Gå til innhold

Farmen 2015

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ellers synes jeg Øystein var litt søt med det dukketeateret 😄 Hvordan han hadde gleda seg såååå til å fremføre stykket.. :fnise:

Anonymous poster hash: 867d8...add

Typisk sånn "forelska gutt som er med på alt det jenta han liker, er glad i å gjøre"-opplegg.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

og hvorfor meldte Mads seg egentlig på dette programmet, når han visste at det var en risiko for at dette kunne skje?

han måtte vel ha en liten anelse om hva som var på ferde?

Enig i at det var korttenkt av han, men han tok vel sjansen på at han ikke ville bli innkalt under innspillingen. Personlig synes jeg det var litt kjedelig at han måtte reise, for han hadde vinnerinstinktet i orden, så hadde blitt spennende under tvekamper osv.

Når det gjelder hun Marit, så synes jeg hun er ganske ekkel mot André. Har ikke sansen for den damen der.

• Liker 1
Skrevet

Som jeg lo når Marit skulle gi Vidar hadet-klem og han bare: nei, du får ikke noe klem for du er så slem! Hahaha! 

Anonymkode: edcd3...bf3

• Liker 5
Skrevet

Haha, samme her! Det fortjente hun! Er så drittlei den kjerringa og jeg forstår veldig godt at André blir irritert på røya. Skulle ønske Vidar hadde fått bli på gården, det var så koselig å se hvordan André lyste opp da han fikk en venn. Greit han er irriterende til tider, men han fortjener en venn for det. Akkurat nå er det Marit som er mest irriterende, så håper hun ryker på hue og ræva rett hjem til Trøndelag! Hun kaller André sur, men hun er jaggu meg sur selv og. Ustabil som fy i humøret. Enten har hun splittet personlighet eller så er det overgangsalderen! :fnise: 

• Liker 2
Skrevet

Quotinga funker ikke ihvertfall. Skulle sitere brukeren over meg, så havnet mitt svar i siteringsboksen i stedet. Æsj. 

• Liker 1
Skrevet

Det merkelige øyeblikket når alle utfordrerne heter habiba, babia ,hahba klabba, kababba

Anonymous poster hash: 651f1...0cf

Eh.. saklig.

• Liker 4
Skrevet

Krysser fingrene for at Habiba har "baller" nok til å velge Marit!!! Begynner å bli lei den dama nå...

• Liker 5
Skrevet

og hvorfor meldte Mads seg egentlig på dette programmet, når han visste at det var en risiko for at dette kunne skje?

han måtte vel ha en liten anelse om hva som var på ferde?

Jeg ser ikke bort fra at han ønsket å melde seg ut av det virkelige liv, fordi han visste at kreditorer var etter ham. Da kan det nok friste å gjøre seg utilgjengelig både på mobil og på nett. 

Anonymkode: 293bd...e08

• Liker 5
Skrevet

Herregud, de andre deltagerene må tro at Mads har mistet et nært familiemedlem eller noe. Tviler på han hadde fått like mye medlidenhet hvis han hadde sagt det som det var; "Sorry jeg må trekke meg, må i retten. Er tiltalt for svindel skjønner dere". :fnise:

Det er jo en lang intervjuprosess på forhånd, så at søsteren meldte han på er ingen unnskyldning.

Anonymkode: 3f4e7...067

• Liker 3
Gjest incognita
Skrevet

Ellers synes jeg Øystein var litt søt med det dukketeateret 😄 Hvordan han hadde gleda seg såååå til å fremføre stykket.. :fnise:

Anonymous poster hash: 867d8...add

Hihi, enig. Søtt hvordan han gikk rundt og trippa. Man kunne se at han gledet seg skikkelig. De andre (husker ikke hvem, sikkert Mar(er)it(t) pratet om hvor talentløs han var og det var visst nærmest skandale, men jeg synes da ikke han var såå ille. Dessuten var det forfriskende å endelig få se litt personlighet fra ham, for det har virkelig vært mangelvare hittil i sesongen. 

Skrevet

Hihi, enig. Søtt hvordan han gikk rundt og trippa. Man kunne se at han gledet seg skikkelig. De andre (husker ikke hvem, sikkert Mar(er)it(t) pratet om hvor talentløs han var og det var visst nærmest skandale, men jeg synes da ikke han var såå ille. Dessuten var det forfriskende å endelig få se litt personlighet fra ham, for det har virkelig vært mangelvare hittil i sesongen. 

