Gå til innhold

Farmen 2015

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 100% sikker på at det er Mads som innrømmer at han er anmeldt for svindel og må forlate farmen. Derfor gråter jentene. De sier jo i reklamen at han har noe å fortelle. Synd at de må ødelegge for seg selv på den måten. 

Anonymous poster hash: 6dd10...dba

Håper du har rett !  Vekk med drittsekken. Synd Marte faller for en sånn ....

Anonymous poster hash: ea1f2...679

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje derfor hun griner så fælt også, at hun er fryktelig skuffet. Blir spennende å se hva det er altså. Skulle jo tro noen hadde dødd eller noe sånn som hun grein.

Skrevet

Helt enig! Godt at hun ene utfordreren, agronomen, gjennomskua smiskinga med en gang. :Hehe:

Anonymous poster hash: 259fa...148

Hehe, ja. :) Ikke akkurat vanskelig å gjennomskue den smiskingen der. :P Silje virker rett og slett uspiselig. Grøss og gru.

• Liker 1
Gjest Hold the door
Skrevet (endret)

-

Endret av Hold the door
Skrevet

Jeg har ikke sett reklamen, men jeg får ikke det med Mads til å passe med at "en av deltakerne blir utsatt for en dramatisk hendelse." 

Har sett reklamen.. men ja stusset litt på dette selv!! Blir spennende å se hva som skjer!!

Skrevet

Håper du har rett ! Vekk med drittsekken. Synd Marte faller for en sånn ....

Anonymous poster hash: ea1f2...679

At det går an å snakke sånn om andre om folk dere ikke kjenner. Voksne mennesker. Hvorfor liker folk å være jævlig mot andre der de kan være anonym? Voks opp. Trekker meg ut av denne mobbe tråden.
Skrevet

At det går an å snakke sånn om andre om folk dere ikke kjenner. Voksne mennesker. Hvorfor liker folk å være jævlig mot andre der de kan være anonym? Voks opp. Trekker meg ut av denne mobbe tråden.

Jeg tror du er Mads. Og jeg har ingenting imot han/deg bare så det er sagt.

Anonymous poster hash: 8a19e...1cc

• Liker 1
Skrevet

Mats ryker pga bedrageri og rettssak.

Anonymous poster hash: ace7a...422

• Liker 1
Skrevet

Æsj. Kjipt at TV2 røper hva som skjer i kveldens episode... 

• Liker 2
Gjest Hold the door
Skrevet (endret)

-

Endret av Hold the door
Skrevet

Mads er den som ryker i kveld. På grunn av de allerede kjente omstendighetene i forhold til hans firma og næringsvirksomhet

Skrevet

Vitsen med Farmen når man kan lese hva som skjer på VG tidligere på dagen?!

Anonymous poster hash: f2ec2...9f6

• Liker 3
Skrevet

Jævlig irriterende at tv2/VG absolutt må røpe hva som skjer i kveldens episode! VG kunne vel ventet med å publisere det innlegget til etter at kveldens episode var over! 

• Liker 2
Skrevet

Faen altså, jeg som hadde gledet meg til i kveld!! :sur:

• Liker 1
Skrevet

Takk til tv2 som spoilet, jesus! Hvordan kan de gjøre noe slikt? Argh!

Anonymous poster hash: 44231...18d

Skrevet

Veldig synd vi ikke får se Mads og André i kamp da. Hadde håpet på det, det hadde vært så gøy. 

• Liker 3
Skrevet

Dumt at Mads måtte trekke seg, men jeg er glad for at det ikke var noen av de andre. Siden Marte gråt så fælt, så trodde jeg det var hun som måtte ut. Jeg trodde noen i familien hennes hadde dødd

Skrevet

Er det bedre å spise av felles matforråd i smug..?

I dette tilfellet spiste de mat de selv hadde laget. Det er ikke rett å gjøre det, men jeg syns ikke det er like ille som å ødelegge det andre har laget. André ødela mel som Marte og Anja hadde kvernet. Det syns jeg er mye verre

• Liker 1
Skrevet

litt sabotering gjør det vel litt mer spennende for tv-seerne som følger med på dette da.

selv om det kanskje ikke var like morsomt for alle deltakerne der inne.... 

Anonymous poster hash: 3455d...2a2

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...