d8...addDet var jeg ikke klar over. Jeg trodde alle var med og bestemte hvem som fikk bli med videre uavhengig av kjønn Endret 1. november 2015 av Testosteron 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2015 #1611 Skrevet 1. november 2015 Trodde jeg og egentlig. Anonymkode: 259fa...148 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2015 #1612 Skrevet 1. november 2015 Det var jeg ikke klar over. Jeg trodde alle var med og bestemte hvem som fikk bli med videre uavhengig av kjønnI utgangspunktet er det vel sånn. Men Eilev, som var storbonde, bestemte at jentene fikk velge av utfordrerjentene. Anonymkode: 867d8...add
AnonymBruker Skrevet 1. november 2015 #1613 Skrevet 1. november 2015 Anonymkode: 259fa...148eh, noe rart her. Jeg skulle sitere testoteron, men det jeg skrev havnet inni. Rart 😯 Anonymkode: 259fa...148
AnonymBruker Skrevet 1. november 2015 #1614 Skrevet 1. november 2015 Kjipt at Habiba røyk, og surt måten hun røyk på. Synes hun var veldig tøff som både gjennomskuet og sa fra til Marit. Om ikke annet så ble det i alle fall kjent på gården at Silje og Marit drev et råtten spill ovenfor Habiba. Anonymkode: 867d8...add 6
AnonymBruker Skrevet 1. november 2015 #1615 Skrevet 1. november 2015 Hvorfor ikke? Hun hadde i utgangspunktet 50 % sjanse for å komme inn. Silje og Marit ønsket seg henne med videre siden de vurderte henne som den svakeste motstanderen. Det kan hende de hadde valgt henne selv uten avtalen, og det var ikke bare Silje og Marit som bestemte detteHadde Habiba sagt hun ikke ville inngå avtale med Marit og Silje hadde de fått henne ut. Så enkelt er det faktisk. Da hadde de heller prøvd å gjøre en avtale med Camilla. De så ikke på Habiba som en svak motstander når de visste hun var bonde. Det var Eilev som sa at Habiba og Jas var svake motstandere. Anonymkode: 867d8...add 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2015 #1616 Skrevet 1. november 2015 Det er litt merkelig at i starten av denne sesongen klagde seerne på at det var for lite action i år i forhold til i fjor. Men, nå når det hele er blitt nesten like ille som i fjor da er det plutselig ikke greit lenger, da er det mobbing og viktigst å få ut de som lager action/bråk så fort som mulig Jeg håper kranglefantene blir der inne så lenge som mulig jeg Anonymkode: 3ab18...379 4
AnonymBruker Skrevet 1. november 2015 #1617 Skrevet 1. november 2015 Det er litt merkelig at i starten av denne sesongen klagde seerne på at det var for lite action i år i forhold til i fjor. Men, nå når det hele er blitt nesten like ille som i fjor da er det plutselig ikke greit lenger, da er det mobbing og viktigst å få ut de som lager action/bråk så fort som mulig Jeg håper kranglefantene blir der inne så lenge som mulig jeg Anonymkode: 3ab18...379Tenkte akkurat på det samme. Vil ikke si at det er mobbing, men selvfølgelig Marit kunne kanskje holdt litt igjen ved flere anledninger. Allikvel er det gøy med litt action, sabotering og dårlig stemning. Når man går oppå hverandre i så mange uker så skjønner jeg at man blir lei etterhvert og da er det sikkert vanskelig å holde tilbake tilslutt. Det er et spill, så får vi jo se da hvem som når lengst. Silje og Marit har kanskje gått litt hardt ut, og det har jo slått litt tilbake nå. Hvis Jazz blir storbonde så er redd for at en av de blir første kjempe og da blir det spennende å se om ''familien'' holder eller om de tar Marte. Silje og Marit ''sviktet'' jo Charlotte litt med denne avtalen de hadde med Habiba blant annet. Det blir en spennende uke, og jeg håper å masse action Anonymkode: 75778...ab1 2
AnonymBruker Skrevet 1. november 2015 #1618 Skrevet 1. november 2015 Marit og Silje gjorde jo også Charlotte veldig utsatt for å eventuelt bli andrekjempe ved å inngå den avtalen med Habiba, hun som liksom er med i "familien" deres. Marte er vel den sterkeste av jentene der, så er tvilsomt at hun ville bli valgt egentlig. Utrolig råttent gjort ovenfor Charlotte synes jeg! Anonymkode: edcd3...bf3 4
AnonymBruker Skrevet 1. november 2015 #1619 Skrevet 1. november 2015 Med den gjengen som er igjen nå, er dette så gørra kjedelig at vi kan like gjerne se på et finsk fjernsynteater fra 70-tallet. Håper virkelig Andre og Marte tar "styringa" snart, og får rensket opp blandt trønderheksa og de personlighetsløse .... Utrolig dårlig jobb de har gjort med castingen i år ! Anonymkode: ea1f2...679 1
Gjest Asmir Skrevet 1. november 2015 #1620 Skrevet 1. november 2015 Bra at Habiba turte å sette ned foten. Fint å se at noen endelig turte å fortelle Marit og Silje at opplegget deres, ikke holder mål og er forferdelig barnslig. De trengte virkelig en oppvekker. Synd at førstnevnte røk ut av konkurransen i dag, hun virket som et herlig menneske. Skulle faktisk ønske at jeg var der, og kunne gi hun en stor klem og fortelle at det hun gjorde var helt riktig.Jasdeep er fortsatt med, likeså Andre. Holder en knapp på de to, har sansen for dem. Eilev og Øystein er for øvrig også to festlige karer.Håper denne "familien" blir splittet snart, de kan ikke holde på slik. Det er greit å føre en "skitten" taktikk, men når det blir et slikt nivå, blir det bare for dumt. Da blir litt av sjarmen borte, og det ender heller i et stort helvete for de andre. Marit er jo helt på bærtur, og oppfører seg utrolig ekkelt og ufint. Silje er falsk, horer rundt og slikker alle og enhver opp etter ryggen. Håper Charlotte tar til vettet snart, hun er den mest fornuftige av de tre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå