Gå til innhold

Er det farlig?

Fremhevede innlegg

Gjest Unknown
Skrevet

Har ganske sterke magesmerter og fryser en del, selvom jeg har to tepper og dyne over meg. Gjør veldig vondt å bevege seg/gå rundt, så ja.. Kom hjem fra Bulgaria ista, derfor jeg lurer

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du spør på et forum fremfor å ringe lege? SMART

Anonymous poster hash: 16728...be6
Gjest Unknown
Skrevet

Du spør på et forum fremfor å ringe lege? SMART

Jeg er ikke den som ringer til legen for ingenting, så ja det gjør jeg :)

Skrevet

Har ganske sterke magesmerter og fryser en del, selvom jeg har to tepper og dyne over meg. Gjør veldig vondt å bevege seg/gå rundt, så ja.. Kom hjem fra Bulgaria ista, derfor jeg lurer

Herlighet. Hvor mange ganger skal man si det til folk som stiller slike spørsmål.

RING LEGEN DIN istedet for å spørre her inne. Vi driver ikke med fjerndiagnostisering...

Anonymous poster hash: f2cc3...460

Skrevet

Jeg er ikke den som ringer til legen for ingenting, så ja det gjør jeg :)

Da har du seriøst problemer om dette er "ingenting"

Ring legen

Skrevet

herregud ring legen! så slipper du i det minste å smitte folk rundt deg om du har dratt med deg noe dritt hjem. 

Anonymous poster hash: 1775b...021
Gjest Unknown
Skrevet

Herlighet. Hvor mange ganger skal man si det til folk som stiller slike spørsmål.

RING LEGEN DIN istedet for å spørre her inne. Vi driver ikke med fjerndiagnostisering...

Anonymous poster hash: f2cc3...460

Jeg spurte ikke om noen diagnostisering, jeg spurte om det var farlig.

Skrevet

Ja, det er farlig. 

Anonymous poster hash: 141ed...b34
Gjest Unknown
Skrevet

Ja, det er farlig.

Anonymous poster hash: 141ed...b34

Tror jeg ser an litt, sikkert en vanlig omgangssyke

Skrevet

Vi aner ikke om det er farlig, for vi vet ikke hva som feiler deg. Det kan være omgangssyke, matforgiftning, tarmslyng, blindtarmbetennelse, gastritt osv. 

Du får se det an, om det ikke blir bedre eller det blir verre så får du ringe legen.

Anonymous poster hash: 3febc...621
Gjest Morello
Skrevet

Ville tatt det med ro et par dager og sett om det bedra seg, hvis ikke dra til legen. ^^

Men det kan kanskje være lurt å ringe uansett, magesmerter kan være ganske skummelt. 

Skrevet

Du kan være matforgifta, som ikke trenger å være farlig, men noen trenger akutt behandling og antibiotika for å drepe eventuelle parasitter osv. Ville tatt en telefon til legen ihvertfall og forhørt deg! Broren min ble avlorlig matforgifta i Bulgaria.

Anonymous poster hash: 0da15...0cf
Skrevet

Du kan være matforgifta, som ikke trenger å være farlig, men noen trenger akutt behandling og antibiotika for å drepe eventuelle parasitter osv. Ville tatt en telefon til legen ihvertfall og forhørt deg! Broren min ble avlorlig matforgifta i Bulgaria.

Anonymous poster hash: 0da15...0cf

Tror kanskje jeg skal gjøre det nå. Lå med sterke magesmerter i hele natt, men det gikk over på dagen. Dro på jobb, og fikk magesmerter men i mildere form, så holdt ut. Kom hjem nå og har sterke magesmerter, diaré, gulper og feber. Må legge til at jeg er forkjøla i tillegg da, så kan hende det er derfor jeg har feber

Anonymous poster hash: 3f32f...807

Gjest Unknown
Skrevet

Tror kanskje jeg skal gjøre det nå. Lå med sterke magesmerter i hele natt, men det gikk over på dagen. Dro på jobb, og fikk magesmerter men i mildere form, så holdt ut. Kom hjem nå og har sterke magesmerter, diaré, gulper og feber. Må legge til at jeg er forkjøla i tillegg da, så kan hende det er derfor jeg har feber

Anonymous poster hash: 3f32f...807

Oi, skulle ikke være anonym

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...