Gå til innhold

Farmen 2015

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun drev jo og gravde da de laget jordkjeller. Og fikk det kuttet som måtte sys.

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun er jo nesten den eneste av jentene som har litt sensuell utstråling da .....

Anonymous poster hash: ea1f2...679
  • Liker 2
Skrevet

Kanskje Øystein har valgt selv at han ikke skal bli filmet så mye og blir hørt på det for han ble jo headhuntet. Jeg så at han av og til har ansikt tics, kanskje det er derfor. Ikke at det gjør noe, men kanskje det er grunnen til vi ser så lite av han. Har ikke sett den siste episoden da så kanskje han er mer synlig, men er så rart at han er såå i bakgrunnen i forhold til alle andre .

Anonymous poster hash: 46b7d...2a9
  • Liker 1
Skrevet

Kanskje Øystein har valgt selv at han ikke skal bli filmet så mye og blir hørt på det for han ble jo headhuntet. Jeg så at han av og til har ansikt tics, kanskje det er derfor. Ikke at det gjør noe, men kanskje det er grunnen til vi ser så lite av han. Har ikke sett den siste episoden da så kanskje han er mer synlig, men er så rart at han er såå i bakgrunnen i forhold til alle andre .

Hadde ansiktstics vært et problem så hadde han jo ikke blitt valgt ut til å være deltaker. Ser ikke akkurat for meg på castingen "Vi har lyst til å ha deg med, men håper det er ok at du får så oh si null tv-tid fordi du har tics"? Haha. Hvis han hadde vært ukomfortabel med det hadde han nok ikke meldt seg på heller.

Anonymous poster hash: 7cc44...468

• Liker 2
Skrevet

Var Øystein han som reddet fuglen?

Anonymous poster hash: 9964e...77e

Skrevet

Jepp

Skrevet

Hadde ansiktstics vært et problem så hadde han jo ikke blitt valgt ut til å være deltaker. Ser ikke akkurat for meg på castingen "Vi har lyst til å ha deg med, men håper det er ok at du får så oh si null tv-tid fordi du har tics"? Haha. Hvis han hadde vært ukomfortabel med det hadde han nok ikke meldt seg på heller.

Anonymous poster hash: 7cc44...468

Jeg mente omvendt at det var han selv som hadde et ønske om det ikke at castingen ikek ville ha han så mye på skjermen. Men det er vel sant som du sier at han hadde ikke takket ja til å være med hvis han ikke var komfortabel med det .

Skrevet

Så nå vet du plutselig ikke hvem han er? :klo:

Du skrev jo dette tidligere i kveld om ham:

Jeg har. Vi har jo sett han

:forvirret:

• Liker 1
Skrevet

Tipper Anja velger Marte som førstekjempe. 

Hvorfor tror du det?

• Liker 1
Gjest morgenful
Skrevet

Greier ikke bestemme meg for om jeg liker Anja eller ikke. Liker konkurranseinstinktet hennes, men hun er lat (som hun fremstilles iallefall) og har for meg til tider psykopatiske trekk ved personligheten. Jeg er selv sykepleier og syns det er merkelig at hun er det. Hun passer ikke som det. Hun er utilpass og påklistret i de fleste sammenhenger. 

Skrevet

Greier ikke bestemme meg for om jeg liker Anja eller ikke. Liker konkurranseinstinktet hennes, men hun er lat (som hun fremstilles iallefall) og har for meg til tider psykopatiske trekk ved personligheten. Jeg er selv sykepleier og syns det er merkelig at hun er det. Hun passer ikke som det. Hun er utilpass og påklistret i de fleste sammenhenger. 

Du deler mye av det jeg også tenker om Anja og hvordan hun fremstilles. 

Som pedagog med også mye erfaring igjennom arbeid og innsikt i familieterapi og mennesker man møter der, forstår jeg at hun nok uansett vil bli oppfattet som kald. Men så vet jeg at det ligger så mye annet også under dette "skallet". Sånn generelt.

Jeg må si jeg lurer veldig på hvordan Anja fremstilles i serien, og også hvordan det også vil fremstilles at hun kommer frem mer på tv som seg selv og får vist andre sider ved seg selv. Jeg kan se for meg Anja helt super i akutt-sykepleie o.l . 

Anonymous poster hash: 3f24f...349

Skrevet

Så nå vet du plutselig ikke hvem han er? :klo:

Du skrev jo dette tidligere i kveld om ham:

:forvirret:

Heh?

Skrevet

Nå vet jeg ikke hvor mye hun egentlig jobber som sykepleier. Men hun jobber også i klesbutikk. Har sett henne på Bikbok i Alta. Og der er hun veldig dyktig som selger. Kjenner henne ikke, men har bedre inntrykk av henne her enn på TV. I butikkjobben er hun en smilende og hjelpende jente. Så skjønner ingenting av hvordan hun fremstiller seg selv på TV.

Anonymous poster hash: 9b8a4...c09

• Liker 1
Skrevet (endret)

Nå vet jeg ikke hvor mye hun egentlig jobber som sykepleier. Men hun jobber også i klesbutikk. Har sett henne på Bikbok i Alta. Og der er hun veldig dyktig som selger. Kjenner henne ikke, men har bedre inntrykk av henne her enn på TV. I butikkjobben er hun en smilende og hjelpende jente. Så skjønner ingenting av hvordan hun fremstiller seg selv på TV.

Anonymous poster hash: 9b8a4...c09

Kanskje hun har skjønt at det er en konkurranse og med sin sykepleierbakgrunn kan så vidt mye psykologi og er flink til å lese andre mennesker og bruke det til egen vinning uten at det er slik hun personlig er, for å komme lengst mulig i konkurransen og ikke først å fremst for å vinne venner der inne?

Endret av Apis
  • Liker 1
Skrevet

Kanskje hun har skjønt at det er en konkurranse og med sin sykepleierbakgrunn kan så vidt mye psykologi og er flink til å lese andre mennesker og bruke det til egen vinning uten at det er slik hun personlig er, for å komme lengst mulig i konkurransen og ikke først å fremst for å vinne venner der inne?

Hun er iallefall den av damene som best drar mannfolk der inne.  Obs ! ... Jeg snakker om MENN ..... Ikke metroseksuelle BI-guttunger på 22-23 ......

• Liker 1
Skrevet

Hun er iallefall den av damene som best drar mannfolk der inne.  Obs ! ... Jeg snakker om MENN ..... Ikke metroseksuelle BI-guttunger på 22-23 ...... Anonymous poster hash: ea1f2...679

Heh?

Skrevet

Heh?

Vel, får du ikke de EKTE mannfolka  ( Erling Andrè ) på din side , så har du tapt .Så enkelt .... men med litt kvinnelist sååååååå ........

Skrevet

Vel, får du ikke de EKTE mannfolka  ( Erling Andrè ) på din side , så har du tapt .Så enkelt .... men med litt kvinnelist sååååååå ........ Anonymous poster hash: ea1f2...679

Hvordan er han ikke et ekte mannfolk? Forklar :venter:

Skrevet

Hvordan er han ikke et ekte mannfolk? Forklar :venter:

Eeehhhh .... Hvem HAN ???

Skrevet

Eeehhhh .... Hvem HAN ???

Glemte du å krysse av for anonym? ;)

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...