Gå til innhold

litt hjelp i bh'n ...?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Noen som vet hvor man kan få tak i innlegg til bh - som både 'pusher opp' og 'legger til litt'? Jeg har spurt i noen undertøysbutikker, men har fått høre at de selger kun bh-er med innlegg, og ikke bare innleggene..

Jeg er 70A :-? og kunne tenkt meg å få litt 'ekstra hjelp' akkurat på bryllupsdagen, for å få litt mer kvinnelig fasong...

Noen ideer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lottemor

Har du hørt om de bhène som du kan pumpe opp???

De skal gi støtte og "større" bryster.... eller så har du de bhène som det er olje eller silikon i de skal også gi samme efekten....

Ellers så har jeg sett innlegg på H-M som man kan legge inni bhèn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg vil anbefale bh med baby-oil i. De både forstørrer, og har god push-up effekt. Bh med luftpute vil jeg fraråde, da de knirker når man beveger seg. Du får også tak i bh'er med vanlig tøyinnlegg, men de har som regel bare en push-up effekt. Håper dette hjalp deg litt. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte BH med luftputer på Lindex til 249 kr. De har bare en modell, den er hvit, men ganske søt. Jeg er også ca 70 A, men jeg er ikke det på brudebildene. Anbefaler å gå og prøve den BH'en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man skulle nesten tro at hun var svaret på alt så mange ganger hun blir nevnt her. Blir litt lei av Ranneih jeg, men det er min mening. Er helt enig med deg CecilieB.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jag har är också liten, 70A, och har stora problem att hitta vanlig BH. Efter lite letande fick jag tag på en vadderad, axelbandslös vit BH i fredags. Jag var till en specialbutik i Stockholm där expediterna tar dina mått och kommer fram med några modeller att prova. De har god kunskap om sitt sortiment vilket inte alltid är fallet med "vanliga" butiker. Det var inte alls så dyrt som jag tänkt mig, 300 svenska kr. Kanske nåt att titta efter även i Norge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg fikk kjøpt push up kopper som pusher opp og legger til på Vitabella på Stjørdal til 295. Disse er løse og legges i. Kjempeopplegg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også en 70A. Ikke alltid like gøy i kjoler og skjorter det nei..

Var i undertøysforretning i grimstad. Der fikk jeg kjøpt løse silikoninlegg. De var ganske dyre, -men er flotte. Kostet ca. 600,- Men da kan jeg ta de med fra plagg til plagg. Og kan kjøpe akkurat de bh-ene jeg har lyst på. Prøvde oljefylte også, det ble ok, men var kanskje ikke min str. for de stakk litt ut (madonna, -skjønner)

Disse silikoninleggene tror jeg de har i nesten alle "voksen" undertøysbutikker. Ikke akkurat Lindex og HM.

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...