Helt enig.. Syntes han var fin jeg.. :)

• Liker 2
Skrevet

Jeg ser ikke bort fra at han ønsket å melde seg ut av det virkelige liv, fordi han visste at kreditorer var etter ham. Da kan det nok friste å gjøre seg utilgjengelig både på mobil og på nett. 

Anonymkode: 293bd...e08

Det frister jo uansett, om man har kreditorer etter seg eller ei..

• Liker 2
Skrevet

Det sier LITT når FIRE andre ukjente ankommer gården og ALLE FIRE synes Marit er slem og ekkel og at de synes synd på Andrè som må ta imot så mye dritt hele tiden! Det kommer bare mer og mer fram hvor ufordragelig hun er synes jeg.

Anonymous poster hash: f2ec2...9f6

Det handlar vel om at dei ikkje har sett måten André har oppført seg før dei kom på garden det, og dermed kun ser måten Marit er imot han.. Kan ikkje gå og smile og vere god mot alle som oppførar seg slik som det er blitt vist på tv. Er nok mykje som føregår på garden, som ikkje blir vist på tv-en.. ;)

• Liker 3
Skrevet

Hehe, enig. Synes ikke det var så ille jeg... og innlevelse var i hvert fall ikke mangelvare. Var bare gøy å se hvor mye han la i det selv, og at de koste seg med både forberedelsene og fremføringen av stykket. Overrasker meg ikke om det blir litt romantikk der fremover... :P

• Liker 1
Skrevet

Marit tåler ikke at andre kommer i søkelyset på en positiv måte, hun må være spydig og rakke ned på folk. Det var ikke noe koselig "spøking" med Øystein, slik det heller ikke var det med Andrè. Ser/hører man etter når hun prater, ser man den syrlige ekle måten hun snakker om andre på. En typisk mobber in real life! Kjenner typen så godt!

Anonymkode: f2ec2...9f6

• Liker 4
Skrevet

Det merkelige øyeblikket når alle utfordrerne heter habiba, babia ,hahba klabba, kababba

Anonymous poster hash: 651f1...0cf

Morsomt at storbonden ikke turte å innrømme hvorfor de lot de to ikke-etnisk norske bli på gården: De var redde for at det ville komme mistanke om rasisme. 

Anonymkode: 26ae2...6f2

Skrevet

Herregud, de andre deltagerene må tro at Mads har mistet et nært familiemedlem eller noe. Tviler på han hadde fått like mye medlidenhet hvis han hadde sagt det som det var; "Sorry jeg må trekke meg, må i retten. Er tiltalt for svindel skjønner dere". :fnise:

Det er jo en lang intervjuprosess på forhånd, så at søsteren meldte han på er ingen unnskyldning.

Anonymkode: 3f4e7...067

Du har uansett ikke noe med det å gjøre. Hadde du synes det var morsomt? Siden du bruker :fnise: ?

Skrevet

Det er ingen muslimer på Farmen nå heller.

samma om det er muslim eller pakkis. Han har iallefall noe på hodet som ser veldig muslim akti ut . Def passer ikke inn på farmen. 

Blir så irritert når tv programmer er pålagt å ha med utlendinger.

Anonymkode: 651f1...0cf

Skrevet

samma om det er muslim eller pakkis. Han har iallefall noe på hodet som ser veldig muslim akti ut . Def passer ikke inn på farmen. 

Blir så irritert når tv programmer er pålagt å ha med utlendinger.

Anonymkode: 651f1...0cf

Les litt du, kunnskap er makt! Klærne de har passer som sagt heller ikke inn i 1915. Hvorfor reagerer du ikke på det hvis det skal være så 'autentisk' 1915 Norge?

• Liker 6
Skrevet

Les litt du, kunnskap er makt! Klærne de har passer som sagt heller ikke inn i 1915. Hvorfor reagerer du ikke på det hvis det skal være så 'autentisk' 1915 Norge?

Hudfarge er sikkert mye lettere å legge merke til, enn hva slags klær folk går med ?

Anonymkode: 3455d...2a2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...