Gå til innhold

Farmen 2015

Anbefalte innlegg

Skrevet

På god kveld Norge så fortalte han om noe skikkelig tragisk som hendte med faren hans :(

Har han vært på God Kveld Norge?? Og det skriver du her? Det betyr jo at han ryker! Er jo fast regel på TV2 at den som ryker er på God Kveld Norge dagen før.

Anonymous poster hash: 26ae2...6f2

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som jeg sa, TV2 kjører det faste opplegget med at deltakeren som ryker er på God Kveld Norge dagen før. Ingen forandring der, nei.

• Liker 3
Skrevet

Faen asså...

Har han vært på God Kveld Norge?? Og det skriver du her? Det betyr jo at han ryker! Er jo fast regel på TV2 at den som ryker er på God Kveld Norge dagen før. Anonymous poster hash: 26ae2...6f2

Hva slags tullball er det for noe?
Skrevet

Når Stig ikke skjønner at kyr har lengre drektighetstid enn geiter, så hadde han nok uansett ikke hatt sjanse i en finale, så like greit at han røk.

• Liker 5
Skrevet

Som jeg sa, TV2 kjører det faste opplegget med at deltakeren som ryker er på God Kveld Norge dagen før. Ingen forandring der, nei. Anonymous poster hash: 26ae2...6f2

Hvor er beviset?
Skrevet

Når Stig ikke skjønner at kyr har lengre drektighetstid enn geiter, så hadde han nok uansett ikke hatt sjanse i en finale, så like greit at han røk. Anonymous poster hash: 26ae2...6f2

Det er noe tull
Skrevet

Det er noe tull

Hva er tull? At Stig er dårlig i kunnskapsgrenen? Vi har jo nettopp sett at han er det.

Skrevet

Hvor er beviset?

Beviset er at de har holdt på slik i nesten ti år. Har du ikke fulgt med på Farmen før?

Det har hendt innimellom, mot slutten av sesongene, at TV2 har valgt å sende intervju med den som ikke ryker i God Kveld Norge, etter å ha mottatt gjentatte klager gjennom sesongen. Men så glemmer de det hver gang det er en ny sesong, og vi har det samme gamle opplegget igjen.

• Liker 1
Skrevet

Hva er tull? At Stig er dårlig i kunnskapsgrenen? Vi har jo nettopp sett at han er det. Anonymous poster hash: 26ae2...6f2

Nei, det du sa
Skrevet

Beviset er at de har holdt på slik i nesten ti år. Har du ikke fulgt med på Farmen før? Det har hendt innimellom, mot slutten av sesongene, at TV2 har valgt å sende intervju med den som ikke ryker i God Kveld Norge, etter å ha mottatt gjentatte klager gjennom sesongen. Men så glemmer de det hver gang det er en ny sesong, og vi har det samme gamle opplegget igjen. Anonymous poster hash: 26ae2...6f2

Det er ikke en faktum
Skrevet

Den artikkelen er fra 2008..,

Og det er bare spekulasjoner, som jeg ikke tror på

Spekulasjoner?? Det er ikke spekulasjoner at det har vært slik! Det er fakta. På hvilken måte kan det være å spekulere, når det skjer gang på gang?

At de faktisk fikk så mange klager på dette i 2008 og fremdeles gjør det på samme måte er ganske utrolig.

• Liker 4
Skrevet

Jeg lurer på hvordan deltakerne har hatt det på farmen denne høsten, jeg bor ikke så veldig langt unna og det har jo regnet masse denne tidlighøsten.

Skrevet

Synd !   Men fordelen er at nå blir sannsynlegvis Erling storbonde

Anonymous poster hash: ea1f2...679
Skrevet

Nei, det du sa

At Stig neppe hadde hatt så mye å stille opp med om han hadde kommet til finalen? Å tro man kan vinne kunnskapsfinalen i Farmen når man tror en geit går lenger drektig enn en ku.. Nei, da skal man ha bra med flaks.

Skrevet

At Stig neppe hadde hatt så mye å stille opp med om han hadde kommet til finalen? Å tro man kan vinne kunnskapsfinalen i Farmen når man tror en geit går lenger drektig enn en ku.. Nei, da skal man ha bra med flaks. Anonymous poster hash: 26ae2...6f2

Så du sist års finalene? Spørsmålene var piss enkle, til og med jeg uten noe kunnskap visste svaret på mange av de...
Skrevet

Neeeei 😭 ville ha Stig der litt lenger altså!!! 😕

Anonymous poster hash: 259fa...148

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...