Gå til innhold

**VECTAVIR** ikke til Herpes Genitalis??

Fremhevede innlegg

Gjest Lurer nå
Skrevet

Jeg ba om å få noe mot herpesblemmene mine. Det fantes ikke noe sa legen. Jeg sa at jo, jeg har hørt om noe som heter Vekt-et-eller- annet. Men det er bare mot munnsår det, herpes på leppene var legens svar.

Jeg ble skuffa og sa at jeg orket ikke gå sånn lenger og ville ha det bort. Så sa han at jeg kunne få likevel siden jeg har hatt utbrudd uten stopp i to månder snart.

Men, kremen måtte ikke på slimhinnene.

Og hvor går da grensen mellom slimhinner og ikke der nede? Jeg har blemmer på de ytre kjønnsleppene på utsiden og innsiden av de hvis man kan forklare slik.

Hvor er det da farlig å bruke kremen og hvorfor?

Hvis dette er kremen de med herpes genitalis får, hvordan skal de da kunne behandle seg når de ikke kan smørre den på slimhinnene. Og hva skjer om man smører på slimhinnene.

Jeg vil ha de dumme blemmene bort nå! Men legen ville ikke stappe i meg flere piller siden jeg allerede må ta andre medisiner.

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Hei.

Føler med deg.

Har selv vært mye plaget med forkjølelsessår rund munn-/nese tidligere, men ikke nå lenger. Har funnet noen gode produkter på helsekosten. Herstat salve og Avant Garden tabletter. De har iallefall fungert utmerket for meg. Har nesten aldrig utbrudd nå, og skulle det forekomme er det over nesten før det får startet.

Vet ikke grunnen til at du har fått det, hvorfor du har nedsatt imunforsvar, eller hva slags piller du tar nå som du hentyder til, og om dette kan ha noen innvirkning på eventuelt andre midler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...