Gå til innhold

Er dette rasisme?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er en rasistisk ting til der..

 

Det står høj i navnet på gata, og alle vet jo at gulinger er lave!!! ohohoh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo blitt sånn at man må granske alle barnebøker og sanger for å sjekke om de er tomme for rasisme. Selv om når det ble skrevet ikke var ment som et rasistisk utsagn så er det plutselig det verste som har skjedd. 



Anonymous poster hash: 2d135...578
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg forsto den ikke...er det fordi det står "høj" i navnet?

Anonymous poster hash: d6f37...284

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dette er rasisme. Likt at alt annet i dag er rasisme.



Anonymous poster hash: 4f451...633
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med dette ble inspirert av plaster artikkelen vg (eller var det dagbladet?) i dag om hun "rasismebloggeren" som mente plaster var rasistiske fordi de var beige.
Latterlig å slenge fra seg et så alvorlig ord på noe som ikke gjenspeiler det ordet i det hele tatt.

Alle vet at plaster må være lyse (og de syntes jo like godt på vår hud som på dems hud, så da er det også rasisme av oss bleike/hvite, for ingen er beige i fargen) for å kunne se blod bedre, afrikanske produsenter lager også beige plaster av denne årsaken, og hvis jeg for eksempel er i afrika så hadde ikke jeg ropt ut rasisme fordi jeg ikke fant like stort sminkeutvalg som var tilpasset min hudtone, men tatt med meg min favoritt hjemmefra.

Ikke rart at det blir så mye større skille og fordommer når man lager rasisme problemer ut av ting som ikke har noe med rasisme å gjøre - sånn som dette skiltet. (ja jeg skjønte at det var en spøk men med tanke på dagens avis artikkel følte jeg for å belyse problemstillingen seriøst også)



Anonymous poster hash: 1bde9...80d
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dårris

Haha, genialt! :) Ikke rasisme i det hele tatt i mine øyne. Men den sangen er vl forbudt nå i likhet med Hoa Hottentott og det at faren til Pippi ikke får være negerkonge mer? Neger på Ål stasjon og Neger på Rasta er vel også politisk ukorrekt og Hellbillies og Bjelleklang spiller de vel ikke mer. Rasismehysteriet går altfor langt! Snart blir vel all rap/hiphop hvor de nevner niggah også forbudt. Sukk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, genialt! :) Ikke rasisme i det hele tatt i mine øyne. Men den sangen er vl forbudt nå i likhet med Hoa Hottentott og det at faren til Pippi ikke får være negerkonge mer? Neger på Ål stasjon og Neger på Rasta er vel også politisk ukorrekt og Hellbillies og Bjelleklang spiller de vel ikke mer. Rasismehysteriet går altfor langt! Snart blir vel all rap/hiphop hvor de nevner niggah også forbudt. Sukk.

Det er jo mest svarte rapartister, og de svarte kan visst kalle hverandre nigga uten at det er noe negativt. Men så fort en hvit gjør det så er det rasisme. Makes no sense.

Hvit rap må da altså gå sånn som dette:

"Im the baddest gangsta whitey

chilling with my whiteys

fuck a cop whitey

yeah whitey"

For å si det sånn, uansett hvor dyktig rapperen hadde vært hadde han blitt mobba og kalt hitler av dette her.

Anonymous poster hash: 1bde9...80d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Det er jo mest svarte rapartister, og de svarte kan visst kalle hverandre nigga uten at det er noe negativt. Men så fort en hvit gjør det så er det rasisme. Makes no sense.

Hvit rap må da altså gå sånn som dette:

"Im the baddest gangsta whitey

chilling with my whiteys

fuck a cop whitey

yeah whitey"

For å si det sånn, uansett hvor dyktig rapperen hadde vært hadde han blitt mobba og kalt hitler av dette her.

Anonymous poster hash: 1bde9...80d

 

Unnskyld meg, men hva har N-ordet og all den dritten du spyr ut av deg her å gjøre med bildet mitt i HI????

Anonymous poster hash: 2b50d...4b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snoopy_93

Tre små kinesere på højbro plads, satt og spilte på en kontrabass.. Så kom en konstabel, spurte hva det var. Tre små kinesere på højbro plads.  :plystre:  :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...